• Anonym (stingtrosan)

    Sexigt med stringtrosor?

    Hej, tycker ni killar där ute att tjejer har på sig stringtrosor är sexigt?. Varje gång jag har på mig stringtrosor blir jag så kåt och tycker jag är så sexig, Vad tycker alla andra? berätta 

  • Svar på tråden Sexigt med stringtrosor?
  • Anonym (haha)

    string är sexigt och jävligt lätta att dra sönder när man är jävligt kåt ;) har hänt mej ett par gånger att bruden jag ska sätta på när man vart på krogen och haffa en brud man ska knulla så har dom haft jävla hipster på sej då måste man kämmpa så inihelvete attt dra ner dom och skit lättare med brudarna som har haft string när man har fått hem då bara dra upp kjolen lite och slita sönder stringen och köra in kuken ;)

  • LEG

    Är absolut sexigt, men det är sexigt med andra modeller också. Beror hy helt på vem som bär trosan

  • Anonym (aah)
    Anonym (haha) skrev 2015-07-25 02:22:29 följande:

    string är sexigt och jävligt lätta att dra sönder när man är jävligt kåt ;) har hänt mej ett par gånger att bruden jag ska sätta på när man vart på krogen och haffa en brud man ska knulla så har dom haft jävla hipster på sej då måste man kämmpa så inihelvete attt dra ner dom och skit lättare med brudarna som har haft string när man har fått hem då bara dra upp kjolen lite och slita sönder stringen och köra in kuken ;)


    Ja du låter ju som en himla schysst typ o följa med hem
  • uffe 2
    Anonym (stingtrosan) skrev 2015-07-25 01:55:55 följande:

    Hej, tycker ni killar där ute att tjejer har på sig stringtrosor är sexigt?. Varje gång jag har på mig stringtrosor blir jag så kåt och tycker jag är så sexig, Vad tycker alla andra? berätta 


    Riktigt läckert :)
  • Anonym (haha)
    Anonym (aah) skrev 2015-07-25 10:13:08 följande:
    Ja du låter ju som en himla schysst typ o följa med hem
    jodå många brudar gillar det dessutom så ;) ingen som klagat hitils så  
  • Anonym (Brukade tycka det)

    Jag brukade tycka att det var jättesexigt på tjejer, men sen testade jag att använda ett par själv. Bollarna kläms givetvis, men det känns även jäkligt obekvämt i baken. Ont, skaver, obekvämt.

    Då slutade jag tycka att det var sexigt, tänker bara på hur obekvämt det ser ut.

Svar på tråden Sexigt med stringtrosor?