• Anonym (Lust)
    Äldre 27 Jul 00:36
    1680 visningar
    8 svar
    8
    1680

    Han vill inte

    Min man och jag har alltid haft ett bra sexliv men nu under graviditeten så vill han inte alls. Jag har däremot haft en väldigt hög sexlust innan och ännu värre under graviditeten. Han tycks hela tiden ha flera ursäkter.

    *Rädd för att starta förlossningen

    *Rädd för att skada barnet

    *poking in The head (en bild han får i huvvet)

    *Att jag har så ont i kroppen (har foglossning )

    Jag har gått igenom varenda ursäkt med honom och förklarat att han inte skadar barnet, förlossningen startar när den startar och jag säger till om jag får ont men den smärtan försvinner när vi väl har sex. På sin höjd blir det en snabbis en gång i veckan, max!

    Jag har planerat snitt om ca. 3 veckor och jag vet att vi inte kommer kunna ha sex på ett bra tag efteråt. Jag vill ha närheten och känna att han vill ha mig. Jag mår dåligt eftersom kroppen förändras, jag har knappt gått upp 8 kg under denna graviditeten men för mig är det en stor skillnad och jag vet att mina bröstet kommer bli ännu mer förstörda efter denna andra graviditet. Jag vill att han ska knulla mig rent ut sagt, jag börjar bli så frustrerad och trött på att han inte ger mig det jag vill ha.

    Jag vet om att det säkert är jätte löjligt men så känner jag just nu och har gjort i ett par månader. Någon annan i samma sits?

  • Svar på tråden Han vill inte
  • Ego Lovers
    Äldre 27 Jul 00:43
    #1

    Varje gång du får orgasm så bedövar det kroppen och din foglossning kan kännas av mindre. Använd det som argument. Men då måste han ge dig en orgasm varje gång

  • Anonym (Lust) Trådstartaren
    Äldre 29 Jul 06:57
    #2

    Det ska jag verkligen berätta för honom. Bra smärtlindring!

  • Anonym (nisse­)
    Äldre 29 Jul 15:38
    #3

    Jättebra tips fick du där, säg det till honom.
    Sen får han väl sluta vara så rädd av sig. Säger du att det känns OK för dig så är det ju bara att köra på.

  • Äldre 29 Jul 23:16
    #4

    I'll fuck u silly! ;)

    Tycker gravida är sexiga som fan!

  • Djävul­ens Högra Hand
    Äldre 29 Jul 23:29
    #5

    Så här är det oavsett vad andra försöker påskina. Vill man inte så vill man inte, då kan du ha alla världens argument för varför just du vill och varför just han ska göra det. Att ha sex under tvång är inte vackert, man som kvinna, så tjata inte, hitta inte på massa argument varför han just ska ha sex med dig, han får inte mer lust, garanterat som i alla andra fall att ett tjat kommer göra det motsatta, du kommer få ännu mindre med sex.

    Så var smart istället och lägg av med dit tjat.

  • Djävul­ens Högra Hand
    Äldre 29 Jul 23:30
    #6

    Ditt *

  • Äldre 29 Jul 23:36
    #7

    Ska allt handla om kvinnan i en graviditet? Man är väl 2 om det. Då ska man väl även tänka på mannens känslor. Även om hans ursäkter kanske inte är dom bästa så vill han inte. Respektera dett!

  • Vardag­spusse­l
    Äldre 30 Jul 00:00
    #8

    Du det är så många killar som är riktigt rädda att ha sex i slutet. Tror att det sakta börjar slå ner hos mannen att det faktiskt är en individ där inne, någon som snart kommer ut. Det kan kännas väldigt fel för män när tankar om barn dyker upp samtidigt som sex. Jag själv fick stora problem med detta, trotts att man kan hur kroppen fungerar och läst att det inte är någon fara. Så känns det för oss som att vi ursäkta uttrycket men dunkar på barnet. Jag själv vågade knappt stoppa in toppen. Det är väldigt svårt att förklara, men dessa tankar är ibland rätt ologiska men ändå väldigt starka. Så om du bara får en snabbis nån gång så ska du tänka att din man verkligen tycker om dig, för han slåss mot en konflikt i sig men han ger efter för att du ska få njutning. 

    Som tidigare skrev så är ni faktiskt två om detta, så tänk en liten tanke på hur han känner sig. 

Svar på tråden Han vill inte