• Anonym (Anna)
    Äldre 27 Jul 16:08
    24209 visningar
    56 svar
    -1
    56
    24209

    Trekant/Gruppsex

    Ibland får jag känslan av att vara den enda kvinnan på jorden som vågar stå för att jag älskar sex! Jag älskar att knulla på alla sätt. Gärna med flera män och kvinnor samtidigt. Jag älskar analt, jag älskar att suga och att slicka. Är jag ensam om detta eller är det bara en konstig känsla????

  • Svar på tråden Trekant/Gruppsex
  • Armage­ddon
    Äldre 27 Jul 16:53
    #1

    Nej, det är du inte!

    Men de flesta som gillar sånt brukar inte prata om det direkt, åtminstone inte gruppsexbiten.

    Vi ägnar oss åt gruppsex, har alltid gjort det men det är inget våra bekanta känner till något om. De kanske också gör det, vad vet jag.

    Frugan älskar att suga, gärna mer än en samtidigt, och senast igår hade vi analsex där hon fick en jätteorgasm.

    Alla tjejer jag har haft sex med har gillat att suga, och hälften ungefär har gillat analsex.

    Kvinnor som står för att de gillar sex och är kåta är det bästa som finns!

  • Livsnj­utaren­38
    Äldre 27 Jul 16:54
    #2

    Hej Anna ! Du skulle inte vilja medverka i en av mina fester?

  • Pentra
    Äldre 27 Jul 17:04
    #3

    Nej, Anna, det är du absolut inte ensam om. ... Med vänlig hälsning, Pentra

  • Äldre 27 Jul 17:20
    #4

    Du är inte ensam, de kan jag lova. :P

  • Anonym (KåtBa­be)
    Äldre 27 Jul 19:54
    #5

    Du är inte ensam, jag känner precis som du!!!
    Puss på dig kåtis!

  • Äldre 27 Jul 20:02
    #6
    Anonym (Anna) skrev 2015-07-27 16:08:35 följande:

    Ibland får jag känslan av att vara den enda kvinnan på jorden som vågar stå för att jag älskar sex! Jag älskar att knulla på alla sätt. Gärna med flera män och kvinnor samtidigt. Jag älskar analt, jag älskar att suga och att slicka. Är jag ensam om detta eller är det bara en konstig känsla????


    Ni är få som vågar säga det rakt ut, men jag tror att det är många fler som gillar det utan att våga säga det rakt ut. Mycket på grund av hur folk har för syn på tjejer som älskar sex, tyvärr så ses de som slampor när killar ses som don Juan! Jag tycker det är extremt tråkigt att det är så. Ser gärna att det blir mer jämställt mellan könen!

    Jag är kille på 32 som älskar sex i de flesta format!
  • Äldre 27 Jul 20:39
    #8
    +1

    Gillar oxå kuk i alla ställningar, suga o bli knullad i röven. Men har lite erfarenhet från gruppsex.. Tyvärr!

  • Äldre 27 Jul 20:47
    #9

    Ingen ska behöva skämmas eller att bli kallad saker för deras sexuella aktiviteter så länge allt sker inom lagens ramar!

  • Äldre 27 Jul 20:58
    #10

    Kör bara kör och va stolt över det!

  • Äldre 27 Jul 22:13
    #14
    -1 +1
    Anonym (Anna) skrev 2015-07-27 16:08:35 följande:

    Ibland får jag känslan av att vara den enda kvinnan på jorden som vågar stå för att jag älskar sex! Jag älskar att knulla på alla sätt. Gärna med flera män och kvinnor samtidigt. Jag älskar analt, jag älskar att suga och att slicka. Är jag ensam om detta eller är det bara en konstig känsla????


    Härligt Anna! Visst är sex livets höjdpunkt. 
    Någon kallade dig för slampa här i tråden, det är något att vara stolt över. Jag är gärna en slampa, det är en så'n som gillar att knulla på alla sätt, gärna med flera på en gång, få kuk i alla hål.....som är så ljuvligt! Vi kan gemensamt tycka synd om dem som inte uppskattar det.
Svar på tråden Trekant/Gruppsex