• Anonym (Undran)

    Är föda barn det häftigaste ni upplevt?

    Oavsett hur ont ni hade, var helhetsupplevelsen av er (era) vaginala förlossning(ar) det häftigaste ni har varit med om?

  • Svar på tråden Är föda barn det häftigaste ni upplevt?
  • Interiorista

    Absolut! Vill göra det många gånger till! :)

  • Anonym (Linda)

    Jag har fött barn vaginalt sex gånger och visst det gör ont men det är en häftig upplevelse. Under min andra förlossning fick jag min allra första orgasm. Det var skithäftigt men där och då fattade jag inte att det var en orgasm. Under min sista förlossning var jag hög av lustgas men när bebisen började tränga ut kändes det som om en korkskruv vreds ur kroppen och jag ville snurra med runt med min egen kropp. Hade gärna gjort det igen och igen och igen.

  • Anonym (Nej)

    Nej. Vedervärdigt. Jag kan göra det exakt en gång till för ett syskon men bara tanken får mig att vrida mig. "Man glömmer smärtan..." I helsike heller, jag minns allt.

  • Anonym (:))

    Har aldrig haft så ont, så utlämnad... Det tog fyra år innan jag kunde säga kanske ett barn till.. Endå hade jag en ganska "lätt" och "snabb" förlossning. Det enda som var häftigt är att få sitt barn på bröstet :))) Man kommer aldrig ångra det, men själva förlossningen kunde man snabb spola...

  • Anonym (Nej!)

    Absolut inte, det var vedervärdigt från början till slut. Jag avundas alla som fått genomgå en häftig förlossning, för det fick inte jag!

  • Emy88

    Helt klart det häftigaste jag varit med om. Jag brukar ofta tänka tillbaka på mina två förlossningar, varenda liten detalj med dom var så häftiga.

  • Fjäril kär

     o ja!!   Trots tre minst sagt heeelt olika förlossningar så var det utan tvekan det häftigaste jag gjort.  

Svar på tråden Är föda barn det häftigaste ni upplevt?