• Anonym (nyfikenvarjedag)

    Tänder ni på något " Annorlunda"

    Hej allihopa! 
    Jag vet att det inte finns något annorlunda eller konstigt direkt! Bara samhället som är fel! men jag är nyfiken på vad folk tänder på! kanske någon annorlunda fantasi, någonting annorlunda ni blir tända på! & så vidare! ni förstår nog vad jag vill få sagt! :) dela gärna med er & fråga ifall ni själv undrar något! jag är inte "normal" när det gäller sex! självklart har jag också gränser men dom går vid barn & djur! allt annat som jag kan tänka på nu är jag öppen för! :)
  • Svar på tråden Tänder ni på något " Annorlunda"
  • Anonym (Knäpp)

    Tänder på att se tjejer bli så kissnödiga att de till slut kissar ner sig (ofrivilligt!) och börjar gråta av skammen. Tyvärr (för mig) händer det väldigt sällan att man får se sånt.

  • Ben66

    Som jag skrev i en annan tråd så tänder jag på bilder och filmer med pegging...dvs när en kvinna knullar en man med strapon. Vill gärna vara den som blir knullad, men min fru tycker inte om sådana lekar så jag får vara nöjd med mina fantasier.

    Jag tänder också på stora bröstvårtor som syns genom tunt tyg...hur bösten ser ut spelar ingen roll, det är vårtorna som är viktiga för mig.

  • Anonym (Solstrålen)

    Rapesex går jag igång på.

    Men kan ju tolkas negativt av många. (är ju frivilligt tvång)

    Epokklädsel. Tex gillar jag män i uniformer från 2 ww, främst tyska.

    Och sen bästa... Män i mantlar, riddare, medeltida. Jag klär mig själv i det och åker runt på Vanliga medeltidsarrangemang. Men vill gärna testa även sexuella träffar som finns med.

  • Ben66

    Va...finns det sexträffar på medeltidsarrangemang.
    Det var en nyhet Förvånad

    Har du själv tidsenliga kläder när du besöker dessa?

    Besöker du endast historiskt korrekta träffar eller även cosplay?

  • Hamburgartjuven

    Rövtöjning (min och flickors, inte så mycket andra mäns även om "twinks" kan vara fint)

    ... Medeltidskläder... Nej det var för sjukt :-P

  • Anonym (Solstrålen)
    Ben66 skrev 2015-07-28 19:00:15 följande:

    Va...finns det sexträffar på medeltidsarrangemang.

    Det var en nyhet 

    Har du själv tidsenliga kläder när du besöker dessa?

    Besöker du endast historiskt korrekta träffar eller även cosplay?


    Finns speciellt anordnade träffar, utanför dem vanliga ja...

    Ja, har korrekta kläder och vi är några vänner som åker ihop otroligt roligt. Medeltidsveckan på gotland är årets höjdpunkt. Är historia intresserad allmänt.

    Kan åka på cosplay och scifi mässor med, men är vanligt klädd dock. Älskar scifi & fantasy. Nörd värre, fast utan glasögon.
  • Anonym (Solstrålen)
    Hamburgartjuven skrev 2015-07-28 19:07:23 följande:

    Rövtöjning (min och flickors, inte så mycket andra mäns även om "twinks" kan vara fint)

    ... Medeltidskläder... Nej det var för sjukt :-P


    He he... Tur vi är olika.
  • Ben66
    Anonym (Solstrålen) skrev 2015-07-28 19:36:30 följande:
    Finns speciellt anordnade träffar, utanför dem vanliga ja...

    Ja, har korrekta kläder och vi är några vänner som åker ihop otroligt roligt. Medeltidsveckan på gotland är årets höjdpunkt. Är historia intresserad allmänt.

    Kan åka på cosplay och scifi mässor med, men är vanligt klädd dock. Älskar scifi & fantasy. Nörd värre, fast utan glasögon.
    Medeltidsveckan på Gotland har jag aldrig besökt...är mer för vanliga Riddarspel.
    Jag förstår att om man träffas och lever ihop i en vecka så kan det tänkas att några njuter lite extra Solig

    Jag har själv samma intresse för scifi och fantasy och har tillverkat en magikerstav åt en kille. Använde ett vanligt kvastskaft, papper, tejp och gummilatex mm.
    Är själv för gammal för att våga hålla på själv.

    Nu kommer jag på att jag tänder på bilder av cosplayare som Yaya Han (och andra mer snuskiga tjejer som cosplayar)
  • Anonym (Mumin)

    Tycker om glatta och blanka klädesplagg exvis regnkläder i galon, både att själv ha på mej fast ännu bättre när frugan ibland gör sej lite extra fin för mej.

  • Anonym (Kille)

    Fantiserar om att min tjej har sex med andra. Går igång rätt rejält av det faktiskt. Hur hon får orgasm av deras kukar och hur de sprutar henne full då de kommer av hennes sköna fitta. Tycker det är lite "annorlunda" och har inte nämt det för någon.

  • Anonym (nyfikenvarjedag)

    har haft så mycket att göra så jag glömt bort att kolla era svar! men det var intressanta fantasier ni delade! har faktiskt aldrig träffat någon som tänder på medeltids sex om jag kan kalla det så!
    & killen som gärna ser sin partner bli knullad & sprutad i är inte så ovanligt, men det låter mysigt! är det något speciellt i det som gör dig mer kåt ? eller det är hela grejen ? :)

  • Anonym (kissfia)

    Tycker om att kissa på min kille. Både i munnen och kroppen. Har på mig trosor och "kissar" på mig. Han älskar när jag gör det.

  • Anonym (Kille)
    Anonym (nyfikenvarjedag) skrev 2015-07-30 11:39:52 följande:

    har haft så mycket att göra så jag glömt bort att kolla era svar! men det var intressanta fantasier ni delade! har faktiskt aldrig träffat någon som tänder på medeltids sex om jag kan kalla det så!

    & killen som gärna ser sin partner bli knullad & sprutad i är inte så ovanligt, men det låter mysigt! är det något speciellt i det som gör dig mer kåt ? eller det är hela grejen ? :)


    Nej, det är väl hela grejen som tänder mig. Att hon har det skönt och att någon annan får ha det skönt med henne. Att det inte är mig hon knullar med utan att jag på sin höjd får veta det efteråt eller eventuell titta på.
  • Herrn i unform
    Anonym (Solstrålen) skrev 2015-07-28 18:52:24 följande:

    Rapesex går jag igång på.

    Men kan ju tolkas negativt av många. (är ju frivilligt tvång)

    Epokklädsel. Tex gillar jag män i uniformer från 2 ww, främst tyska.

    Och sen bästa... Män i mantlar, riddare, medeltida. Jag klär mig själv i det och åker runt på Vanliga medeltidsarrangemang. Men vill gärna testa även sexuella träffar som finns med.


    Jag kan säga i erfarenhet av att vara just tornerriddare och nu fotbunden riddare i HK-rustning, det är inte direkt sex som är det första man tänker på efter ett tornerspel eller en fight Flört, men häftigt att du tänder på det. 
    Det är faktiskt ingenting ovanligt att folk tänder på just riddare och dylikt.
    Det är nog lite av samma anledning som många tänder på uniformer.

    Själv tänder jag på uniformer, att bära dom främst, och historiska kläder ja. Samt BDSM med dominans, smärtgivning (är sadist) och dylikt. Dock inte på något vis på något kvinnoförnedrande sätt.
  • Anonym (Anonym)

    Gillar när män mjölkar kvinnor med munnen och händerna, tex att kvinnan rider och han suger på hennes bröst eller att han ligger i hennes knä och suger på mjölkfylda bröst medans hon runkar honom. Gillar även bdsm där man tvingar brösten att tömas med rep och piskor...

Svar på tråden Tänder ni på något " Annorlunda"