• GirlOnLeash

    Snart 30år, oskuld och ledsen

    Som rubriken lyder är jag snart 30år och fortfarande oskuld, ofrivilligt och väldigt tragiskt och ledsamt. Jag vill mer men ser ingen ändring i den närmsta framtiden och det gör mig så ledsen.Gråter

    Varför har det blivit så här då?
    I tonåren och tidig 20års åldern hade jag inget intresse av sex och var 100% inne i mina hästar och andra intressen och sen har jag svårt att ta kontakt med andra personer. Jag är helt enkelt inte en intressant person och inte heller har jag kropp eller utseende med mig.

    Numera har jag jobb och stall som tar upp hela dagen, ett inrutat liv med vänner men inget större umgänge. Känns helt hopplöst att hitta någon som vill vara med mig.

    Jag vet att jag gnäller men efter en tid på diverse kontaktsidor börjar jag tappa hoppet om att någonsin få utforska mina fantasier.

    Trött på att hör klyschor som "den rätte kommer när du minst anar" och "när hen hittar dig kommer oskuld inte spela roll".  Jag vet att jag är onormal, konstig och äcklig men jobba på det jag kan. Gått ner 15kilo nu och mer på väg, försöker öva upp det sociala men vad hjälper det när man redan är stämplad som äcklig och inte värd en andra blick.

    Så less och vet inte vart jag ska börja leta eller vad jag ska göra. Börja på ny hobby finns inte tid till, jobbar inom service men kan inte riktigt gå på gäster (blir lite fel typ av service då ;)  )

    Vet inte vad jag vill med tråden, bara skriva av mig och kanske få ett tips eller två.

  • Svar på tråden Snart 30år, oskuld och ledsen
  • Anonym (Snart!)

    ts, att du känner dig "ful" tror jag sitter i huvudet ;) du är inte ensam om att känna så, flera tjejer tampas med att överleva i vårt ytliga samhälle.
    Du jobbar ju redan på det sociala och det är ju en god start! Varför inte försöka bryta det "inrutade"  som du själv beskriver, dra med vännerna på nattklubb? Dansa och skratta med tjejerna. Dra dig sakta till en ensam kille på dansgolvet och teasa honom med dans (det är ju mindre ohämmat på krogen, så kör på!). Men antar att frustrationen ligger i främst att du saknar en kille och ej enbart pga oskulden, vilket du vill spara till Mr. Right? Eller är det sex som är prio 1? 
    Du kan öva på att snacka med killar i vardagen nästa gång du är på ica, gymmet eller köpcentret. Det bästa är ju att vara tillgänglig, ut i det öppna interagera det är väl det bästa jag kan säga. Öva :) 

    Detta sagt från en kille som själv jobbat på sitt låga självförtroende. Jag såg över  vad jag kunde bättra på mig själv: Fysiken,vilket kom på köpet med träningen :) Klä sig schysst. Håller huvudet högt och har god hållning, ler och söker ögonkontakt.
    Alltså ute i det öppna och kontakt med tjejer föredrar jag att se det hela lite som att "spela teater" för att dämpa pressen :)  Men viktigast av allt så ser jag till att mitt välmående kommer i första hand. För ett gott välmående utger sådan utstrålning och därmed attraktion i andras ögon.


    Jag ångrar hellre ett obesvarat närmande från en tjej, en diss eller misslyckad dejt än att ångra över att jag aldrig tog för mig. Övningen har ju också lett till belöning i slutändan ;)


    Vet inte om något av detta hjälper, men hoppas att något kan vara värt att ta åt sig av :)

  • Armageddon

    Är du kille eller tjej?

    Det framgår faktiskt inte i ditt inlägg, även om det kanske är troligt med tanke på hästintresset.

    Varför jag undrar är för att jag skulle ge lite olika tips beroende på om vilket kön du har.

  • Anonym (Tjej)
    Armageddon skrev 2015-07-29 03:10:19 följande:

    Är du kille eller tjej?

    Det framgår faktiskt inte i ditt inlägg, även om det kanske är troligt med tanke på hästintresset.

    Varför jag undrar är för att jag skulle ge lite olika tips beroende på om vilket kön du har.


    Signaturen är ju annars rätt avslöjande :p
  • GirlOnLeash

    Att gå på klubb och sånt har jag tyvärr inget intresse av då jag vantrivs där. Men tack för tipsen ändå.

    Väntar inte på Mr Right utan tvärtom snarare. Inte ute efter förhållande för det finns ingen tid för, jag vill bara få knulla precis som alla andra .


    Anonym (Snart!) skrev 2015-07-29 02:38:45 följande:

    ts, att du känner dig "ful" tror jag sitter i huvudet ;) du är inte ensam om att känna så, flera tjejer tampas med att överleva i vårt ytliga samhälle.

    Du jobbar ju redan på det sociala och det är ju en god start! Varför inte försöka bryta det "inrutade"  som du själv beskriver, dra med vännerna på nattklubb? Dansa och skratta med tjejerna. Dra dig sakta till en ensam kille på dansgolvet och teasa honom med dans (det är ju mindre ohämmat på krogen, så kör på!). Men antar att frustrationen ligger i främst att du saknar en kille och ej enbart pga oskulden, vilket du vill spara till Mr. Right? Eller är det sex som är prio 1? 

    Du kan öva på att snacka med killar i vardagen nästa gång du är på ica, gymmet eller köpcentret. Det bästa är ju att vara tillgänglig, ut i det öppna interagera det är väl det bästa jag kan säga. Öva :) 

    Detta sagt från en kille som själv jobbat på sitt låga självförtroende. Jag såg över  vad jag kunde bättra på mig själv: Fysiken,vilket kom på köpet med träningen :) Klä sig schysst. Håller huvudet högt och har god hållning, ler och söker ögonkontakt.

    Alltså ute i det öppna och kontakt med tjejer föredrar jag att se det hela lite som att "spela teater" för att dämpa pressen :)  Men viktigast av allt så ser jag till att mitt välmående kommer i första hand. För ett gott välmående utger sådan utstrålning och därmed attraktion i andras ögon.

    Jag ångrar hellre ett obesvarat närmande från en tjej, en diss eller misslyckad dejt än att ångra över att jag aldrig tog för mig. Övningen har ju också lett till belöning i slutändan ;)

    Vet inte om något av detta hjälper, men hoppas att något kan vara värt att ta åt sig av :)


  • GirlOnLeash

    Tjej som namnet säger. Är bi så jag har ju stort urval men ändå går jag bet.


    Armageddon skrev 2015-07-29 03:10:19 följande:

    Är du kille eller tjej?

    Det framgår faktiskt inte i ditt inlägg, även om det kanske är troligt med tanke på hästintresset.

    Varför jag undrar är för att jag skulle ge lite olika tips beroende på om vilket kön du har.


  • Anonym (Kille)

    Kanske du omedvetet är rädd för sex när du har varit utan så länge, och därför undviker situationer som kunde leda dit, utan att du tänker på det?

  • GirlOnLeash
    Anonym (Kille) skrev 2015-07-29 09:50:14 följande:

    Kanske du omedvetet är rädd för sex när du har varit utan så länge, och därför undviker situationer som kunde leda dit, utan att du tänker på det?


    Så tror jag absolut att det kan vara. Fast inte rädd mer att jag skäms över att jag inte knullat än och att eev partner då kommer tycka jag är äcklig och nobba direkt .
  • Afterlife

    TS, varför skriver du att du är "onormal, konstig och äcklig"?

    Det kan väl knappast vara epitet som du har fått av någon annan än dig själv?
    Du kanske behöver arbeta på självförtroendet innan du gör något annat.
    Vad är det som får dig att känna dig så?

    Jag har varit fet i mina dagar och det har aldrig hindrat mig.
    Jag tror också att det kan bli lite av en spärr det där med att man aldrig haft sex. Jag har träffat oskulder som varit så nervösa att man nästan trott att de ska erkänna att de har någon smittsam sjukdom och inte bara att de varit lite för upptagna för att tumla runt i sänghalmen i tidig ålder. Jag kan inte bry mig mindre. Det är inte ens något man behöver upplysa om. Jag kan lova dig att det finns så jäkla många preferenser när det kommer till sex att om man inte vet exakt hur man ska göra så kommer motparten bara i allra värsta fall tänka: "jaha, det var en ny stil, intressant".

  • Rikard81

    Du får ragga via familjeliv! Ut med bild o vraka på första bästa ;). Varför har det inte funkar på kontaktannons? Oseriösa killar? Du måste fått många mejl väl?

Svar på tråden Snart 30år, oskuld och ledsen