• Anonym (-)

    Hade sex med en 15-åring

    Är en kille på 20 år som har haft sex med en tjej på 15. Är det här konstigt? Tycker om henne väldigt mycket och hon har känslor för mig med. Kom med åsikter men inga påhopp tack! Och detta är INGEN bluff, jag är fullt seriös.

  • Svar på tråden Hade sex med en 15-åring
  • Anonym (dfdg)

    Ok enligt mig. Men får hon eller hennes föräldrar för sig att anmäla dig så är du kööööörrrrd

  • MammAmma
    Anonym (dfdg) skrev 2015-07-28 21:58:41 följande:

    Ok enligt mig. Men får hon eller hennes föräldrar för sig att anmäla dig så är du kööööörrrrd


    Skitsnack, hon är byxmyndig.
  • Anonym (-)
    Anonym (dfdg) skrev 2015-07-28 21:58:41 följande:

    Ok enligt mig. Men får hon eller hennes föräldrar för sig att anmäla dig så är du kööööörrrrd


    Jag vet. Vill även göra det klart för alla att jag absolut inte tvingade henne till det eller liknande.
  • Anonym (dfdg)
    Anonym (-) skrev 2015-07-28 22:09:22 följande:
    Jag vet. Vill även göra det klart för alla att jag absolut inte tvingade henne till det eller liknande.
    Står dock ord mot ord. Och även om du inte döms så är du brännmärkt för livet
  • MammAmma
    Anonym (dfdg) skrev 2015-07-28 22:10:20 följande:

    Står dock ord mot ord. Och även om du inte döms så är du brännmärkt för livet


    Alltså skaffa dig lite koll innan du uttalar dig -_-

    I mina ögon är åldersskillnaden i överkant i er ålder, men det är INGENTING olagligt över den!
  • Anonym (dfdg)
    MammAmma skrev 2015-07-28 22:17:52 följande:
    Alltså skaffa dig lite koll innan du uttalar dig -_-

    I mina ögon är åldersskillnaden i överkant i er ålder, men det är INGENTING olagligt över den!
    Jag vet. Men jag pratar om praktiken här. Det är Sverige vi befinner oss i. Här dömer vi folk baserat på historier. Och som sagt. Även om TS skulle vinna i rätten så har han fortfarande förlorat och blir märkt som en person som har varit uppe i rätten för våldtäkt mot en 15-åring.
  • Anonym (dfdg)
    Anonym (dfdg) skrev 2015-07-28 22:24:06 följande:
    Jag vet. Men jag pratar om praktiken här. Det är Sverige vi befinner oss i. Här dömer vi folk baserat på historier. Och som sagt. Även om TS skulle vinna i rätten så har han fortfarande förlorat och blir märkt som en person som har varit uppe i rätten för våldtäkt mot en 15-åring.
    Väcker åtal baserat på historier menar jag
  • MammAmma
    Anonym (dfdg) skrev 2015-07-28 22:24:06 följande:

    Jag vet. Men jag pratar om praktiken här. Det är Sverige vi befinner oss i. Här dömer vi folk baserat på historier. Och som sagt. Även om TS skulle vinna i rätten så har han fortfarande förlorat och blir märkt som en person som har varit uppe i rätten för våldtäkt mot en 15-åring.


    Såvida inte flickan själv får för sig att anmäla TS av någon anledning så finns det inget att åtala honom för. Hennes föräldrar kan inte anmäla honom för nånting då hon är byxmyndig.
  • Anonym (suck)
    Anonym (dfdg) skrev 2015-07-28 22:24:06 följande:

    Jag vet. Men jag pratar om praktiken här. Det är Sverige vi befinner oss i. Här dömer vi folk baserat på historier. Och som sagt. Även om TS skulle vinna i rätten så har han fortfarande förlorat och blir märkt som en person som har varit uppe i rätten för våldtäkt mot en 15-åring.


    Våldtäckt? Hur får du det till våldtäckt? Hon är 15 år så alltså är hon byxmyndig. Klart att hon skulle kunna ljuga och kalla det våldtäckt, men det kan ju hända oavsett ålder.

    Till Ts; Hon är ung. För ung i mina ögon för en sexuell relation med någon så mycket äldre, men om du verkligen tycker om henne, tar det lugnt och lyssnar på hennes känslor så varför inte.
  • Anonym (m)
    Anonym (suck) skrev 2015-07-28 22:46:04 följande:
    Våldtäckt? Hur får du det till våldtäckt? Hon är 15 år så alltså är hon byxmyndig. Klart att hon skulle kunna ljuga och kalla det våldtäckt, men det kan ju hända oavsett ålder.

    Till Ts; Hon är ung. För ung i mina ögon för en sexuell relation med någon så mycket äldre, men om du verkligen tycker om henne, tar det lugnt och lyssnar på hennes känslor så varför inte.
    Snälla, det heter VÅLDTÄKT. Inte VÅLDTÄCKT. OK?
Svar på tråden Hade sex med en 15-åring