• Anonym (Alain­H)
    Äldre 29 Jul 04:38
    1365 visningar
    10 svar
    10
    1365

    Tankar kring storleken..

    Stöter lite då och då när man läser trådar på exempelvis familjeliv att omkretsen är vad som är viktig när det gäller storleken.

    Kan ni kvinnor förklara för en man med mitt tunna intellekt hur följande fungerar?

    Jag är idag någonstans i mitten av livet åldersmässigt. Jag har haft sex i 25 år, och under dessa år har det blivit ett ganska stort antal kvinnor.

    En stund in i förspelet har det så klart hänt många gånger, väldigt många gånger till och med, att mitt finger hamnat i kvinnan.

    Här är då min fundering.

    Ingen av alla de kvinnor jag haft sex med har Inte njutit av mitt finger.

    Till saken hör att mitt finger är åtta cm i omkrets. Min erfarenhet av kvinnor och kommentarer som "ett finger känns inte" stämmer inte.

    Borde inte det vara skäl nog att inse att storleken inte alls har den betydelse många tycks tro, vilket är överlägset vanligast att män tror för övrigt?

    Jag tänker, är inte det där med stor och kraftig kuk mer något som utstrålar manlighet, snarare än att den skänker mer njutning ifall man enbart tar hänsyn till storleken i sig?

    Eller är jag helt ute och cyklar?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tankar kring storleken..
  • Anonym (Töjs)
    Äldre 29 Jul 04:47
    #1

    Det du inte ens tar med i beräkningen är att vi kvinnor under upphetsningen töjs ut. Alla gör ju det inte lika mycket, vissa mer andra mindre. Precis som snoppar så känns det även som att snippor kommer i alla storlekar. Så ja i början innan upphetsning och ordentlig våthet så kan det räcka med ett finger men det ger kanske inte samma njutning som känslan av att bli rejält fylld.

    Mitt ex hade tex en liten en på 11 cm o typ lika mycket i omkrets o jaa det dög väl o vi hittade ställningar som gav oss båda nått.

    Min nuvarande dock har en på 24 cm o ingen aning om omkrets men grov.
    Första gångerna med nya mannen så kunde vi inte ens få in halva typ för att det var för trångt, nu säger han att jag e tajt men vi får in hela utan smärta och njuter båda två. Så min snippa har alltså lärt sig mer töjbarhet.

    Så att kvinnor e töjbara trodde jag var allmänt känt och att i början av sexet så kan ju ett finger räcka just för den lilla försmaken av vad som komma skall det betyder ju inte att vi njuter fullt ut av 8 cm finger, vi har många känsel grejor där nere vet du va?

  • Anonym (Alain­H) Trådstartaren
    Äldre 29 Jul 05:02
    #2
    Anonym (Töjs) skrev 2015-07-29 04:47:13 följande:

    Det du inte ens tar med i beräkningen är att vi kvinnor under upphetsningen töjs ut. Alla gör ju det inte lika mycket, vissa mer andra mindre. Precis som snoppar så känns det även som att snippor kommer i alla storlekar. Så ja i början innan upphetsning och ordentlig våthet så kan det räcka med ett finger men det ger kanske inte samma njutning som känslan av att bli rejält fylld.

    Mitt ex hade tex en liten en på 11 cm o typ lika mycket i omkrets o jaa det dög väl o vi hittade ställningar som gav oss båda nått.

    Min nuvarande dock har en på 24 cm o ingen aning om omkrets men grov.

    Första gångerna med nya mannen så kunde vi inte ens få in halva typ för att det var för trångt, nu säger han att jag e tajt men vi får in hela utan smärta och njuter båda två. Så min snippa har alltså lärt sig mer töjbarhet.

    Så att kvinnor e töjbara trodde jag var allmänt känt och att i början av sexet så kan ju ett finger räcka just för den lilla försmaken av vad som komma skall det betyder ju inte att vi njuter fullt ut av 8 cm finger, vi har många känsel grejor där nere vet du va?


    Du låter ganska okunnig själv! ;)

    Ja, under upphetsningsfasen ändrar slidan form och storlek. Men den blir inte mindre anpassningsbar för det. Slidöppningen sväller, varför den drar per automatik blir "mindre", och den sista tredjedelen av slidan vidgar sig i sidled. Livmodern drar sig uppåt, vilket medför att slidvägarna dras med och slidan blir därmed längre.

    Under tredje fasen, orgasmfasen, sjunker livmodern neråt igen och väggarna formar sig lote som ett hålrum snarare än tvä väggar som ligger mot varandra. Det för att hamna närmare mannens sperma.

    Men inget av detta gör den mindre anpassningsbar. Det du framställer som att något skulle bli större under upphetsning på en kvinna stämmer inte.

    "Vi har många känselgrejer där nere vet du va?". Ja, det vet jag, och jag verkar ha betydligt större koll på det än vad du har, slapp-maja! ;)
  • Anonym (Töjs)
    Äldre 29 Jul 05:21
    #3

    Jaa klart att du kan mer om en snippa än en som har en det glömde jag ju så klart.

    Jag skrev ner mina tankar, åsikter och erfarenheter och även då sånt som diskuterats med tjejkompisarna.

    Men tydligen så kan du ju redan allt o varför du då ville ha andraS åsikter och tankar kan man ju fråga sig. Att sen sjunka så lågt till att bli otrevlig visar bara på din egen usla attityd.

    Att kalla folk för fula ord kommer du säkert långt på i livet. Så istället för att starta trådar där du redan kan allt och egentligen inte bryr dig om att nån ens tog sig tid att svara så ut o charma världen istället.

    Du behöver inte bry dig om att svara då jag lämnar här och önskar dig lycka till med dig och ditt finger

  • Äldre 29 Jul 06:45
    #4

    Funderar lite,min tjej suger ofta av mig hon gillade att ta in hela kuk en i munnen.Nu påstår hon att den har växt med 5 cm så hon får inte in hela i minnen längre.i erinrar tillstånd o på morgonen alltså.är ju som mest kåt då.kan man få en längre penis bara av att bli avsugen ofta alltså.Faktiskt seriöst menad fråga.Knäppa kommentarer undanbedes Tack.

  • Anonym (Alain­H) Trådstartaren
    Äldre 29 Jul 06:50
    #5
    livserfaren skrev 2015-07-29 06:45:53 följande:

    Funderar lite,min tjej suger ofta av mig hon gillade att ta in hela kuk en i munnen.Nu påstår hon att den har växt med 5 cm så hon får inte in hela i minnen längre.i erinrar tillstånd o på morgonen alltså.är ju som mest kåt då.kan man få en längre penis bara av att bli avsugen ofta alltså.Faktiskt seriöst menad fråga.Knäppa kommentarer undanbedes Tack.


    Jag vet inte, men skulle nog säga att det inte är helt otroligt.

    Däremot vet jag att min egen ökat i omkrets från någon mm över 12 cm, till exakt 13 cm. Av vilken anledning har jag inte en aning om.
  • Äldre 29 Jul 07:26
    #6
    Anonym (AlainH) skrev 2015-07-29 06:50:57 följande:

    Jag vet inte, men skulle nog säga att det inte är helt otroligt.

    Däremot vet jag att min egen ökat i omkrets från någon mm över 12 cm, till exakt 13 cm. Av vilken anledning har jag inte en aning om.


    Tack för ett bra svar.
  • Äldre 29 Jul 09:46
    #7
    livserfaren skrev 2015-07-29 06:45:53 följande:
    Funderar lite,min tjej suger ofta av mig hon gillade att ta in hela kuk en i munnen.Nu påstår hon att den har växt med 5 cm så hon får inte in hela i minnen längre.i erinrar tillstånd o på morgonen alltså.är ju som mest kåt då.kan man få en längre penis bara av att bli avsugen ofta alltså.Faktiskt seriöst menad fråga.Knäppa kommentarer undanbedes Tack.
    få en längre snopp av att bli avsugen ofta, ja stämmer det kommer vi kvinnor få det svettigt framöver.
    Du kan inte mena din fråga ärligt.
  • Äldre 29 Jul 09:55
    #8
    Bertha skrev 2015-07-29 09:46:00 följande:

    få en längre snopp av att bli avsugen ofta, ja stämmer det kommer vi kvinnor få det svettigt framöver.

    Du kan inte mena din fråga ärligt.


    Bara konstaterar det tjejen säger hon får inte in hela när hon suger mig längre.hon säger att den har växt med 5 cm i erogent tllstånd.
  • Äldre 29 Jul 10:01
    #9
    livserfaren skrev 2015-07-29 09:55:23 följande:
    Bara konstaterar det tjejen säger hon får inte in hela när hon suger mig längre.hon säger att den har växt med 5 cm i erogent tllstånd.
    hon kanske är förkyld och svulen i halsen
  • Äldre 29 Jul 10:10
    #10
    Bertha skrev 2015-07-29 10:01:30 följande:

    hon kanske är förkyld och svulen i halsen


    Nej hon är världsbäst på att suga.
Svar på tråden Tankar kring storleken..