• Anonym (anonymhehe)

    Tjejen vill ej ha sex? Låg sexlust?

    Hej jag är en kille på 22 år som träffade en underbar tjej i slutet av feburari. Helt underbar tjej dock är det ett problem och det är just sexlivet vi har tsm. I början var hon på som bara den men vi hade dock ej sex så ofta som jag brukar ha när jag är nykär i någon då brukar det ske varje dag.
    Hon jobbar och jag jobbar även bor vi fortfarande hos förldrarna så det blir väldigt liten tid vi kan ses. Det blir två gånger i veckan vi kan ses och ett tillfälle kan vi ha sex men hon nekar väldigt ofta nu, hon säger att hon är för trött osv så ligger man där vrålkåt vilket gör mig frustrerad.
    Igår träffades vi igen och nu har vi inte haft sex på snart två veckor och jag fråga henne varför hon inte vill ha sex men hon sa ingenting än att vi kan ha det nästa gång sen fråga jag om hon inte har lust till sex då svara hon ja. Hon har sagt nej till 3 gånger i rad nu (tillfällen vi har kunnat ha sex)
    Eftersom jag har sån hög sexlust blir det ju väldigt jobbigt för mig och jag försöker inte att visa henne att jag blir frustrerad för jag älskar henne så men hon märker det ändå så hon känner nån slags skam inför sex.
    Jag har börjar tänka i dåliga banor att t.ex hon har sex med någon annan, eller om jag är dålig i sängen vilket jag inte har märkt på tidigare tjejer jag har varit tillsammans med då har båda varit minst lika sugna och självklart enstaka gånger inte velat ha sex pga smärta eller extrem trötthet.
    Är det verkligen hennes sexlust som är "problemet" jag ser nästan det som ett problem att vi har sex så sällan eftersom jag tycker sex är så sjukt underbart och speciellt med någon man älskar... Så det känns som jag blir dissad på något sätt :/
    Jag sitter i en väldigt jobbig situation just nu vet ej vad jag ska göra? Kommer ej att klara att ha sex så sällan och vill inte ha sex med någon annan när jag har så starka känslor för henne
    Kan det vara hennes sexlust eller är det något annat kanske? Jag har ingen aning jag känner mig förvirrad bara och allmänt frustrerad 
    Hoppas på svar behöver verkligen få ut detta då jag går runt och får hjärnspöken av det här :/
  • Svar på tråden Tjejen vill ej ha sex? Låg sexlust?
  • Anonym (Orgasm)

    Går det för henne? Om inte, så tror jag det är därför. Man tappar lusten då. Det blir liksom bara jobbigt att ha sex efter etta tag om man lämnas otillfredsställd.

  • Anonym (anonymhehe)
    Anonym (Orgasm) skrev 2015-07-29 14:16:20 följande:

    Går det för henne? Om inte, så tror jag det är därför. Man tappar lusten då. Det blir liksom bara jobbigt att ha sex efter etta tag om man lämnas otillfredsställd.


    Så kan det faktiskt vara. Hon vill bara att jag ska komma sen är det klart, har försökt slicka henne men hon vill inte. Tidigare flickvänner har onanerat medans jag penetrera så dem kom lättare men hon gör verkligen inget, har försökt.


    Hon säger att hon kommer fast tror hon ljuger om det, förstår ej varför? Hon borde ju säga vad hon vill ha, om hon ens vet det?


    Riktig knepig situation jag sitter i för hon har väldigt svårt att öppna sig

  • Anonym (anonymhehe)

    Kunde ej ändra mitt inlägg så skriver här. Har uppmuntrat henne under sex att komma men hon då drar hon sig undan och bara hoppar över mig typ.. Så har verkkligen försökt prata med henne att komma men verkar ju som att problemet ligger hos henne och inte hos mig. Man måste ju kunna prata om det. Kanske är det så att hon har väldigt svårt att komma?

  • Robert02

    Finns jätte mycket bra tips på att läsa hur du får en kvinna att komma.

    Har hon svårt att komma så kan de ju bero på mycket, sedan blir det bara en ons cirkel, försök så gott du kan att få henne att slappna av innan, kanske massera henne innan med någon olja, tända lite doft ljus, kanske till och med ett glas vin.

    Allt detta i syfte att hon ska kunna slappna av och bara få njuta.

    Låter lite som om hon inte kan komma och behöver hjälp över en barriär.

    Pröva gå ner på henne lite överraskande och/eller lite efter G-punkten i henne.

    Kvinnor har olika svårt att komma, hon kanske aldrig har kommit själv.

    Viktigast av allt, var inte rädd att prata om saker

  • Anonym (anonymhehe)
    Robert02 skrev 2015-07-29 14:58:26 följande:

    Finns jätte mycket bra tips på att läsa hur du får en kvinna att komma.

    Har hon svårt att komma så kan de ju bero på mycket, sedan blir det bara en ons cirkel, försök så gott du kan att få henne att slappna av innan, kanske massera henne innan med någon olja, tända lite doft ljus, kanske till och med ett glas vin.

    Allt detta i syfte att hon ska kunna slappna av och bara få njuta.

    Låter lite som om hon inte kan komma och behöver hjälp över en barriär.

    Pröva gå ner på henne lite överraskande och/eller lite efter G-punkten i henne.

    Kvinnor har olika svårt att komma, hon kanske aldrig har kommit själv.

    Viktigast av allt, var inte rädd att prata om saker


    Problemet är att hon blir riktigt osäker och skämms när jag går ner på henne trots att jag har sagt att jag vill och att jag tänder på det. Sen är jag inte rädd att prata om saker dock är hon det verkar det som! Vet ej om jag kommer orka fortsätta med henne om det inte blir någon lösning för jag blir väldigt frustererad, men samtidigt älskar jag henne så det det som är så jobbigt :/


     


    Ska försöka lösa detta men det kommer tyvärr inte gå om hon är inte med på att göra det.. Om jag även säger att jag behöver mer sex kmr det sättas press på henne.. Önska hon bara kunde säga som det är än att hålla det inom sig! Tips på hur jag ska få henne att öppna sig gällande sexbiten?

  • Anonym (Fråga)

    Kan alla kvinnor verkligen få orgasm, nån som vet?

  • Robert02

    Har du sagt att du älskar att slicka henne, visar du till 110 % att du gillar att ge henne uppmärksamhet, hon kanske inte är helt trygg i sig själv .

    Pröva var ärlig och säg att det är ett riktigt problem för dig, något verkar ju lite tokigt.

    Har hon svårt att komma för hon är spänd är det ju bra med kommunikationen, finns andra faktorer som kan spela in tex medicinering osv.

    Men jag tror fortfarande kommunikationen i ert fall är viktigast för att det låter som om något ligger och klämmer hon inte vill prata om.

    Observera att nu pratar jag utifrån egen erfarenhet.

  • Anonym (Orgasm)

    Nej. Alla kan inte det. Men de allra, allra flesta. Om TS haft oturen att bli kär i en SM inte kan, ja,,då kan det nog bli svårt att få till sexlivet.


    Anonym (Fråga) skrev 2015-07-29 15:54:22 följande:

    Kan alla kvinnor verkligen få orgasm, nån som vet?


  • Anonym (Orgasm)

    Hmm. Ja hon verkar onekligenha issues, för det låter som du verkligen försökt. Hon kanske är pryd? Eller skäms över sitt underliv. Det ställs ju så höga krav på det nuförtiden.

    Det kan också vara så att hon känner sig pressad att komma, och det är därför hon låtsas. För att du ska "bli nöjd".

    Du kan försöka att säga typ "jag vill så gärna smeka och slicka dig. Och det spelar ingen som helst roll om det får för dig eller inte. Jag vill bara göra det för set är mysigt" eller nått sånt. Take the pressure off liksom.

    Sen tror jag du måste utrusta dig med enorma mängder tålamod.


    Anonym (anonymhehe) skrev 2015-07-29 14:25:59 följande:

    Så kan det faktiskt vara. Hon vill bara att jag ska komma sen är det klart, har försökt slicka henne men hon vill inte. Tidigare flickvänner har onanerat medans jag penetrera så dem kom lättare men hon gör verkligen inget, har försökt.

    Hon säger att hon kommer fast tror hon ljuger om det, förstår ej varför? Hon borde ju säga vad hon vill ha, om hon ens vet det?

    Riktig knepig situation jag sitter i för hon har väldigt svårt att öppna sig


  • Anonym (Fråga)

    Jag var tillsammans med en tjej ett par år som inte kunde det, men vi hade det bra ändå och hon var nöjd och blev tillfredsställd ändå. 

    Så det kan funka utan det, men det är väl inte optimalt det tyckte inte jag heller.

    Sen har jag hört att de som haft svårigheter med orgasm blir lättare att få efter barnafödande...

    Kan det stämma...

Svar på tråden Tjejen vill ej ha sex? Låg sexlust?