• Skogabo

    The real housewives

    Jag är en riktig the real housewives nörd!! Det har ju kommit nya säsonger men jag vet inte hur jag ska få tag på dom? Det går ju inte att streama från usa, någon som vet hur jag kan få tag på dom? =P 

  • Svar på tråden The real housewives
  • Blåbäret0
    Blåbäret0 skrev 2015-07-29 22:11:33 följande:

    watch-series-tv.to/search/The%20real%20housewives

    Jag har kollat på samma serie flera dagar nu och har inte haft något problem alls, laddar snabbt dessutom :)

    Du kan tacka mig sen ????


    Frågetecknen skulle vara en rolig smiley
  • Skogabo

    Tack så mycket ska kika in där!! Jag följer new york, orange country, beverly hills och new jersey =P

  • Skogabo
    Blåbäret0 skrev 2015-07-29 22:11:33 följande:

    watch-series-tv.to/search/The%20real%20housewives

    Jag har kollat på samma serie flera dagar nu och har inte haft något problem alls, laddar snabbt dessutom :)

    Du kan tacka mig sen ????


    Men har du skaffat ett konto där?
  • Blåbäret0
    Skogabo skrev 2015-07-30 12:46:49 följande:

    Men har du skaffat ett konto där?


    Nej inget konto, jag klickar bara på en av länkarna (tex vidbull) och så kommer videospelaren upp i en ny flik.

    alla säsonger för alla housewives finns där!
  • Skogabo
    Blåbäret0 skrev 2015-07-30 12:54:38 följande:
    Nej inget konto, jag klickar bara på en av länkarna (tex vidbull) och så kommer videospelaren upp i en ny flik.

    alla säsonger för alla housewives finns där!
    Jahaa! Ok tack så jätte mycket!! =D
  • Skogabo
    Blåbäret0 skrev 2015-07-30 12:54:38 följande:
    Nej inget konto, jag klickar bara på en av länkarna (tex vidbull) och så kommer videospelaren upp i en ny flik.

    alla säsonger för alla housewives finns där!
    Funkar inte för mig =( Det står bara att jag måste skaffa ett "gratis" konto...
  • Blåbäret0
    Skogabo skrev 2015-07-30 13:50:54 följande:

    Funkar inte för mig =( Det står bara att jag måste skaffa ett "gratis" konto...


    Vad konstigt.... :S
  • Skogabo

    Ja det är ju typiskt! Får väll vänta tills det visas på tv, om det nu kommer att ske.. Håller tummarna =)

Svar på tråden The real housewives