• Anonym (G)
    Äldre 29 Jul 16:59
    5328 visningar
    39 svar
    39
    5328

    Tycker du det är viktigt med vältränad kropp jämfört med en vanlig kropp på killar?

    Tycker du det är viktigt med vältränad kropp jämfört med en vanlig kropp på killar? Alltså med magrutor, vältränade ryggar, armar osv (vältränad).
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du det är viktigt med vältränad kropp jämfört med en vanlig kropp på killar?
  • Anonym (G) Trådstartaren
    Äldre 29 Jul 17:05
    #1

    ---

  • Anonym (G) Trådstartaren
    Äldre 29 Jul 18:03
    #2

    ---

  • Anonym (Anabo­lakill­en)
    Äldre 29 Jul 18:33
    #3

    Det känns som det är något homosexuellt över denna tråd. Blir ganska irriterad när man skriver om kroppar som TS gör.
    På detta forum finns det nästan bara ovältränade fikus killar.
    Feminister och homos är i majoritet här.

    Jag och ett fåtal andra är de riktiga männen här. Jag tränar hårt, jag bor på gymmet och är i sjukaste formen.
    Man blir fan rädd när man ser mig.

  • Pentra
    Äldre 29 Jul 18:42
    #4
    Anonym (Anabolakillen) skrev 2015-07-29 18:33:02 följande:
    Det känns som det är något homosexuellt över denna tråd. Blir ganska irriterad när man skriver om kroppar som TS gör. På detta forum finns det nästan bara ovältränade fikus killar. Feminister och homos är i majoritet här. Jag och ett fåtal andra är de riktiga männen här. Jag tränar hårt, jag bor på gymmet och är i sjukaste formen. Man blir fan rädd när man ser mig.

    Ja, nog bör du vara i den sjukaste formen, alltid, om man blir rädd när man ser dig. Låter verkligen sjukt. En riktig man blir man nämligen inte rädd för vid blotta åsynen, för då är han ingen riktig man. ... /Pentra
  • Äldre 29 Jul 18:48
    #5

    Jo, om jag var hetero- eller bi-sexuell skulle jag tycka det var hyfsat viktigt - jag själv är väldigt intresserad så det handlar mer om intresse än utseende :)


    Ingen jävel bryr sig
  • Äldre 29 Jul 18:48
    #6

    Intresserad av hälsa och träning, skulle det såklart stå! :)


    Ingen jävel bryr sig
  • Anonym (.)
    Äldre 29 Jul 18:53
    #7

    Vältränad behöver inte innebära väldigt definierade muskler.
    För mig är det viktigt med en aktiv och hälsosam livsstil, eftersom jag själv har det. Min man stämmer in på det (vi tränar ca 5 dagar i veckan) men inte har han några magrutor :P

  • Äldre 29 Jul 19:09
    #8

    vad har frågan att göra med hur jag själv som tjej ser ut?

  • Anonym (Anabo­lakill­en)
    Äldre 29 Jul 19:10
    #9
    Pentra skrev 2015-07-29 18:42:30 följande:

    Ja, nog bör du vara i den sjukaste formen, alltid, om man blir rädd när man ser dig. Låter verkligen sjukt. En riktig man blir man nämligen inte rädd för vid blotta åsynen, för då är han ingen riktig man. ... /Pentra
    Du som är allmänt känd som en korkad lesb tjej ska fan inte yttra dig om trådar om manlig träning för fan.
    Jag är garanterat den som är i grymaste formen på detta forum.
    Forumet kan vara riktigt glada att jag tar mig tid till alla idioter här.
  • Anonym (.)
    Äldre 29 Jul 19:13
    #10
    Fjäril kär skrev 2015-07-29 19:09:44 följande:

    vad har frågan att göra med hur jag själv som tjej ser ut?


    Personen vill väl veta om tjocka tjejer verkligen har mage att föredra något "bättre än sig själv"....

    Sedan är det ju lite intressant att alternativen är smal eller tjock. En vältränad hälsosam kille skulle kunna vara lika ointresserad av en "spinkig" smal tjej som av en överviktig... Man attraheras ofta av likasinnade (intressen/livsstil)... (men alla, oavsett kropp får ju ha sina preferenser!)
Svar på tråden Tycker du det är viktigt med vältränad kropp jämfört med en vanlig kropp på killar?