• Anonym (Kaffedraken)

    IVF och PCOS

    Vi har nu efter ett år av pergotime mm. fått godkänt att ta nästa steg vidare mot IVF.

    Jag startade med provera för att framkalla en blödning häromdagen då jag bara för egen blödning en gång varje sommar, konstigt nog!

    Jag har pcos och lyckats gå ner 17 kilo med en startvikt på 83,8 kilo genom lchf.

    Har lyckats gå upp lite grann igen pga olika själ men är inte där jG började, tack och lov :)

    Vi ska göra våran behandling i Uppsala på Carl von Linné kliniken.

    Finns det någon eller några som vill följas åt?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-29 21:59
    Glömde det viktigaste.
    Kör blödningen kommer så börjar våran behandling så förhoppningsvis redan nästa vecka om vi har tur.

  • Svar på tråden IVF och PCOS
  • Anonym (Kaffedraken)

    Vi står precis i startgropen för IVF-processen! Sköterskan på fertilitetsmottagningen ringde idag och sa att remiss för provtagning skulle skickas hem till oss, sen är det bara att vänta tills provsvaren kommit så hör dom av sig till oss för att boka in en tid. :)

    Vårt landsting har avtal med Linné-kliniken så vi ska också gå där. :) Eller det medta sköts väl från hemsjukhuset men ÄP och återföring och sånt får vi åka till Uppsala för. Vet inte om dom vill ha nån träff med oss eller så innan. Det visar sig. :)


Svar på tråden IVF och PCOS