• Anonym (csi)
    Äldre 30 Jul 04:54
    5931 visningar
    22 svar
    22
    5931

    Anser ni detta vara "slapp"?

    Hade två fingrar inne i min sambo senast vi hade sex. Vi hade precis börjat, så ingen av oss var jätteupphetsade ännu. Upphetsad, men inte till max för att vara mer exakt.

    Av någon anledning särade jag min två fingrar som var inne i henne. Särade fingrarna åt varsitt håll i sidled inne i hennes slida. Tog i tills det inte gick att få isär fingrarna längre pga att det var så mycket jag ens kan få isär dom även om jag inte hade haft dom i henne.

    Det jag reagerade på var att hennes slidväggar inte "gjorde något motstånd alls".

    Av nyfikenhet höll jag nästa dag isär samma två fingrar igen så mycket jag kunde och mätte på det bredaste stället med måttband. Det mätte 21 cm runt om.

    Trots att slidan är elastisk och följsam, borde det inte funnits någon slags stramhet eller motstånd från slidmusklerna när man vidgar till en omkrets på 21 cm?

    Låter detta som att hon är slapp?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Anser ni detta vara "slapp"?
  • Anonym (A)
    Äldre 30 Jul 06:35
    #1

    Känns det slappt i vanliga fall? Du tvingade ju liksom ut väggarna. Ett bebishuvud har en omkrets på ca 35 cm och ska passera där så väggarna måste vara töjbara.

  • Äldre 30 Jul 07:04
    #2

    Jepp, helslapp.

    Byt tjej, det där kommer aldrig att hålla i längden.

  • Äldre 30 Jul 07:49
    #3

    Hahaha är du på riktigt?

  • Anonym (csi) Trådstartaren
    Äldre 30 Jul 08:13
    #4
    Cupcake81 skrev 2015-07-30 07:49:23 följande:

    Hahaha är du på riktigt?


    ???

    Utveckla gärna ditt svar!
  • Anonym (?)
    Äldre 30 Jul 08:17
    #5

    Sålänge hon kan knipa åt när det behövs så spelar det väl inte någon roll?

  • Äldre 30 Jul 10:25
    #6
    Anonym (csi) skrev 2015-07-30 04:54:32 följande:

    Hade två fingrar inne i min sambo senast vi hade sex. Vi hade precis börjat, så ingen av oss var jätteupphetsade ännu. Upphetsad, men inte till max för att vara mer exakt.

    Av någon anledning särade jag min två fingrar som var inne i henne. Särade fingrarna åt varsitt håll i sidled inne i hennes slida. Tog i tills det inte gick att få isär fingrarna längre pga att det var så mycket jag ens kan få isär dom även om jag inte hade haft dom i henne.

    Det jag reagerade på var att hennes slidväggar inte "gjorde något motstånd alls".

    Av nyfikenhet höll jag nästa dag isär samma två fingrar igen så mycket jag kunde och mätte på det bredaste stället med måttband. Det mätte 21 cm runt om.

    Trots att slidan är elastisk och följsam, borde det inte funnits någon slags stramhet eller motstånd från slidmusklerna när man vidgar till en omkrets på 21 cm?

    Låter detta som att hon är slapp?


    Känns de slappt när du knullar henne då :)?
  • Äldre 30 Jul 15:27
    #7

    Hur stora händer har du om det mäter 21 cm mellan dina fingrar?

  • Anonym (csi) Trådstartaren
    Äldre 30 Jul 16:58
    #8
    Rafael90 skrev 2015-07-30 15:27:09 följande:

    Hur stora händer har du om det mäter 21 cm mellan dina fingrar?


    Hur liten hjärna har du ifall du inte förstår att omkretsen på bredaste stället mellan andra och tredje fingret inte är detsamma som avståndet mellan samma fingrar?
  • Äldre 30 Jul 17:24
    #9
    Anonym (csi) skrev 2015-07-30 16:58:55 följande:
    Hur liten hjärna har du ifall du inte förstår att omkretsen på bredaste stället mellan andra och tredje fingret inte är detsamma som avståndet mellan samma fingrar?
    Det låter ändå väldigt stort. Du behöver inte vara otrevlig för det.
  • M r a u
    Äldre 30 Jul 17:51
    #10

    Gick du upp där strax innan 0500 eller hade du inte lagt dig än? Känns helt avgörande för mitt svar.

Svar på tråden Anser ni detta vara "slapp"?