• Anonym (Liam)

    Hur hade du som tjej/kvinna reagerat på detta?

    Jag är en man strax över 30. Min sambo och jag sover nakna. Det är bekvämt, och vi trivs så båda två.

    För några dagar sen vaknade jag med stånd och med sperma på magen. Sambon hade vaknat strax före, och tog upp detta direkt när jag klev upp ur sängen.

    Hon menar på att jag har drömt om någon jag tänder sexuellt på, för annars hade jag inte kunnat få orgasm i sömnen.

    Blev väldigt ställd och visste inte riktigt hur jag skulle ställa mig till att hon satte detta i så starkt samband med att drömma om någon man tänder på.

    Att få orgasm i sömnen har jag uppfsttat som inte vara speciellt ovanligt. Händer mig inte ofta, men har absolut hänt några gånger. Inget anmärkningsvärt enligt mig.

    Hon har vaknat före mig hundratals gånger och har sett att jag har morgonstånd. Det har hon aldrig tagit upp som något hon känner sig obekväm med.

    Hur hade ni reagerat ifall ni vaknade och er sambo låg i samma säng med stånd och sperma på magen??

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur hade du som tjej/kvinna reagerat på detta?
  • K grrl

    Men herregud...!
    Även om man drömmer om något sexuellt som kan involvera andra än ens partner - eller sin faktiska partner - och får orgasm/utlösning så är det ju knappast någonting man kan styra över och har väldigt lite att bli svartsjuk på eller känna sig obekväm över.

  • AmandaF

    Allvarligt?!

    Orgasm i sömnen är väl det mest naturliga som finns? Händer mig också emellanåt, även om jag som tjej inte har de fysiska "bevisen" efteråt.

    Förstår inte problemet med att drömma om något sexuellt. 1) Sexuella tankar är överlag bra, en vill ju inte ha en asexuell partner

    2) Du kanske drömde om henne

    3) även om du inte drömde om henne så rår man inte för sina drömmar, det är inte som att du kan kontrollera vad du drömmer

  • AmandaF

    Det låter som att hon kanske har något annat problem med tillit, som får henne att känna så här (särskilt om hon tar upp just att tända på andra). Ni kanske ska prata om det?

  • Anonym (KåtFia)

    Jag hade vaknat med en skön känsla, slickat i mig sperman och sugit upp kuken och ridit dig tokigt hårt. Din brud verkar RUBBAD!!!

Svar på tråden Hur hade du som tjej/kvinna reagerat på detta?