• Oscli

    Några i Blekinge med BF 2016?

    Hej!
    Några från Blekinge med BF feb/mars/april 2016? Januari också för den delen Glad

  • Svar på tråden Några i Blekinge med BF 2016?
  • sladda
    Oscli skrev 2015-08-02 09:15:48 följande:

    Jag har bf den 8 mars :) vart i Blekinge bor du?


    Bor strax utanför Karlskrona. Du??:)
  • Oscli
    sladda skrev 2015-08-02 10:47:09 följande:
    Bor strax utanför Karlskrona. Du??:)
    Jag bor i Karlskrona :) Va kul! Känner inte så många som är i samma sits som mig.  Är inte här från början och de flesta jag känner har inga barn! Är det ditt första? Vi väntar vårt första. :) Känns spännande :)
  • sladda
    Oscli skrev 2015-08-02 11:25:09 följande:

    Jag bor i Karlskrona :) Va kul! Känner inte så många som är i samma sits som mig.  Är inte här från början och de flesta jag känner har inga barn! Är det ditt första? Vi väntar vårt första. :) Känns spännande :)


    Åh vad spännande :) Jag väntar mitt tredje men mitt o sambons första. Men känns som att börja om från början. Glömt precis allt från de andra gångerna. Har två tjejer på 5&7.

    Hur länge har du bott i stan??:)
  • Oscli
    sladda skrev 2015-08-02 12:28:38 följande:

    Åh vad spännande :) Jag väntar mitt tredje men mitt o sambons första. Men känns som att börja om från början. Glömt precis allt från de andra gångerna. Har två tjejer på 5&7.

    Hur länge har du bott i stan??:)


    Jag har bott här i 7 år så det har blivit ett tag. Men som sagt, många är inte i samma livsskede som mig. Såg att du är 30 år, jag är 29 :)
  • LisaKMB

    Hej! Här har ni en till från Karlskrona som är gravid, bf 10-11 mars och som gärna följs åt. Är mitt andra barn. Grattis till er! Hur mår ni?

  • sladda
    Oscli skrev 2015-08-02 19:42:36 följande:

    Jag har bott här i 7 år så det har blivit ett tag. Men som sagt, många är inte i samma livsskede som mig. Såg att du är 30 år, jag är 29 :)


    Jaha men då är du van vid staden ;) Nä det är många av mina vänner som inte påbörjat barnen än så vet hur det är.

    Japp är 30 just nu men fyller 31 i höst :-/
  • sladda
    LisaKMB skrev 2015-08-02 19:47:59 följande:

    Hej! Här har ni en till från Karlskrona som är gravid, bf 10-11 mars och som gärna följs åt. Är mitt andra barn. Grattis till er! Hur mår ni?


    Åh vad kul :) Grattis :)

    Jag får nog för bra tror jag. Inga symptom alls längre. Hade lite lätt illamående o trötthet innan. Så klart tankarna snurrar på om det är någon i magen :-/ Men plussade ju å ingen mens så borde vara det haha. Ska på inskrivning på tisdag o läkarbesök på onsdag.

    Hur mår du då?? :) Å hur gammal är ditt barn?? :)
  • Oscli
    LisaKMB skrev 2015-08-02 19:47:59 följande:

    Hej! Här har ni en till från Karlskrona som är gravid, bf 10-11 mars och som gärna följs åt. Är mitt andra barn. Grattis till er! Hur mår ni?


    Va kul! Grattis! Mår rätt bra faktiskt. Ibland lite illamående på förmiddagen eller när jag är hungrig, lite ömma bröst. Är så trött bara! Hur mår nu andra?
Svar på tråden Några i Blekinge med BF 2016?