• Anonym (anony­m)
    Äldre 31 Jul 16:04
    2392 visningar
    18 svar
    18
    2392

    Berätta det pinsammaste ni varit med om

    Som rubriken lyder, Det pinsammaste jag vet är när jag dagen innan fick ett reklamblad på en sak och gick dit och får då som svar att det inte finns i sortimentet och ej tillverkas längre och kunde inte sälja, ok sa jag men märkligt nog fick jag reklamblad dagen innan, ja sedan gick jag tänkte stå där och gaffla är inte min stil.

    Går till ett annat ställe frågar efter samma sak, får då som svar var har du hört det? Ingenstans jag frågar , Märkligt nog får jag exakt samma svar som jag fick på övriga stället slut , tillverkas inte mer allt är borta? Ja ha sa jag märkligt sa jag, va nyss på ett annat ställe förvånar mig allra mest att ni fast det är olika ställen kan utrycka samma saker i samma mening men att reklamblad fanns ute. Lång näsa fick de men de va riktigt pinsamma .

  • Svar på tråden Berätta det pinsammaste ni varit med om
  • j a d e
    Äldre 31 Jul 16:11
    #1

    GUD vad pinsamt! Stackare. Kom du över det?

  • Äldre 31 Jul 16:13
    #2

    Jag förstår inte heller hur du tog dig ur den situationen. Jag hade sjunkit genom jorden.


    Det blir alltid värre framåt natten
  • Anonym (Skäms­)
    Äldre 31 Jul 16:15
    #3
    +1

    Att läsa den här tråden.

  • Anonym (anony­m) Trådstartaren
    Äldre 31 Jul 16:17
    #4
    j a d e skrev 2015-07-31 16:11:49 följande:

    GUD vad pinsamt! Stackare. Kom du över det?


    Ja gjorde både bort företaget och sig själv , dom verkar fokusera på annat än sitt jobb både kvinnor och män.
  • Anonym (anony­m) Trådstartaren
    Äldre 31 Jul 16:18
    #5
    Anonym (Skäms) skrev 2015-07-31 16:15:58 följande:

    Att läsa den här tråden.


    Jag skämdes mest av att prata med pinsamma människor ju.
  • j a d e
    Äldre 31 Jul 16:19
    #6
    Anonym (anonym) skrev 2015-07-31 16:17:42 följande:

    Ja gjorde både bort företaget och sig själv , dom verkar fokusera på annat än sitt jobb både kvinnor och män.


    Alltså kvinnor och män?
  • Anonym (anony­m) Trådstartaren
    Äldre 31 Jul 16:23
    #7
    j a d e skrev 2015-07-31 16:19:26 följande:
    Alltså kvinnor och män?
    Men varför fokuserar de på annat än det som sägs...
  • j a d e
    Äldre 31 Jul 16:26
    #8

    De hade kanske sovit för lite dagen innan. Det betyder inte att de är dåliga män och kvinnor.

  • Äldre 31 Jul 16:33
    #9
    Anonym (anonym) skrev 2015-07-31 16:04:44 följande:

    Som rubriken lyder, Det pinsammaste jag vet är när jag dagen innan fick ett reklamblad på en sak och gick dit och får då som svar att det inte finns i sortimentet och ej tillverkas längre och kunde inte sälja, ok sa jag men märkligt nog fick jag reklamblad dagen innan, ja sedan gick jag tänkte stå där och gaffla är inte min stil.

    Går till ett annat ställe frågar efter samma sak, får då som svar var har du hört det? Ingenstans jag frågar , Märkligt nog får jag exakt samma svar som jag fick på övriga stället slut , tillverkas inte mer allt är borta? Ja ha sa jag märkligt sa jag, va nyss på ett annat ställe förvånar mig allra mest att ni fast det är olika ställen kan utrycka samma saker i samma mening men att reklamblad fanns ute. Lång näsa fick de men de va riktigt pinsamma .


    Jag förstår inte det pinsamma.....e jag pinsam då?! :/
  • Äldre 31 Jul 16:45
    #10

    Öööh pinsamt kan vara att inte förstå meningen av ordet "pinsamt"....

    Eller att inte kunna formulera sig ordentligt i en trådstart...

    Situationen du beskriver är inte pinsam.... Den handlar om dig som troligen lyckats få ett gammalt flygblad i brevlådan, utan att kolla av datum sprang du till två butiker (inte ens sagt något om det var samma kedja de två olika butikerna, eller om det var samma kedja som på flygbladet). Och agerade ganska så löjligt... Du gjorde inte bort någon! Ok ja du var pinsam.... Men tror inte ens du fattar varför du var pinsam!


    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • Anonym (anony­m) Trådstartaren
    Äldre 31 Jul 17:24
    #11
    Coccolina skrev 2015-07-31 16:45:26 följande:

    Öööh pinsamt kan vara att inte förstå meningen av ordet "pinsamt"....

    Eller att inte kunna formulera sig ordentligt i en trådstart...

    Situationen du beskriver är inte pinsam.... Den handlar om dig som troligen lyckats få ett gammalt flygblad i brevlådan, utan att kolla av datum sprang du till två butiker (inte ens sagt något om det var samma kedja de två olika butikerna, eller om det var samma kedja som på flygbladet). Och agerade ganska så löjligt... Du gjorde inte bort någon! Ok ja du var pinsam.... Men tror inte ens du fattar varför du var pinsam!


    Eh nej det handlar väl om att du gör bort dig minst lika mycket som dom gjorde , fattar inte hur man kan stå och babbla och tänka på annat än det kunden frågar om eller hitta på egna polycis än det företaget säljer , då betyder det att du gör bort dig här och nu lika mycket som dom... tillåt mig säga pinsamma människa.(-:
  • Anonym (anony­m) Trådstartaren
    Äldre 31 Jul 17:26
    #12
    Coccolina skrev 2015-07-31 16:45:26 följande:

    Öööh pinsamt kan vara att inte förstå meningen av ordet "pinsamt"....

    Eller att inte kunna formulera sig ordentligt i en trådstart...

    Situationen du beskriver är inte pinsam.... Den handlar om dig som troligen lyckats få ett gammalt flygblad i brevlådan, utan att kolla av datum sprang du till två butiker (inte ens sagt något om det var samma kedja de två olika butikerna, eller om det var samma kedja som på flygbladet). Och agerade ganska så löjligt... Du gjorde inte bort någon! Ok ja du var pinsam.... Men tror inte ens du fattar varför du var pinsam!


    Kan också innebära att någon annan kan ta den tjänsten som du ändå inte brukar på normalt sätt.
  • Äldre 31 Jul 18:25
    #13
    Anonym (anonym) skrev 2015-07-31 17:24:55 följande:
    Eh nej det handlar väl om att du gör bort dig minst lika mycket som dom gjorde , fattar inte hur man kan stå och babbla och tänka på annat än det kunden frågar om eller hitta på egna polycis än det företaget säljer , då betyder det att du gör bort dig här och nu lika mycket som dom... tillåt mig säga pinsamma människa.(-:
    Anonym (anonym) skrev 2015-07-31 17:26:18 följande:
    Kan också innebära att någon annan kan ta den tjänsten som du ändå inte brukar på normalt sätt.
    Hahahahahah visst visst...  

    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • Äldre 1 Aug 08:51
    #14

    Hahahahah! Sånt här är roligt, istället för löjliga tramstrådar. Ska ni trolla, gör som TS.

  • Anonym (anony­m) Trådstartaren
    Äldre 1 Aug 11:03
    #15
    Panduro skrev 2015-08-01 08:51:30 följande:

    Hahahahah! Sånt här är roligt, istället för löjliga tramstrådar. Ska ni trolla, gör som TS.


    Vem har, påstått det är troll ni tror ju allt är troll ...(-:
  • Äldre 1 Aug 11:08
    #16
    Anonym (anonym) skrev 2015-08-01 11:03:45 följande:

    Vem har, påstått det är troll ni tror ju allt är troll ...(-:


    Ja, förlåt. Förstår att det var pinsamt. De skämde verkligen ut företaget ordentligt, dessa oärliga män och kvinnor :/
  • Anonym (anony­m) Trådstartaren
    Äldre 1 Aug 11:22
    #17
    Panduro skrev 2015-08-01 11:08:37 följande:
    Ja, förlåt. Förstår att det var pinsamt. De skämde verkligen ut företaget ordentligt, dessa oärliga män och kvinnor :/
    Mest sig själv.
  • Äldre 1 Aug 15:49
    #18
    Coccolina skrev 2015-07-31 16:45:26 följande:

    Öööh pinsamt kan vara att inte förstå meningen av ordet "pinsamt"....


    Fast det som är pinsamt för dig behöver inte vara pinsamt för andra och tvärtom... Vi har alla olika definitioner av pinsamt.
    Ofrivilligt barnlös med endometrios - fuckendo.blogg.se
Svar på tråden Berätta det pinsammaste ni varit med om