• Äldre 31 Jul 16:40
    772 visningar
    3 svar
    3
    772

    Gravid v.36 mycket Sd

    Hej jag går in i vecka 36 (35+0) imorgon och minuter natten samt idag har jag haft mer sammandragningar än vanligt och oftare när jag tagit det lugnt,vissa mer smärtsamma än andra ..är mitt tredje barn och är nu osäker på om jag borde ringa förlossningen och höra ,vill gärna höra lit djur ni andra gjort ? Vill påpeka att min dotter kom vecka 33 å sonen vecka 37. Tack på förhand!

  • Svar på tråden Gravid v.36 mycket Sd
  • Äldre 31 Jul 16:42
    #1
    emelisvedberg skrev 2015-07-31 16:40:25 följande:

    Hej jag går in i vecka 36 (35+0) imorgon och nu under natten samt idag har jag haft mer sammandragningar än vanligt och oftare när jag tagit det lugnt,vissa mer smärtsamma än andra ..är mitt tredje barn och är nu osäker på om jag borde ringa förlossningen och höra ,vill gärna höra lit djur ni andra gjort ? Vill påpeka att min dotter kom vecka 33 å sonen vecka 37. Tack på förhand!


  • Äldre 31 Jul 18:31
    #2

    De stannar inte upp förlossningen i v 35+ och framåt.. Så finns ju inte så mycket att göra om nu bebisen är på väg annat än att föda då :)

  • Äldre 31 Jul 19:18
    #3

    Okej jo det vet jag men mima sammandragningar etc är inte så pass smärtsamma att det blir olidligt så vågar inte ringa in till förlossningen om det är så :/

Svar på tråden Gravid v.36 mycket Sd