• Anonym (Blötgrabb)

    Älskar wetsex

    Sitter här och har nyligen pissat min tjej i ansiktet och sen runkat av en stor sats åxå i ansiktet på henne och hon log och njöt och tände på att jag blev så tillfredställd. Jag är 35 och tjejen är 40 och har och vi träffades för en månad sen.. Det tog 15 år av längtan till verklighet. Har haft över 8 flickvänner tidigare och endast en av dem gilla att få sprut i ansiktet. Och de andra fick man ej spruta på. Jag accepterar det och det tänder mig inte ens om ej tjejen gillar det. Tjejer som ej vill ha exempelvis en kuk i munnen ska inte behöva ta det heller bara för att ställa upp.... Men nu en kåt och figjord och lite mullig 2 barnsmor på 40 med glasögon som ler så härligt och bara säger klart du ska pissa mig i ansiktet min badboy om du tänder på det.. har aldrig träffat så rätt. Ska vara erfarna kvinnor. Hennes passion är att få fittan slickad samtidigt som hon vill ha en finger i röven och det får hon.. här ger vi och tar... några mer wet älskande här som har nån sann och bara ärlig och härlig historia att förtälja... ?

  • Svar på tråden Älskar wetsex
  • taquine

    Börja jobba inom långvården , där får du mycket kiss , och bajs om du är sugen på det med,)


    Goodness me
  • Anonym (blää)

    Vilket äckel du är..vuxen är du inte..

    hur kan man göra så här!!!

  • Anonym (Tummen upp)

    Kul att du hittat en tjej, då kanske du kan sluta göra trådar där avsändaren är "rejäla bonnatöser" som vill höra andra tjejers historier om hur de blir sprutade/pissade på...

  • Anonym (Blötgrabb)
    Anonym (Tummen upp) skrev 2015-08-01 12:03:16 följande:

    Kul att du hittat en tjej, då kanske du kan sluta göra trådar där avsändaren är "rejäla bonnatöser" som vill höra andra tjejers historier om hur de blir sprutade/pissade på...


    Det va väl åratal sen nu en sån tråd skapades. Ligger bakom endast ett par trådar tidigare men det var ett tag sen. Du skulle faktiskt utnyttja din förmåga till att bli med på uppdrag granskning eller på nån detektivbyrå. Antar att du analyserar och pusslar ihop eventuella andras trådar åxå som kanske liknar någon tidigare tråd. Det måste bli mycket myofasciell spänningsvärk i skuldra och nacken av att granska trådar.. Jag är ändå imponerad över det och det är kul att du gör det. Det behövs lite oppositions politik här så det blir lite ösa av. Tummen upp eller tjo hoo eller Trala la eller tjo ho ho som du kanske kallar dig ibland åxå på granskinlägg.. ha en skön helg. Kul med lite synpunkter.
  • Armageddon

    Pissad i ansiktet är nog rätt ovanligt att tjejer gillar, men tumme i rumpan samtidigt som man slickar är väl i det närmaste standard...

Svar på tråden Älskar wetsex