• Anonym (Gstar)

    Fråga till er kvinnor som njuter av penetration

    Ni kvinnor som tycker om penetration. Hur mycket påverkar storleken hur mycket ni njuter av samlaget.

    Jag frågar Inte om tekniken, utan enbart hur mycket storleken gör skillnaden för hur skönt ett samlag är för er?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fråga till er kvinnor som njuter av penetration
  • Anonym (Beror på)

    Båda är lika viktigt, men det behöver verkligen inte vara porrfilmsstorlek.

    Sen är det klart att det är skillnad mellan en väldigt liten och en väldigt stor, men de flesta rör ju sig i någorlunda samma spann och där tycker jag att skillnaden är marginell. Jag känner ingen skillnad om den t.ex är 13 eller 16 cm.

  • Anonym (Gstar)
    Anonym (Beror på) skrev 2015-08-01 08:37:46 följande:

    Båda är lika viktigt, men det behöver verkligen inte vara porrfilmsstorlek.

    Sen är det klart att det är skillnad mellan en väldigt liten och en väldigt stor, men de flesta rör ju sig i någorlunda samma spann och där tycker jag att skillnaden är marginell. Jag känner ingen skillnad om den t.ex är 13 eller 16 cm.


    Tack för svaret!

    Känner du heller inte skillnad ifall det skiljer exempelvis tre cm i omkrets, alltså om den är 11 eller om den är 14 cm grov??
  • Anonym (Beror på)
    Anonym (Gstar) skrev 2015-08-01 08:43:06 följande:

    Tack för svaret!

    Känner du heller inte skillnad ifall det skiljer exempelvis tre cm i omkrets, alltså om den är 11 eller om den är 14 cm grov??


    Om jag provade båda samtidigt skulle jag säkert känna att det är skillnad, men vid olika tillfällen skulle jag knappast notera det faktiskt.
  • Anonym (..)

    Inget är egentligen viktigt. Det viktiga är att den passar hur jag är skapt, en bra matchning av form helt enkelt.

  • Anonym (Tjej)

    Om du (ts) visste något om kvinnors anatomi så skulle du inte ställt frågan.

    Slidan är elastisk och anpassar sig alltså efter mannens storlek. Så så länge han inte har en mikrobens blir det skönt oavsett.

  • Anonym (Tjej)

    Önskar att du hade fokuserat på teknik istället, det är mycket viktigare - men är man lat som man är det säkert skönt att ignorera den biten ovh intala sig själv att allt är bra så länge storleken är rätt...

  • silvergirl

    De välhängda är sämre. De anstränger sig inte lika mycket med fingrar och tunga. Men penetrationen känns mer, det håller jag med om.

  • Anonym (Gstar)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-08-01 08:58:54 följande:

    Om du (ts) visste något om kvinnors anatomi så skulle du inte ställt frågan.

    Slidan är elastisk och anpassar sig alltså efter mannens storlek. Så så länge han inte har en mikrobens blir det skönt oavsett.


    Om du (tjej) scrollar upp till omröstningen så verkar inte alla, eller ens i närheten av lften av dina medsystrar hålla med dig!
  • Pussan

    Storleken spelar ingen roll praktiskt, det är meter i minuten som är viktigt...
    Kan förstås inte neka till att det är häftigt att se en riktig bamse, och även att gapa stort över den, men det är mest mentalt. Man blir rätt trött i käkarna efter en stund

  • Anonym (Gaby)

    Jag tycker ett finger är skönt så... Har aldrig upplevt att grövre/längre gör att det blir skönare.

Svar på tråden Fråga till er kvinnor som njuter av penetration