• Anonym (Småland)

    Bim september 2015

    Nu ska vi försöka bli gravida i augusti och förhoppningsvis få en positiv september på bim. Nån mer?

  • Svar på tråden Bim september 2015
  • Anonym (Tjejen ( Svealand))

    Är inte där än... har 2 st BIM i augusti - 9/8 och 30/8 eftersom har 21 dagars cyklar men för att haka på och lyfta upp tråden så heja jag på:))
    Har du så långt emellan? 

  • Anonym (Småland)

    Skulle haft äl i dagarna men efter ett missfall nu så tror jag inte att jag hade någon äl, och nu har jg börjat blöda igen. Så jag tänker att jag borde ha äl någon gång i mitten av augusti och då bim i början av september.

  • elena-mikaela
    Anonym (Småland) skrev 2015-08-02 13:23:41 följande:

    Skulle haft äl i dagarna men efter ett missfall nu så tror jag inte att jag hade någon äl, och nu har jg börjat blöda igen. Så jag tänker att jag borde ha äl någon gång i mitten av augusti och då bim i början av september.


    Jag började mäta tempen och kolla flytningar -funkar perfekt.. eftersom alla ÄL tester visar positivt alla dagar mellanÄL och BIM. 
    Hur har du koll på ÄL?
    i längtan på ett plus
  • Anonym (Småland)
    elena-mikaela skrev 2015-08-02 13:28:26 följande:

    Jag började mäta tempen och kolla flytningar -funkar perfekt.. eftersom alla ÄL tester visar positivt alla dagar mellanÄL och BIM. 

    Hur har du koll på ÄL?


    Har alltid ont som fn vid äl. Kul att ha sex då, not. Men så är det. Men nu enligt beräkning när missfallet började, skulle jag haft äl för två veckor sedan men hade ingen smärta då. Och nu har jag börjat blöda. Så tror att det är lite knäppt nu efter allt. Men mäter aldrig äl utan går bara på räkning och smärta.
  • Yennie88

    Hej!

    Det verkar som att jag får ansluta mig till denna grupp. Mensen verkar ha anlänt två dagar sent.

    ÄL 21/8 och BIM 4/9. Det blir fjärde försöket på första barnet.

  • elena-mikaela

    Jag hänger här för säkerhets skull:) 
    Min BIM som är idag blev framflyttad till imorgon på en av appar och till måndag på FF så jag kommer få mens förhoppningsvis nu i dagarna och ÄL runt 16-17 och BIM nära september där runt 1/9...Känner att tant röd är på G:)


    i längtan på ett plus
  • Anonym (Jenny)

    Hej alla. Var i augusti-tråden och det blev inget den månaden. Hann med massa test och många symtom. Otroligt vad sken-gravid jag blev! Måste vara psykets starka kraft

    Såg att jag skrev fel där, det här är: fjärde barnet. Vi har tre barn och hade inte tänkt en fyra men vi kör på det! Folk kommer tro vi är galna
    Jag tror som så att tänker man tanken om fler så kommer man ångra sig om man inte ens provar.....
    Är 35 år nu så då känns det som sista chansen.... För jag vet många omkring oss som kommer på för sent att de vill ha ett sista barn och så går det inte. Och så skaffar de hund till slut istället.

    Hur gamla är ni? Finns det ngn i min ålder här?
    Nu är det spännande för denna månad ska vi "verkligen" försöka. Förra månaden var mer "hoppsan.." "det KAN bli ngt" men nu försöker vi. Tidigare har jag haft lätt att bli gravid men haft mkt mf. Nu är jag ju äldre än sist så jag räknar med att det kan vara svårare (om det ens går...)

    Har bim 1/9!

Svar på tråden Bim september 2015