• 2x loram

    Hopplös situation? (Kvinna utan ett sexliv)

    Vet inte var jag ska börja. Har varit sambo i snart nio år. Jag är idag en kvinna på 34 år som saknar ett sexliv så mycket.

    Min sambo vill bara att jag ska suga av honom. Han ger aldrig mig oralsex tillbaka, fast jag ber om det. Han vet hur mycket jag tycker om det.
    Har vi samlag ligger han och guppar en stund på mig tills han kommit. Efter han är klar vänder han sig om och somnar.
    Jag blir ganska våt när jag är upphetsad. Han tycker inte om att få mina safter på sina fingrar. Han torkar av händerna på lakanet.

    Allt känns så hopplöst. Vad gör jag?

  • Svar på tråden Hopplös situation? (Kvinna utan ett sexliv)
  • Anonym (men!)

    Skojar du? Han bryr sig bara om sig själv. Han gillar inte din väta. Han vill inte ge dig något som du tycker om.
    Slutsats: han älskar dig inte. Vad du gör åt det vet jag inte. Men om nån inte älskat mig tillräckligt för att ge mig orgasm så hade jag faktiskt gått.  Han är en fullblodsegoist. Lämna och hitta en kille som bryr sig om dig.

  • perfectislove

    Jag skulle göra Slut. Låter som du är en sexleksak

    För honom .

    Sen låter det som att han inte är intresserad av dig längre. Så gör Slut och börja sök kärleken

  • DickRex

    Fråga honom:
    - Vet du när du gav mig en orgasm senast?
    - På vilket sätt anser du dig göra det skönt för mig?


    Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och försök förstå istället för att missförstå.
  • Anonym (men!)

    Om vi bortser från sexbiten: hur är han annars?

  • Armageddon

    Ger samma svar som till de som har kvinnor som bara bryr sig om dig själva; gör slut och hitta en vettig man istället. En som avgudar din fitta och bara måste slicka den så ofta han får chansen.

    Någon som ger dig en orgasm först, innan han fokuserar på sig egen.

    För sexlivet kommer med största sannolikhet inte att bli bättre. Gillar han inte att slicka så är det väl så, men det finns annat man kan göra för att hjälpa sin kvinna till orgasm, men ganska verkar inte bry sig.

    Du är ung fortfarande, och livet är för kort för att kastas bort i ett kasst förhållande.

  • MikNis

    har ni haft en SERIÖS diskution om varför det är så?

    och har du ransakat dig själv om varför det blivit såhär? 

  • uffe 2
    2x loram skrev 2015-08-01 19:37:05 följande:

    Vet inte var jag ska börja. Har varit sambo i snart nio år. Jag är idag en kvinna på 34 år som saknar ett sexliv så mycket.

    Min sambo vill bara att jag ska suga av honom. Han ger aldrig mig oralsex tillbaka, fast jag ber om det. Han vet hur mycket jag tycker om det.

    Har vi samlag ligger han och guppar en stund på mig tills han kommit. Efter han är klar vänder han sig om och somnar.

    Jag blir ganska våt när jag är upphetsad. Han tycker inte om att få mina safter på sina fingrar. Han torkar av händerna på lakanet.

    Allt känns så hopplöst. Vad gör jag?


    Låter ju helt otroligt att han inte engagerar sig mer. Han måste ju göra vad han kan för att ta hand om sin kvinna annars mår hon dåligt och drar till slut
Svar på tråden Hopplös situation? (Kvinna utan ett sexliv)