• Chelle

    Pappa fyller 40

    Hej alla! 

    Min far fyller år nu om några veckor och jag är trött på att alltid ge honom böcker. Han gillar att grilla och laga mat, han har allt man kan hitta som tillhör just detta, utom en karaff. Jag letar efter en stor Karaff med hög kvalitet och jag har hittat en sådan här :http://butiken.nordsool.se/product/g%C3%A4stabuds-dispenser?_ga=1.97993180.2108242946.1438018592

    Jag undrar om jag gör fel i att ge honom en karaff, vad ska jag annars ge? Vet du om någon bättre karaff med högre kvalitet? Snyggare? Billigare? Den ska gärna vara stor då han gillar att bjuda hem folk. Alla ska kunna dricka ur den.

    Tack
  • Svar på tråden Pappa fyller 40
  • Chelle

    Vill påpeka att jag är relativt ung själv, men jag behöver verkligen hjälp. vill inte skämmas med ytterligare en bok på hans stora dag.

  • Ben66

    Den där karaffen så ju väldig nice ut. Jag tror att din pappa skulle tycka om den och använda den vid grillning och andra tillfällen. Ett bra intiativ och en kärleksfull handling av dig. Ha det bra Skål

  • Aniiee

    Alltså... när min pappa var 40 hade jag aldrig i livet haft råd med en vadsomhelst för 2000 kr. Eller för 600 heller, för den delen.

    Men jag röstar på den första eller den sista du länkade =P


    Though we think we witness, we're part of the scene.
Svar på tråden Pappa fyller 40