• Preggo151220

    Absolut ingen sexlust

    Är gravid och ungefär hälften av tiden har gått. Har absolut INGEN sexlust. Inte haft sex sen jag fick veta att jag var gravid. Tycker synd om min man men han säger att de inte är någon fara men de känns lite konstigt ändå. Man saknar själva grejen. Någon som vart/är i samma sits. Någon som har tips?? Känner mej äcklad av bara tanken. Men däremot drömmer jag sexdrömmar varenda natt, konstigt nog drömmer jag mest om tjejsex förstår inte varför?! Tacksam för svar.

  • Svar på tråden Absolut ingen sexlust
  • linnpett
    Preggo151220 skrev 2015-08-01 22:30:14 följande:

    Är gravid och ungefär hälften av tiden har gått. Har absolut INGEN sexlust. Inte haft sex sen jag fick veta att jag var gravid. Tycker synd om min man men han säger att de inte är någon fara men de känns lite konstigt ändå. Man saknar själva grejen. Någon som vart/är i samma sits. Någon som har tips?? Känner mej äcklad av bara tanken. Men däremot drömmer jag sexdrömmar varenda natt, konstigt nog drömmer jag mest om tjejsex förstår inte varför?! Tacksam för svar.


    Jag känner precis samma sak. Sexlusten har försvunnit helt, är i v 16 nu. Min sambo är väl inte direkt på heller, kanske för att han vet att det inte är lika bekvämt för mig längre (vi har försökt 2 ggr). Men JAG känner mig så osexig och saknar närheten. När vi väl försöker så blir det mer för sakens skull - noll närhet. Hittar man tillbaka till det?
  • Preggo151220

    Jag antar o h hoppas att man gör de, vore ju konstigt annars. Man har ju inte direkt "valt" själv att lusten ska försvinna de är väl hormoner och skit så antar att de blir som vanligt efter förlossningen men de är Ju en evighet tills dess, plus att då har man en massa annat att va upptagen med :(

Svar på tråden Absolut ingen sexlust