• Anonym (HJÄLP­LÖS KILLE)
    Äldre 2 Aug 08:10
    7005 visningar
    12 svar
    12
    7005

    vinflaska i anus - HJÄLP!!!!

    HJÄLP MIG!!!

    Fan svettas. Satt här med mitt morgonkaffe när jag fick syn på vinflaskan från i går, så jag ville testa hur det känns att trycka upp den i anus.

    Sagt och gjort, gjorde slag i saken och tryckte upp den, men den fastnade och nu får jag inte ut den. Dragit för mitt liv. FAN VA DUMT!!!

    Är hemma hos flickvännen och hennes föräldrar. De ligger å sover, men vaknar nog snart. Panik nu asså ... gjorde ett jätte gott intryck på dem igår också så de får inte hitta mig så här. Tips på hur jag ska få ut flaskan ur anus? Vinklar, verktyg etc.

    Bråttom nu!!!

  • Svar på tråden vinflaska i anus - HJÄLP!!!!
  • Anonym (baksu­g)
    Äldre 2 Aug 08:40
    #1

    Låter som att du råkat ut för ett klassiskt baksug. Vad du behöver göra är att föra in en vinflaska till, fast en med kork på för att trycket ska släppa i första flaskan. Ge inte upp om det inte funkar direkt, du kan behöva lirka lite. Lycka till!

  • Anonym (Syste­mbolag­et)
    Äldre 2 Aug 08:46
    #2

    Grattis! Nu behöver du bara rapa på fredag så har du dig en dunderfylla. :)

  • Anonym (HJÄLP­LÖS KILLE) Trådstartaren
    Äldre 2 Aug 08:56
    #3
    Anonym (baksug) skrev 2015-08-02 08:40:14 följande:

    Låter som att du råkat ut för ett klassiskt baksug. Vad du behöver göra är att föra in en vinflaska till, fast en med kork på för att trycket ska släppa i första flaskan. Ge inte upp om det inte funkar direkt, du kan behöva lirka lite. Lycka till!


    Ok, ok. Springer runt och letar. Dessvärre hittar jag bara en bag in Box. Helvete!!!

    Men bra idé.
  • Anonym (HJÄLP­LÖS KILLE) Trådstartaren
    Äldre 2 Aug 08:58
    #4
    Anonym (Systembolaget) skrev 2015-08-02 08:46:01 följande:

    Grattis! Nu behöver du bara rapa på fredag så har du dig en dunderfylla. :)


    Hehe sant mannen.

    Helvete ... Tyckte jag hörde ringklockan på övervåningen. Måste lösa detta nu, annars får jag nog springa ut i skogen och gömma mig
  • Anonym (Borra­)
    Äldre 2 Aug 09:27
    #5

    Hitta en borrmaskin, borra hål i flaskans botten. Lycka till och skaffa en buttplugg istället ;p

  • Anonym (Guss)
    Äldre 2 Aug 12:14
    #6

    Spring iväg till affe och köp en stor lök och en korv med ärtsoppa. Värm soppan lite (lagom ljummen) och hacka ner löken rå i soppan och häv i dig. Detta sätter fart på magen och flaskan lär komma ut med en herrans fart. 

  • Äldre 2 Aug 23:53
    #7

    Kul att se så många iq-befriade människor som tror det här är på riktigt. 
    Gör om gör rätt troll

  • Anonym (Guss)
    Äldre 3 Aug 07:40
    #8
    Kramts skrev 2015-08-02 23:53:21 följande:

    Kul att se så många iq-befriade människor som tror det här är på riktigt. 

    Gör om gör rätt troll


    Ha ha ha!
  • Anonym (Trött­)
    Äldre 3 Aug 17:40
    #9

    Det sjuka är att skulle inte bli ett dugg förvånad om folk har testat detta...

  • Äldre 3 Aug 17:43
    #10

    Fråga din kompis med buttpluggen på SUA. Han kanske har några tips.

  • Oerjan Lax
    Äldre 3 Aug 21:57
    #11

    Eftersom ost och vin går bra ihop så förväntar jag mig att du redan har testat att smörja in boxholms gräddost i "stjärnan".

  • Anonym (Ff)
    Äldre 7 Sep 22:28
    #12

    ??

Svar på tråden vinflaska i anus - HJÄLP!!!!