• Ilo
    Äldre 2 Aug 14:17
    1202 visningar
    8 svar
    8
    1202

    Göteborgare som planerar eller genomgått insemination

    Hej!

    Jag bor i Göteborg och planerar att åka till Danmark under hösten,finns det fler i Göteborgstrakten i samma situation?

  • Svar på tråden Göteborgare som planerar eller genomgått insemination
  • Äldre 4 Aug 20:20
    #1

    Hej

    Jag bor i Mölndal och planerar syskon till sonen. Jag ska göra IVF på Vitanova i Köpenhamn i höst. Om allt går enligt planerna kan jag göra första försöket i september.

  • Äldre 5 Aug 16:06
    #2

    Hej!

    Här är en till från Göteborg och jag har precis gjort min första insemination och har nästan två veckors väntan framför mig för att se om det lyckats eller inte. Tålamod är inte min starka sida men förhoppningsvis är det väl värt väntan.

    Hur långt har du kommit T.S? Har du gjort tester och valt klinik ännu?

  • Ilo
    Äldre 17 Aug 15:36
    #3

    Nej, inte ännu men jag har nog tänkt Storkkliniken och ska maila dom i veckan för att sätta igång det!

    Någon som har lust att ta en kaffe någon dag?

  • Äldre 17 Aug 17:27
    #4
    Ilo skrev 2015-08-17 15:36:29 följande:

    Nej, inte ännu men jag har nog tänkt Storkkliniken och ska maila dom i veckan för att sätta igång det!

    Någon som har lust att ta en kaffe någon dag?


    Jag har gjort en inseminering i Danmark på storkkliniken är på BIM-6 :) Dom är jätteduktiga och trevliga
    Min fru gjorde en insemination för 2 år sen, funkade på andra försöket
  • Ilo
    Äldre 28 Aug 19:34
    #5
    LovisaC1982 skrev 2015-08-05 16:06:46 följande:

    Hej!

    Här är en till från Göteborg och jag har precis gjort min första insemination och har nästan två veckors väntan framför mig för att se om det lyckats eller inte. Tålamod är inte min starka sida men förhoppningsvis är det väl värt väntan.

    Hur långt har du kommit T.S? Har du gjort tester och valt klinik ännu?


    Hur har det gått?
  • Äldre 28 Aug 19:44
    #6
    Ilo skrev 2015-08-28 19:34:53 följande:

    Hur har det gått?


    Jag är fortfarande i chocktillstånd men när jag testade mig den 15 augusti blev det ett + så på söndag går jag in i vecka 7
  • Äldre 28 Aug 19:48
    #7
    Ilo skrev 2015-08-17 15:36:29 följande:

    Nej, inte ännu men jag har nog tänkt Storkkliniken och ska maila dom i veckan för att sätta igång det!

    Någon som har lust att ta en kaffe någon dag?


    Fortfarande intressant med en kopp kaffe nån dag?

    Har du kommit igång med Storkkliniken? Jag har varit hos en klinik som heter Ciconia, lite löpande band men alltid hjälpsamma och svarar snabbt. Underlättar dock om man har en bil för av det som jag sett när jag gjorde mina efterforskningar verkar det annars krångligt att ta sig dit.
  • Ilo
    Äldre 28 Aug 21:36
    #8
    LovisaC1982 skrev 2015-08-28 19:48:23 följande:

    Fortfarande intressant med en kopp kaffe nån dag?

    Har du kommit igång med Storkkliniken? Jag har varit hos en klinik som heter Ciconia, lite löpande band men alltid hjälpsamma och svarar snabbt. Underlättar dock om man har en bil för av det som jag sett när jag gjorde mina efterforskningar verkar det annars krångligt att ta sig dit.


    Hej! Jag har bokat tid för samtal nu,ska ringa och boka tid för tester nästa vecka :)

    Jag tar jättegärna en kaffe!
Svar på tråden Göteborgare som planerar eller genomgått insemination