• Anonym (Dumle)

    Doften av en kvinnas kön?!

    Jag riktar frågan till kvinnor! Har ni svårt för doften av erat eget kön?

    Jag lever själv i ett förhållande där jag blir ombedd att ta tandkräm i munnen efter att jag gett henne oralsex ifall jag vill ligga bredvid henne efteråt.

    Till saken hör att hon inte luktar illa. Inte ens i närheten.
    Det luktar däremot som det ska. Det luktar fitta. Förlåt för mitt ovårdade språk.

    Jag har haft tillräckligt många för att veta att alla luktar ungefär likadant, och finns det ingen infektion eller liknande så luktar det inte illa, men det finns en doft, precis som det ska.

    Vad jag undrar är, har ni problem med att behöva känna doften av ert eget kön efter att någon smekt er eller gett oralsex?

    Fotnot: Jag har aldrig tyckt att det luktar illa. Min första erfarenhet var när jag var 15 år. Jag satte handen i en påse på bussen hem för att doften skulle bevaras så länge som möjligt. Haha..

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Doften av en kvinnas kön?!
  • Efraim Barkbit

    Tar mig friheten att svara fast jag inte är kvinna.

    Precis som du TS så tycker jag att den doften är helt underbar (förutsatt att allt är friskt såklart) och det tillhör verkligen glädjeämnena i en relation. I de fall en kvinna har svårt för sin egen doft så finns det ofta även andra issues kopplat till självbilden. Har man svårt för sin egen (friska) könsdoft så känns relationen till ens kropp och faktiskt även självkänslan lite sådär i mina ögon.


    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (Tvärtom)

    Tvärtom! Jag blir kåt av att känna doften och smaken av min egen fitta när jag kysser min partner efter hen gett mig oralsex :)

  • Anonym (Tvärtom)

    ...och vore jag så vig att jag kunde ge mig själv oralsex skulle jag inte tveka ;)

  • Efraim Barkbit
    Anonym (Tvärtom) skrev 2015-08-03 07:48:42 följande:

    Tvärtom! Jag blir kåt av att känna doften och smaken av min egen fitta när jag kysser min partner efter hen gett mig oralsex :)


    Har din partner vett att uppskatta detta?
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • MammAmma

    När jag var yngre, runt 20 eller så, ville jag inte kyssas efter att ha fått oralsex. Det var mest pga tanken var han hade varit som tog emot, inte att det luktade och smakade lite fitta. But I'm waaaay over that now! Har absolut inget emot varken min egen doft eller smak, i sexuella sammanhang gillar jag det.

  • Anonym (Tvärtom)
    ErnstHugo skrev 2015-08-03 07:52:14 följande:
    Har din partner vett att uppskatta detta?
    Oja! Det är med delad förtjusning :)
  • Efraim Barkbit
    MammAmma skrev 2015-08-03 07:52:38 följande:

    När jag var yngre, runt 20 eller så, ville jag inte kyssas efter att ha fått oralsex. Det var mest pga tanken var han hade varit som tog emot, inte att det luktade och smakade lite fitta. But I'm waaaay over that now! Har absolut inget emot varken min egen doft eller smak, i sexuella sammanhang gillar jag det.


    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (Tvärtom)
    MammAmma skrev 2015-08-03 07:52:38 följande:

    När jag var yngre, runt 20 eller så, ville jag inte kyssas efter att ha fått oralsex. Det var mest pga tanken var han hade varit som tog emot, inte att det luktade och smakade lite fitta. But I'm waaaay over that now! Har absolut inget emot varken min egen doft eller smak, i sexuella sammanhang gillar jag det.


    Jag har inte heller alltid varit lika förtjust. Det har snarare gått från ew till ooh... till wow!
  • Anonym (inga problem)

    Har jag stressat runt en hel dag i tajta brallor och pojkvännen lite plötsligt får för sig att det är dags för hans tunga att möta mitt kön så visst kan jag bli lite orolig över lukten. Men han vet väl rimligtvis förutsättningarna för oralsexet just då, hoppas jag.

    F ö har jag inga problem med doft från mitt eget kön, tänder lite på att känna min smak i kyssarna efter han slickat mig.

  • Anonym (Inte riktigt)

    Nä har varken problem med lukt eller smak, flertal gånger som han slickat mig och sedan kysst mig eller vart inne i mig för att jag sedan skall suga och har inga problem med det

  • Anonym (Nje)

    Har inga problem med doften, och känner varken smak eller doft när han kysser mig, men han säger att jag smakar gott ?! Jag kan ha svårt för kroppsvätskor, men så länge det är friskt och inte kvävande dofter så tja....

  • Frökenfrykena

    Absolut inte! Älskar doften av en kvinnas (ink. min egen) friska kön och likaså gör min man det. Sen gör ju inte saken sämre att jag gillar att smaka på andra kvinnor också men det lämnar jag vidare därhän.

  • Anonym (Sexigt)

    Jag älskar att kyssas direkt efter att ha fått eller gett oralsex. Tycker det är upphetsande! Skulle inte gillat om min man inte velat kyssa mig efter att jag sugit på hans k*k. Nej det hade varit avtändande...

    TS har du frågat varför?

  • Anonym (Blä)

    Jag har lyckligtvis aldrig känt någon doft under eller efter oralsex (däremot smak, såklart), men ja, jag skulle nog bli ganska avtänd om min man gick omkring och doftade kön ur munnen.

  • Anton Chigurh

    Den ljuvligaste, absolut mest underbara doft och smak som existerar....det är doften, och smaken, av min Gummas fitta. Den är VID...UN...DER...LIG Hjärta

    ...och nej, hon har definitivt inga som helst betänkligheter med att kyssa mig direkt efter att jag har slickat henne. Inga alls. Och jag har inga som helst betänkligheter med att kyssa henne direkt efter att hon har sugit av mig. Hela vägen.

    KRAM  //Anton triniti.gif


    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • PrimitivMan

    "I love the smell of pussy in the morning" för att travestera Apocalypse Now.  



    Har aldrig varit med en kvinna som jag räknar som "bra i sängen"/ stark sexlust som haft något emot att kyssas efter oralsex. Däremot de som inte är så sexuella har problem med det. Inget statistiskt säkerställt material dock. 

    Självklart har jag inga problem med att kyssas efter jag har kommit i munnen på kvinnan. Varför skulle jag. Jag älskar ju mig själv. Dessutom smakar jag faktiskt "gott"  


    Is sex dirty? Only if it's done right
Svar på tråden Doften av en kvinnas kön?!