• Anonym (ej kontaktannons)

    Omöjligt att hitta en feminin kvinnlig partner?

    Hej!

    Först måste jag säga att detta inte är en kontaktannons, jag har inget intresse av att träffa någon över familjeliv.

    Jag är en lesbisk tjej som söker kärleken, men har svårt att hitta någon som tänder mig. Jag tänder på "kvinnliga" kvinnor, gärna med fylliga figurer. Var finns ni? Var ska man leta? Jag träffar nästan bara mer eller mindre "manliga" lesbiska/bi. Varför är det så ovanligt med den sortens tjejer som jag längtar efter? (inte menat att låta bittert eller anklagande!)

  • Svar på tråden Omöjligt att hitta en feminin kvinnlig partner?
  • Anonym (ej kontaktannons)
    Hannisb skrev 2015-08-03 11:42:30 följande:
    Skriv gärna till mig.
    Sorry, jag är bara verkligen inte intresserad av att träffa någon här.
  • fluu

    Jag är en sådan. Nu är jag visserligen inte singel så jag söker inte heller något.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (ej kontaktannons)
    fluu skrev 2015-08-03 11:58:48 följande:
    Jag är en sådan. Nu är jag visserligen inte singel så jag söker inte heller något.
    Kul! Upplever du också det som ovanligt att lesbiska/bitjejer är feminina?
  • Anonym (Tjej22)

    Hej!

    Upplever samma sak.. Själv är jag feminin av mig & känner verkligen igen mig. Är bisexuell.

  • Anonym (ej kontaktannons)
    Anonym (Tjej22) skrev 2015-08-03 18:03:45 följande:
    Hej!
    Upplever samma sak.. Själv är jag feminin av mig & känner verkligen igen mig. Är bisexuell.
    Skönt att fler upplever samma. Ibland känns det som om det är något fel på mig som inte gillar mer "maskulina" tjejer.
  • Anonym (Tjej22)
    Anonym (ej kontaktannons) skrev 2015-08-04 20:14:55 följande:

    Skönt att fler upplever samma. Ibland känns det som om det är något fel på mig som inte gillar mer "maskulina" tjejer.


    Inget fel alls i de.. Alla gillar olika så gå inte till något du inte vill ha bara för att du inte hittar eller tror att det inte finns någon som du skulle vilja ha.

    Har själv bara haft feminina tjejer ellee vad man ska säga :)
  • Anonym (ej kontaktannons)
    Anonym (Tjej22) skrev 2015-08-04 20:48:40 följande:
    Inget fel alls i de.. Alla gillar olika så gå inte till något du inte vill ha bara för att du inte hittar eller tror att det inte finns någon som du skulle vilja ha.
    Har själv bara haft feminina tjejer ellee vad man ska säga :)
    Jo, alla gillar ju olika, men jag känner mig ovanlig bland lesbiska i alla fall.
  • Anonym (Tjej22)
    Anonym (ej kontaktannons) skrev 2015-08-04 20:52:28 följande:

    Jo, alla gillar ju olika, men jag känner mig ovanlig bland lesbiska i alla fall.


    Ja jo det förstår jag så som du beskriver situationen.. Men tror du kmr hitta ngn i din smak till slut :)
  • Anonym (Petite)

    Förstår vad du menar och jag tror att det är för att man liksom inte ser om de är bisexuella eller inte när de är feminina så det är svårt att hitta!

    Är själv som du beskriver och går aldrig ut och dricker eller så och är väl lite osynlig pga det. Hänger mer på fik och bibliotek haha.

  • Aniiee

    Jag kidnappade den sista som fanns =P


    Though we think we witness, we're part of the scene.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2015-08-12 15:04:49 följande:
    Jag kidnappade den sista som fanns =P
    Well done! Skål {#emotions_dlg.flower}
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
Svar på tråden Omöjligt att hitta en feminin kvinnlig partner?