• Anonym (Varför)

    Varför funkar det inte för oss att ha sex såhär (OBS varning för länk!)?

    Jag och min nuvarande kan inte ha sex bakifrån när jag ligger ner (min favorit), alltså såhär (varning för porrlänk!!!):

    im.c3fc3100.eb572f0.cdnb.mobile.yjcontentdelivery.com/videos/a/4/9/3/d/a493d59fda1a2f5ae0de267dc16de5b41390091142_5-640-360-898-h264.mp4&rs=140&s=1438508627&e=1438681427&h=79baeb561ae8b0b4b4249250ac10a7e8

    Vad beror det på? Det har funkat jättebra med tidigare pojkvänner.

  • Svar på tråden Varför funkar det inte för oss att ha sex såhär (OBS varning för länk!)?
  • Anonym (mer)

    Vad är det som inte funkar? Gör det ont på dig? Når han inte fram? Når ni inte klimax?

  • Anonym (Varför)
    Anonym (mer) skrev 2015-08-03 12:33:15 följande:

    Vad är det som inte funkar? Gör det ont på dig? Når han inte fram? Når ni inte klimax?


    Han når inte fram och kan inte få in den alls.
  • Anton Chigurh
    Anonym (Varför) skrev 2015-08-03 12:43:28 följande:
    Han når inte fram    och kan inte få in den alls.
    Kan det möjligen bero på att din nuvarande partner har en mindre/kortare Banan !!!

    Jag knullar min HjärtakvinnaHjärta på det sättet, det är helt jävla underbart, och min utrustning är inte jämförbar med vad en häst har dinglande....

    Kram //Anton jumpmove
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (lazy)

    Ah , "lazy dog " gillar jag också fast min sambo brukar luta sej mycket mera framåt , mera som två stycken lazy dogs. Prova med en kudde under höfterna så han kommer , jag har det för att inte behöva ligga och svanka hela tiden för rätt vinkel. Han är inte särskilt lång alls så det hänger nog inte på det.

  • Armageddon

    Länken funkade inte för mig, men jag tror jag vet vilken du menar, och det är våran favorit.

    Har medelstor, och inga problem att få in hela, så det måste vara han som inte fattar riktigt.

    Kudde under höften är ett bra tips!

  • Anton Chigurh
    Armageddon skrev 2015-08-03 14:17:29 följande:
    Länken funkade inte för mig,

    men jag tror jag vet vilken du menar

    , och det är våran favorit.
    Har medelstor, och inga problem att få in hela, så det måste vara han som inte fattar riktigt.

    Kudde under höften är ett bra tips!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2015-08-03 14:22:44 följande:
    Nu hoppas jag ta mig tusan inte att denna bilden är att klassa som porr, eller att den uppmanar FAMILJELIVS medlemmar till EVENTUELL sexuell aktivitet. Gud förbjude....

    För det är sannerligen inte min avsikt, nä, jag vill bara upplysa läsare i tråden som inte kan begagna sig av länken vad TS avser med sin frågeställning. 

    Jo, det känns bäst att tala om detta. Det finns en anledning till att jag går ut med denna infon i förebyggande. 

    Tro mig !!!

    Kram till er allihop.    //Anton ball
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • MammAmma

    För kort penis/för stor rumpa? En kombination av båda? Kudde under höfterna är ett bra tips, sära på skinkorna kan också vara en idé oavsett om 'problemet' är rumpan eller kuken då han kan komma närmare och alltså få in mer.

  • Anonym (lazy)

    @Armageddon och andra som inte får länken att funka : kör ni från mobilen ? Prova att rotera mobilen till liggande vy så att hela länken syns. Men bilden är som Antons fast killen mera rakt upp.

  • Anonym (Varför)
    MammAmma skrev 2015-08-03 15:05:51 följande:

    För kort penis/för stor rumpa? En kombination av båda? Kudde under höfterna är ett bra tips, sära på skinkorna kan också vara en idé oavsett om 'problemet' är rumpan eller kuken då han kan komma närmare och alltså få in mer.


    Har väldigt liten rumpa/är jättesmal, så detta är nog inte problemet. Om hon i videon jag länkade kan ha sånt sex så borde jag kunna, jag väger säkert 15 kg mindre än hon. Har alltid kunnat ha sex så med killarna innan.

    Har inte mätt honom så har ingen aning om hans storlek. Vi pratar inte om sånt.
  • MammAmma
    Anonym (Varför) skrev 2015-08-03 16:30:47 följande:

    Har väldigt liten rumpa/är jättesmal, så detta är nog inte problemet. Om hon i videon jag länkade kan ha sånt sex så borde jag kunna, jag väger säkert 15 kg mindre än hon. Har alltid kunnat ha sex så med killarna innan.

    Har inte mätt honom så har ingen aning om hans storlek. Vi pratar inte om sånt.


    Behöver väl inte mäta för att se skillnad på om han har mindre än de killar som klarat den ställningen? Är han överviktig?

    Om ni båda är smala, du har ingen stor rumpa i vägen och han har medellång penis så förstår jag verkligen inte hur ni inte lyckas få till det, när ni har alla 'förutsättningar'. Känns som en tankenöt :P
  • Anonym (Varför)
    MammAmma skrev 2015-08-03 16:50:18 följande:
    Behöver väl inte mäta för att se skillnad på om han har mindre än de killar som klarat den ställningen? Är han överviktig?

    Om ni båda är smala, du har ingen stor rumpa i vägen och han har medellång penis så förstår jag verkligen inte hur ni inte lyckas få till det, när ni har alla 'förutsättningar'. Känns som en tankenöt :P
    Lite överviktig, men bara precis över gränsen. Vet som sagt inte om han är normallång, han är ju kortare än exen (men de var över medel).
  • Aikido

    Funkar det med vanligt bakifrån? Om det går bra och ni sakta sänker er ner, när halkar han ur?

  • Armageddon

    Exakt den ställning var det jag såg framför mig. Och den är bäst, oavsett om man kör vaginalt eller analt.

    Frugan väger lite över medel, men vi har inga problem som sagt. Om din kille har under 10 cm förstår jag om det kan bli lite svårt att komma åt.

  • Anonym (Varför)
    Armageddon skrev 2015-08-03 18:13:39 följande:

    Exakt den ställning var det jag såg framför mig. Och den är bäst, oavsett om man kör vaginalt eller analt.

    Frugan väger lite över medel, men vi har inga problem som sagt. Om din kille har under 10 cm förstår jag om det kan bli lite svårt att komma åt.


    Under 10 cm tror jag knappast att han är. Har iofs kasst ögonmått. Jag tycker iofs att vi har problem oavsett ställning nästan, dock funkar missionären. Från sidan är jättesvårt att få till också, han glider ur mig nästan direkt. Doggy har vi inte provat eftersom det inte är en favorit för mig.
  • Anonym (f)

    Han kanske inte hittar hålet. kan vara lite svårt i den ställning ibland. men som sagt försök med en kudde under höften så brukar det vara lättare

  • Armageddon

    Låter som att det är räckvidden som är problemet. Prova att börja i doggy, och sen trycket han ner dig i liggande ställning.

Svar på tråden Varför funkar det inte för oss att ha sex såhär (OBS varning för länk!)?