• Anonym (TS)

    Extrem kåthet som inte ger sig.. Är jag ensam? Är tjej.

    I perioder så kan jag bli så kåt att jag inte vet vart jag ska ta vägen... kan komma flera gånger utan att kåtheten försvinner eller så försvinner det ett tag & sen kan komma tillbaka som att jag inte ens gjort något åt det innan. Väldigt frusterande, blir sådär jobbigt kåt att man måste göra något åt det.

    Är jag ensam om detta?!

  • Svar på tråden Extrem kåthet som inte ger sig.. Är jag ensam? Är tjej.
  • j a d e

    Stackare. Aldrig hört talas om något dylikt. Finns det någon mogen bifftomat eller liknande i hemmet du kan föra upp i dig?

  • Anonym (TS)
    Anonym (Hannah) skrev 2015-08-03 22:13:29 följande:

    YOUR NOT ALONE!! ????????????????


    Jaså?! :00
  • Anonym (TS)
    j a d e skrev 2015-08-03 22:16:35 följande:

    Stackare. Aldrig hört talas om något dylikt. Finns det någon mogen bifftomat eller liknande i hemmet du kan föra upp i dig?


    Aha :( Bifftomat haha???
  • Pentra

    Nej, TS, du är verkligen inte ensam. I min värld så är detta inte ovanligt alls. Över-kåtheten kan slå till helt utan förvarning. Att då göra något åt den är som att slå med tärning; antingen så lugnar den sig något...eller så kommer den tillbaka ännu intensivare... Liite pinsamt om det händer på jobbet eller när jag t.ex. skall till tandläkaren. :-/ Det blir även komplicerat om det inträffar när jag kör bil... ... Mvh, Pentra

  • Ego Lovers

    Nej du är inte ensam och det kan skapa stor frustration när den inte försvinner.

  • Anonym (TS)
    Pentra skrev 2015-08-03 23:22:04 följande:

    Nej, TS, du är verkligen inte ensam. I min värld så är detta inte ovanligt alls. Över-kåtheten kan slå till helt utan förvarning. Att då göra något åt den är som att slå med tärning; antingen så lugnar den sig något...eller så kommer den tillbaka ännu intensivare... Liite pinsamt om det händer på jobbet eller när jag t.ex. skall till tandläkaren. :-/ Det blir även komplicerat om det inträffar när jag kör bil... ... Mvh, Pentra


    Skönt & höra men kanske ibte så kul för dig att ha det så ... :/ ja det är lite jobbigt när det händer på "fel" ställen & jobbigt överlag att man inte kan få bort det på ngt sätt.

    Brukar du göra ngt åt det varje gång??

    Jag skulle inte kunna Göra det på andra ställen än hemma..
  • Anonym (TS)
    Ego Lovers skrev 2015-08-04 00:34:07 följande:

    Nej du är inte ensam och det kan skapa stor frustration när den inte försvinner.


    Ja de kan jag lova att det gör! Hemskt är det...
  • Anonym (Crazy!)

    Inte ensam... Jag kan dessutom bli så uppe i varv att jag inte ens blir bättre om jag onanerar... :-S Som jag inte kan komma ner i varv... Jobbigt när pojkvännen är långt borta. Värre när han är hemma, då han har lägre sexdrift än mig så kanske han inte känner för det en kväll när jag känner det som om det brinner mellan benen... Något som han ibland kan skratta åt (alltså hur frustrerad jag blir) Dock så tar han alltid hand om mig även om han gör det lite mer roat och att komma själv...

Svar på tråden Extrem kåthet som inte ger sig.. Är jag ensam? Är tjej.