• Äldre 4 Aug 01:07
    2551 visningar
    32 svar
    32
    2551

    Ni som stannar i Sverige denna sommar känner ni er lurade?

    Ni som inte varit utomlands med värme sol och bad denna sommar. Känner ni er blåsta. Ångrar ni er?

    www.svenskaresebloggen.wordpress.com

  • Svar på tråden Ni som stannar i Sverige denna sommar känner ni er lurade?
  • Anonym (Ann 70D)
    Äldre 4 Aug 01:42
    #1

    Klart dom gör. Själv har jag legat topless i solen ?

  • Mascar­aklump­ar
    Äldre 4 Aug 01:47
    #2

    Va, nej? Hade jag åkt på en solsemester och det regnat varje dag hade jag kanske ångrat mig, men jag valde naturligtvis inte bort den semestern av hopp för att det skulle bli varmt och soligt i Sverige. Således finns det inget att ångra eller anledning att känna sig lurad.

  • Äldre 4 Aug 07:14
    #3

    Jag ogillar värme!! Tycker sommaren 2015 har varit fullständigt angenäm! :)

  • Äldre 4 Aug 08:08
    #4

    Ångrar mig? Jag har oavsett inte råd att åka utomlands, så det är bara att gilla läget.

    Och jo, det är jävligt trist att den korta varmare och soligare årstid vi har har i princip regnat bort.

  • Anonym (Nöjd)
    Äldre 4 Aug 08:15
    #5

    Mycket bra sommar,har kunnat vara ute  utan att svettas.

  • Äldre 4 Aug 08:40
    #6

    Det har varit helt okej för min del. Variation är det bästa! :)


    Scrapbooking, korttillverkning och pyssel: www.instila.se
  • Äldre 4 Aug 08:45
    #7

    Bor man i Sverige är man nog tämligen medveten om och förberedd på att somrarna här kan vara lite hur som helst, så nej. Jag får huvudvärk av för hög värme och för mycket gassande sol, så runt +20° och växlande molnighet är för mig en perfekt sommardag. Regniga sommardagar är bland det mysigaste som finns, så länge jag inte behöver gå ut :P

  • Äldre 4 Aug 08:47
    #8

    Absolut inte, jag har gjort exakt vad jag planerat. Kört hoj, varit på hojträff och bara slappat. Åker till Florida i vinter istället.


  • Äldre 4 Aug 08:52
    #9

    Vem skulle ha lurat mig, menar du? 

    Jag är inte överlycklig över hur vädret har varit den här sommaren, men detta till trots har det varit riktigt skönt att "bara" vara på landet hela sommaren. Det har funnits tid för både sol och bad, utflykter, och svampplockning så jag känner mig rätt nöjd trots allt.

  • Äldre 4 Aug 08:53
    #10

    Nej gud nej. Jag är alltid i Sverige på sommaren. Fattar inte varför man inte sparar utlandsresan till när det är svinkallt här.

Svar på tråden Ni som stannar i Sverige denna sommar känner ni er lurade?