• Anonym (TS)
    Äldre 5 Aug 16:14
    2672 visningar
    4 svar
    4
    2672

    Tips?! Hur kontrollerar ni er när ni sitter över hans fejs???

    Hej!

    Som rubriken lyder... HUR GÖR NI?!

    Min kille älskar att jag sitter över hans fejs & käka mig där nere.. MEN ... det är så sinnessjukt skönt att jag inte orkar vara kvar där uppe speciellt länge.. Tar tid för mig att komma när jag sitter sådär också så det blir ju helt galet skönt & sinnesjukt jobbigt. Han har fått mig att komma när jag suttit så men som sagt det tar ett tag & man blir helt krampig i kroppen & vill bara gå bort men ändå inte för det är så skönt!

    Hur gör ni för att kontrollera er?! Några tips på att komma snabbt (som jag inte tänkt på tidigare) vi har försökt med olika saker, att han ska slicka snabbt, försiktigt, långsamt osv.. Kommer typ enbart om han håller fast runt mina lår & verkligen trycker ner mig & kör på tills jag kommer. Är det så för er med eller hur gör ni?... Är extremt känslig där nere i övrigt också men det är helt ofattbart när jag sitter över honom...

  • Svar på tråden Tips?! Hur kontrollerar ni er när ni sitter över hans fejs???
  • Anonym (Sara)
    Äldre 5 Aug 16:49
    #1

    Bra fråga! Träning, träning träning är det som gäller. En bra vecka har jag och min man facesitting 3 ggr veckan, tro mig det är träning! :) ha en säng som du ksn hålla i änden på?

  • Anonym (TS) Trådstartaren
    Äldre 5 Aug 16:53
    #2
    Anonym (Sara) skrev 2015-08-05 16:49:52 följande:

    Bra fråga! Träning, träning träning är det som gäller. En bra vecka har jag och min man facesitting 3 ggr veckan, tro mig det är träning! :) ha en säng som du ksn hålla i änden på?


    Jaha så pass! :0 Gud vad jobbigt xp ja jag får väl försöka ... Nä det har vi inte, tänkt på de faktiskt föe skulle vara skönt att ha något & hålla i.. Kanske hjälper! :) tack :)
  • Anonym (Sara)
    Äldre 5 Aug 17:15
    #3

    Härligt med en annan frigjord själ :) hur ofta rider du hans ansikte?

  • Anonym (TS) Trådstartaren
    Äldre 5 Aug 17:27
    #4
    Anonym (Sara) skrev 2015-08-05 17:15:48 följande:

    Härligt med en annan frigjord själ :) hur ofta rider du hans ansikte?


    Ojj.. Jadu! Det variera faktiskt. Beroende på vilket humör jag är på men vissa veckor inte alls & ibland flera dagar i veckan i streck, så beroende på om jag orkar med det eller inte haha!
Svar på tråden Tips?! Hur kontrollerar ni er när ni sitter över hans fejs???