• Anonym (Kvinna)

    Frågor till er kvinnor som "ställer upp på sex"

    Med ställa upp menar jag inte att man tvingar sig till sex utan att man tycker att det är ok att ha sex med sin partner trots att man inte har lust. Jag brukar ha sex med min sambo trots att jag inte är sugen. Hur gör ni andra när ni ställer upp på sex?

    Jag brukar ju få fejkstöna och det är hur tråkigt som helst och jag väntar bara på att det ska vara klart nån gång. Min sambo vill ju inte heller att jag ställer upp typ, men jag är sällan sugen och det blir mer eller mindre ett måste att ställa upp. Han frågar alltid efteråt om det var skönt och jag ljuger och säger att det var det, men egentligen känner jag knappt något när jag har sex utan att vara sugen. Hur gör ni andra som ställer upp? Fejkstönar ni också?

  • Svar på tråden Frågor till er kvinnor som "ställer upp på sex"
  • Smecker

    Varför är du inte ärlig istället?


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Fia)

    Jag gjorde det en gång för länge sedan, i början av vårt förhållande. Min man genomskådade mig och blev jätteledsen och tyckte till och med att det på sätt och vis kändes som att han våldtagit mig. Jag inser nu hur dumt det var, och nu fejkar jag aldrig utan säger som det är när jag inte har lust, och sen får han göra mig kåt på riktigt helt enkelt (och går det inte skippar vi sexet).

  • Anonym (Kvinna)

    Ärlig? Jag har sagt ibland att jag inte är sugen och inte känt ngt vid sex. Men han blir ledsen, och vill att jag ska försöka göra mig själv sugen osv. Är så mkt lättare att bara "fejka"

  • Anonym (Kvinna)

    Ok, men jag kanske har lust att ha sex 2 ggr i månaden, det är nog för lite för de flesta killar så därför känner jag att jag behöver "ställa upp". Det gör ju inte ont lr så att ställa upp, men det är rätt tråkigt, men jag unnar honom det att få njuta.

  • Anonym (Go)

    Ibland när jag inte är sugen brukar jag ändå tvinga mig själv till lite närhet, kyssar och smek och då BLIR jag sugen och har grymt sex även om jag först satt jäkligt skönt i soffan & inte alls var sugen från början

  • Anonym (rutan)

    Haha:D samma sak här...fejkar ganska ofta, men oftast blir det ju skönt efter en stund, så jag fejkar början om man kan säga så:P

  • Anonym (Kvinna)

    Ok men jag blir inte sugen av kyssar och smek och för mig blir det inte heller skönt efter en stund...

  • Anonym (Mjo)
    Anonym (Go) skrev 2015-08-08 22:45:22 följande:

    Ibland när jag inte är sugen brukar jag ändå tvinga mig själv till lite närhet, kyssar och smek och då BLIR jag sugen och har grymt sex även om jag först satt jäkligt skönt i soffan & inte alls var sugen från början


    Håller med, man blur ju det om man väl börjar!':)
  • StevenDiese

    Men finns det inget som får dig upphetsad? Du borde ju försöka hitta det som tänder. Så det blir på riktigt liksom.

    Sex är ju nyttigt liksom!

  • Anonym (Dödfisk)

    Aldrig haft sex i hela mitt liv utav lust. Det har alltid varit för killens skull.

    Ingen kille har märkt något, snarare har varenda kille tyckt att jag är en gudinna i sängen. Lustigt att inte en enda av dem ifrågasatt varför jag aldrig är den som tar iniativet.

Svar på tråden Frågor till er kvinnor som "ställer upp på sex"