• Eena

    Hur rider ni?

    När ni rider er kille eller när ni blir rida av er tjej. Hur gör tjejen rent "tekniskt"? Sitter hon liksom på knä med benen böjda bakåt eller sitter hon på huk?

  • Svar på tråden Hur rider ni?
  • Pussan

    Allra helst har jag killen på en stol utan armstöd och grenslar honom där. Det blir mer avslappnat, bekvämare och kuken blir bättre på plats i mig. och jag kan sitta och gnida på honom med hela min tyngd, det brukar killarna gilla. 

  • Kereza

    Jag kör på knäna, eller ena benet på knä, och det andra på foten, för att lättare kunna kontrollera främst balansen - står jag på huk, på bägge fötterna tenderar jag pinsamt nog att ramla av åt sidan just som det börjar bli riktigt bra...

  • Anonym (Knä)

    På knä. Ibland sittandes upprätt och ibland lutad mot händerna eller armbågarna så att jag liksom halvligger över killen, ansikte mot ansikte.

  • Eena
    Pussan skrev 2015-08-10 23:10:26 följande:

    Allra helst har jag killen på en stol utan armstöd och grenslar honom där. Det blir mer avslappnat, bekvämare och kuken blir bättre på plats i mig. och jag kan sitta och gnida på honom med hela min tyngd, det brukar killarna gilla. 


    Du menar alltså att du står över stolen? Eller har du fötterna på sitsen? Om du står på golvet måste det väl bli väldigt högt?
  • Eena
    Kereza skrev 2015-08-10 23:11:21 följande:

    Jag kör på knäna, eller ena benet på knä, och det andra på foten, för att lättare kunna kontrollera främst balansen - står jag på huk, på bägge fötterna tenderar jag pinsamt nog att ramla av åt sidan just som det börjar bli riktigt bra...


    Jag känner igen problemet... funkar visserligen bättre om jag kan stötta mig mot en vägg eller nåt men då blir jag istället trött i benen så fort...
  • Pussan
    Eena skrev 2015-08-11 06:45:25 följande:
    Du menar alltså att du står över stolen? Eller har du fötterna på sitsen? Om du står på golvet måste det väl bli väldigt högt?
    Står på golvet ja, över killen. Sänker mig ner och sätter mig på honom och håller bara fötterna på golvet för att hålla balansen. Betydligt mera avslappnad ställning tycker jag
  • Efraim Barkbit
    Pussan skrev 2015-08-11 08:21:02 följande:

    Står på golvet ja, över killen. Sänker mig ner och sätter mig på honom och håller bara fötterna på golvet för att hålla balansen. Betydligt mera avslappnad ställning tycker jag


    Härligt!
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Eena
    Pussan skrev 2015-08-11 08:21:02 följande:

    Står på golvet ja, över killen. Sänker mig ner och sätter mig på honom och håller bara fötterna på golvet för att hålla balansen. Betydligt mera avslappnad ställning tycker jag


    Hmm. Tror att jag är för kort för att lyckas med detta. ..
  • Efraim Barkbit
    Eena skrev 2015-08-11 09:26:49 följande:

    Hmm. Tror att jag är för kort för att lyckas med detta. ..


    Kan det inte vara idé att prova på hårdare underlag än sängen, typ golvet på en matta. Sedan börja med att stå grensle om mannens kropp för sedan sänka dig ned på huk med fotsulorna i mattan.
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Eena

    Jo. Den varianten har jag provat. Jätteskönt men får ont I knäna efter ett tag. Har kassa ledband som protesterar. Sitter oftast på knä som någon beskrev ovan men nu när jag är singel och ligger med nya blir jag lite osäker på om detta är ett "konstigt" eller oväntat sätt. Om jag uppfattas som lat ????

Svar på tråden Hur rider ni?