• Äldre 11 Aug 12:30
    11080 visningar
    44 svar
    44
    11080

    Manlig eskort: Fråga vad ni vill!

    Jag är kille i 20 års åldern som erbjudit mig som sällskap till tjejer och kvinnor i alla åldrar ett tag. Säga vad man vill om det, finns folk som tycker det är helt ok men andra som är helt emot det vilket kan vara förståligt. :)

    Jag tänkte nu dela med mig lite av mina erfarenheter så fråga vad ni vill!

  • Svar på tråden Manlig eskort: Fråga vad ni vill!
  • Äldre 11 Aug 12:42
    #3

    Nej :)

  • Äldre 11 Aug 12:44
    #4

    Hade samma inställning som du innan, men finns människor som inte orkar "ragga upp någon", alternativt blyga eller hålla det diskret. :)


    Anonym (.) skrev 2015-08-11 12:40:26 följande:

    Finns det verkligen någon kvinna som betalar för en hora när hon kan få gratis sex/sällskap hur lätt som helst?


  • Äldre 11 Aug 12:56
    #7
    Anonym (hur) skrev 2015-08-11 12:45:31 följande:

    Jag undrar hur affärsuppgörelsen ser ut. Hur hittar du kunder och omvänt, hur och hur mycket tar du betalt, hur frekvent har du kunder?
    Har du annat jobb och detta är extrapengar? Vad är det annars än pengar som driver dig?


    Jag har en hemsida där det finns en mailadress som man kan kontakta mig på.
    Så oftast skriver det vad det vill göra, allt ifrån middag hemma till lite mer udda grejer. Det som styr priset är ju hur lång tid och vad det vill skall hända, alltifrån några hundralappar till ett par tusen. Väldigt olika, har ett par st som vill ses ganska regelbundet sen lite nya då och då, men ungefär 4 träffar i månaden. Jag jobbar heltid med annat till vardags, förutom pengar som driver än så är det alltid roligt & träffa nya människor, och den sexuella biten! :)
  • Äldre 11 Aug 12:57
    #8
    Anonym (compaq) skrev 2015-08-11 12:46:13 följande:
    Hur gammal ar den aldsta du har varit med?
    60 år
  • Äldre 11 Aug 14:18
    #12
    Anonym (Biola) skrev 2015-08-11 13:18:39 följande:

    Hur mycket pengar ungefär tjänar du i månaden på din verksamhet?


    Varierar men utan att nämna några siffror så är det inget man klarar sig på utan ett heltidsjobb. :) Gör man det bara för pengar är det inte hållbart!
  • Äldre 11 Aug 14:21
    #13
    Anonym (MAX) skrev 2015-08-11 13:31:09 följande:

    Om vi förhåller oss till alla så kallade normala förfrågningar, finns det tillfällen där du har nekat sex t ex pga. utseende, övervikt, hygien mm?


    Jag har inte nekat någon vid en förfrågning men väl på plats har jag sagt nej pga att personen i fråga varit för berusad. :)
  • Äldre 11 Aug 14:23
    #14
    Anonym (Wtf) skrev 2015-08-11 13:45:17 följande:

    Vad är det mest udda en kvinna velat göra?


    Inte varit något så extremt men var en tjej i 45 års åldern som ville rollspela att jag var dennes son. Det kändes lite udda såklart, men en upplevelse det med! ;)
  • Äldre 11 Aug 19:07
    #17
    Anonym (Gg) skrev 2015-08-11 17:47:39 följande:

    Har någon kvinna velat ha smisk av dig?


    Absolut :)
  • Äldre 11 Aug 19:08
    #18
    HäckHäxan skrev 2015-08-11 19:05:52 följande:
    Klart det finns smile2.gif Har en kompis som fått betalt för att knulla, ja han är man och ja han knullade med en kvinna då mot betalning. Har för övrigt haft sex med honom jag också, fast gratis då smile2.gif Gratis är absolut gott i min värld.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
    Klart gratis är bäst, utan tvekan bättre då! ;)
  • Äldre 11 Aug 19:27
    #20
    HäckHäxan skrev 2015-08-11 19:13:57 följande:
    Dessutom tror jag män ofta får prestera mer och bättre om de faktiskt skall få betalt och för att bli såpass bra så måste man älska kvinnor och fittor och vara rätt jävla bra på att ge och ha koll på anatomi och annat. Kan vara fel tänkt och jag kan bara jämföra med en man och han är definitivt jävligt bra. Var för övrigt han som lurade mig till att få fontänorgasmer haha. Jävla pajsare, jag älskar honom innerligt dock smile1.gif
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
    Visst är det så, man får inga som återkommer om man sprutar efter 5 min ;)
    Låter härligt! Det svåra är att veta vad varje kvinna gillar, ni är ju alla unika! :)
    Övning och lyhördhet ger färdighet skulle jag vilja påstå! ;)
  • Äldre 11 Aug 19:40
    #23
    HäckHäxan skrev 2015-08-11 19:33:52 följande:
    Absolut, lyhördhet är nog det viktigaste och ett genuint intresse för att ge njutning. och kanske skulle jag vilja hävda även att inse att kuken är inte det viktigaste alla gånger smile2.gif
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
    Så sant som det är sagt! ????
  • Äldre 11 Aug 19:44
    #25
    Anonym (Gg) skrev 2015-08-11 19:39:31 följande:
    Hur då? Att du lägger henne över knät? Vill hon ha smisk med handen eller nåt redskap?
    De ggr jag har erfarenhet utav det så har det varit handen och en piska som är i gummi snören. Den gör inte ont alls men rör man den längs med kroppen och väntar lite med slagen mellan smekningarna så är den oerhört effektiv! :) Med handen så var det bakifrån på alla 4 medan med piskan så låg hon ner på mage i sängen med mig sittandes över hennes vader.
  • Äldre 11 Aug 19:45
    #26
    HäckHäxan skrev 2015-08-11 19:42:21 följande:
    Fan jag borde också jobba med det där smile2.gif Synd att det liksom inte funkar. Världen hade varit bättre om det var lagligt åt alla håll och man kunde skatta och sån skit smile2.gif
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
    Haha absolut. Gillar man att ge njutning och bli uppskattad så är det ett bra yrke! ;)
  • Äldre 11 Aug 19:55
    #28
    HäckHäxan skrev 2015-08-11 19:46:47 följande:

    Nå jag tänker nyfiken fråga hur många kunder du haft och hur många av dem har varit återkommande?

    sen undrar jag även hur längre du sålt sex, alltså hur gammal var du första gången?

    Har du haft någon långvarig kärleksrelation?


    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
    Det hela började egentligen när jag fyllde 18 och man följde med lite tjejer hem från krogen och upptäckte att man hade en dold talang sen för ett par år sedan träffade jag en tjej som jag var tillsammans med i 1.5 år (räknas det som långvarig? ;) ) Så när vi gjorde slut för lite mer än ett halv år sedan så skred jag till verket och började! :) Jag tror jag skrev det förut men jag träffar ungefär 3-4 /månad. Säg att ungefär hälften är återkommande, men träffar kanske samma person 1 gång var 3:e månad. Så det är ganska olika!
  • Äldre 11 Aug 20:09
    #30
    HäckHäxan skrev 2015-08-11 20:02:30 följande:
    Tack smile1.gif

    Men hur marknadsför du dig, alltså om du hittar kunderna på krogen, hur lägger man liksom fram det? Och nu är jag genuint nyfiken, för jag hade själv skrattat om en man flörtade med mig på krogen och sen någonstans nämner att han vill ha betalt. Sen är jag en bortskämd jävel rent sexuellt vilket kanske kan ha med saken att göra. Jag hade aldrig betalat de summorna min vän fick betalt i för sex, inte när jag vet att jag kan få allt det där gratis av män som älskar att ge för givandets skull.

    Samtidigt kan jag förstå det praktiska för kvinnor som jobbar mkt, som inte vill ha en massa känslotrassel och som hellre betalar någon fast för att få sex som de vill ha det, samma sak med män, jag kan förstå dem också. Alla har olika drift och behov, hade jag varit onödigt rik så hade jag absolut kunnat köpa sex och inte behöva tänka på mer än att boka en tid, det hade varit nice som faen.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
    Nej nej nu missförstår du mig! :D Har en hemsida, skulle aldrig säga till en tjej jag flörta med att hon ska betala! Då försvinner ju hela konceptet! ;)
  • Äldre 11 Aug 20:17
    #32
    HäckHäxan skrev 2015-08-11 20:11:02 följande:
    Bra det lät smidigare, hemsida alltså smile1.gif

    Tycker dessutom att du gött kan maila mig adressen till den smile2.gif
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
    Visst kan jag göra det! :)
  • Äldre 11 Aug 20:54
    #35
    HäckHäxan skrev 2015-08-11 20:46:28 följande:

    Nästa nyfikna fråga är ( och jag är en riktigt nyfiken person )

    Så hur tänker du med detta, en kul grej bara? Sparar du pengarna till något speciellt? Vad gör du om du möter någon och blir kär, säger du som det är eller kommer du vara tyst? Kommer du fortsätta träffa kunderna även om du har en relation?

    Ponera att du nu berättar och din tjej är helt okej med det och dessutom anser att du kan fortsätta sälja sex, hade du gjort det då?


    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
    Kul grej & roligt att träffa nytt folk! :) Nej inte alls, är inget behov av pengarna egentligen. Oj, alltså möjligheten finns ju att man fattar tycke för personerna man träffar men sex för mig är en kul grej, älskar gör man med sin respektive. Om jag hade blivit tillsammans med någon hade jag slutat, tror jag. Hade i alla fall berättat om det! :) Även om hon tycker det ok så tror jag inte det är hållbart just med att man är borta på helgkvällarna.
Svar på tråden Manlig eskort: Fråga vad ni vill!