• Anonym (*~*)
    Äldre 14 Aug 13:07
    5837 visningar
    5 svar
    5
    5837

    Erotikfilmer/mjukporr?

    Jag skulle vilja ha tips på "bra" erotikfilmer/ mjukporrfilmer och sidor att ladda ner dessa på. Tycker att vanlig porr är lite för mycket. Är ensam hemma ikväll och skulle vilja titta på något lite upphetsande som får igång mig... Nån som har något tips?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-08-14 13:11
    Just det, min dildo har pajat så är det nån som har tips på något bra hjälpmedel som man kan tänkas ha hemma eller köpa i vanlig affär så tas dessa tips gärna emot också. Vill ha något mer än bara fingrar och gurka/morot känns lite trist...

  • Svar på tråden Erotikfilmer/mjukporr?
  • Anonym (googl­a)
    Äldre 14 Aug 13:23
    #1

    är din google trasig?

  • Anonym (*~*) Trådstartaren
    Äldre 14 Aug 13:33
    #2

    Min google ger inte personliga tips, gör din det?! För isf är min google trasig...

    Att googla fram saker har jag gjort i många år och gör fortfarande. Google är bra till mycket men ibland är det inte tillräckligt när jag vill hellre ha ett personligt tips istället för den djungel man blir hänvisad av via google.

  • Äldre 14 Aug 15:11
    #3
    Anonym (*~*) skrev 2015-08-14 13:33:20 följande:

    Min google ger inte personliga tips, gör din det?! För isf är min google trasig...

    Att googla fram saker har jag gjort i många år och gör fortfarande. Google är bra till mycket men ibland är det inte tillräckligt när jag vill hellre ha ett personligt tips istället för den djungel man blir hänvisad av via google.


    Fast sannolikheten att du ska få ett bra "personligt" tips från någon av kanske 10000 läsare på FL, där ingen vet vad du gillar, är också ganska liten. Men visst, försöka duger!

    Själv är jag inte så mycket för mjukporr, och tycker den mesta porren är rätt dålig. Men, men, det är i alla fall naket och sex, så det kan fylla sin funktion i alla fall. Men jag har inget vettigt att tipsa om.
  • Anonym (*~*) Trådstartaren
    Äldre 14 Aug 15:47
    #4

    Självklart är smaken som baken men med personligt tips så menar jag även en bra sida att ladda ner från. Jag är nämligen helt ny på det här och är helt lost när det gäller sidor och kolla ifrån, även porrfilmer är nytt för mig och det har jag inte haft något behov av tidigare. Vet därför inte riktigt vad jag gillar men tänkte testa lite ikväll.

  • Äldre 14 Aug 16:19
    #5
    Anonym (*~*) skrev 2015-08-14 15:47:09 följande:

    Självklart är smaken som baken men med personligt tips så menar jag även en bra sida att ladda ner från. Jag är nämligen helt ny på det här och är helt lost när det gäller sidor och kolla ifrån, även porrfilmer är nytt för mig och det har jag inte haft något behov av tidigare. Vet därför inte riktigt vad jag gillar men tänkte testa lite ikväll.


    Den sidan jag tycker är bäst rent generellt är xhamster.com (även om den börjat lagga mer på senare tid, för mig iaf) - men jag har aldrig testat att ladda ned, men du menade kanske "streama".

    Men det är ju en sida med milljarders med klipp, både filmer och privata grejer, hårt och mjukt, alla kategorier. Så problemet med att hitta något man gillar kvarstår (liksom om man går till någon av alla de andra ställena). Men man kan ju också klicka på kategorier där, eller söka på tex "soft amateur" eller vad man nu kan komma på - om nu ingen kommer med något konkret tips. Tja, förresten, Edward Blake gör väl lite mjukare porr, långsamma åkningar längs kvinnokroppar och så. Fint, men man somnar efter en stund.
Svar på tråden Erotikfilmer/mjukporr?