• caroline1986

    Vi som hoppas att bli gravida i september :)

    Hej!

    Är det några fler än jag som planerar att börja i bebisverkstan i september?

    Är vårat första barn vi bor på en gård i Småland och har två små hundar har varit tillsammans sen vi va 15 år är snart 14 år ihop förlovade i 7 år gifta i 10 månader!

    Har bim 27/8

    Äl 10/9

  • Svar på tråden Vi som hoppas att bli gravida i september :)
  • caroline1986
    carolinajohansson93 skrev 2015-08-17 14:12:57 följande:

    Vi började bebisverkstaden förra veckan! :)


    Så spännande hoppas det tar sig. :)
  • NMT

    Hej! Jag hänger gärna med här jag med. Min mens har inte kommit igång än sen jag slutade med preventivmedel i början på juli så hoppas kroppen kommer igång snart igen så vi kan börja hoppas på en sommarbebis

  • Haerd94

    Hänger på! Har bm tid imorn, men dock är jag inte gravid längre dock tror jag (intr heller fått missfall) men ett test visa positivt o bf 2 april.. Men en vecka senare tog ja test för o säkerhetsställa att jag är gravid, då tog jag två tester som visade negativt..:( försöker för fullt dock!????

  • Langtaefterdig

    Åh va spännande!!

    Vi planerar vårt andra barn (första barnet drygt 2 år). Hade ÄL den 12/8. Såååå spännande om det tar sig. Jag behövde hjälp med första barnet. Vore fantastiskt om vi slapp denna gång :)

  • carolinajohansson93
    NMT skrev 2015-08-17 18:36:01 följande:

    Hej! Jag hänger gärna med här jag med. Min mens har inte kommit igång än sen jag slutade med preventivmedel i början på juli så hoppas kroppen kommer igång snart igen så vi kan börja hoppas på en sommarbebis


    Vi hoppas oxå på en sommarbebis! :)
    Vi vill bli gravida innan jul, då har vi en perfekt julklapp till familjen då dem oxå längtar!
    Såklart vet dem inte att vi jobbar på de ;)
    Hade min ägglossning förra veckan o då hade vi sex en gång per dag i 4 dagar. Min mens är beräknad 29/8. Ska bli så spännande. Hoppas på att ett litet frö har sått sig där inne!
  • carolinajohansson93
    Langtaefterdig skrev 2015-08-17 19:34:24 följande:

    Åh va spännande!!

    Vi planerar vårt andra barn (första barnet drygt 2 år). Hade ÄL den 12/8. Såååå spännande om det tar sig. Jag behövde hjälp med första barnet. Vore fantastiskt om vi slapp denna gång :)


    Hade oxå ägglossning den veckan! Hoppas de tar sig för oss båda :) Dock är de första barnet vi jobbar på nu. Vi fick ett missfall för ett år sen nu i september o därefter satte jag in en spiral. Tog ut spiralen runt 23/7 nu i sommar så hoppas hoppas hoppas de tar sig fort! Vi är så exalterade!
  • caroline1986

    Vad kul att så många hittat hit :) känner mig en aning efter er andra haha!

    Visst skulle det vara en grym julklapp o ge till familjen den julen kommer de aldrig glömma

  • carolinajohansson93
    caroline1986 skrev 2015-08-18 06:09:38 följande:

    Vad kul att så många hittat hit :) känner mig en aning efter er andra haha!

    Visst skulle det vara en grym julklapp o ge till familjen den julen kommer de aldrig glömma


    Det vore så häftigt om vi blir gravida innan de! Haha ne de lär dem aldrig glömma :)

    Ska in på Apoteket idag o köpa folsyra. Hört att de ska vara bra
  • Smultronrosen

    Hej svej alla jag hänger på här jag oxå försöker oxå och hoppas på plus i sep har bim 3 sep och ägglosning nu ! Håller tummar och tår för alla här !! Jag har 2 barn vill så gjärna ha ett syskon liten sladdlis till familjen

Svar på tråden Vi som hoppas att bli gravida i september :)