• Arienai

    Tjäna pengar snabbt?

    Jag är en tjej på 21 år, min pojkvän bor i Japan, vi är just nu i ett distansförhållande och jag ska åka tillbaka igen för att studera klart i Japan nästa år.

    Men han fyller år om cirka två månader och jag vill så jätte jättegärna åka dit så jag kan vara där på hans födelsedag och överraska honom! Jag har inget deltidsjobb eller något och tro mig, jag håller på att söka och har gjort det länge nu, men tiden är knapp nu och jag behöver få ihop i alla fall 10 000-15 000 på lite mindre än dessa två månader, så jag hinner boka biljetter och så.

    Jag skulle ju såklart vilja stanna länge hos honom men en veckas besök bara skulle vara en dröm, för jag kommer nog inte få ihop så mycket pengar.. eller några alls. 

    Några tips? Jag håller på med undersökningar på Internet, men det ger ju nästan ingenting. Jag funderar på att sälja kläder och smycken på Tradera men jag vet inte hur mycket det kan ge egentligen, för äger inga märkessaker!

    Tacksam för tips!!
     

  • Svar på tråden Tjäna pengar snabbt?
  • Anonym (en kille)

    Enda sättet att tjäna mycket pengar snabbt på riktigt är att prostituera sig. Annars får du låna.

  • Tow2Mater

    Skulle det inte vara bättre att fokusera på hur du ska ha råd att åka tillbaka nästa år, och spara och vänta till dess?

  • Eeliinl

    Sälj Kvällsposten, tidningar, de ger iallafall tusenlapp. Annars spela på stan, panta burkar, knacka på grannar och fråga om gräsklippning emot någon hungrig. Barnpassning, hund/djur passning osv. Hoppas du hittar något!

  • anderslarssson1238
    Har du lust att tjäna pengar genom att jobba hemifrån?
    Har du alltid drömt om att vara självständig och själv bestämma när, och hur mycket du vill jobba?
    Vill du ha möjligheten att tjäna upp till 40 000 kr/månaden?
     
    Då är det just DIG vi söker! Vi söker just nu medarbetare till vår online chatt-plattform.
    Läs mer och ansök via jobba-hemifran.com/signup-form/
     
    Med vänlig hälsning,
    Jobba Hemifrån
  • Anonym (741)
    anderslarssson1238 skrev 2018-01-21 18:30:42 följande:
    Har du lust att tjäna pengar genom att jobba hemifrån?
    Har du alltid drömt om att vara självständig och själv bestämma när, och hur mycket du vill jobba?
    Vill du ha möjligheten att tjäna upp till 40 000 kr/månaden?
     
    Då är det just DIG vi söker! Vi söker just nu medarbetare till vår online chatt-plattform.
    Läs mer och ansök via jobba-hemifran.com/signup-form/
     
    Med vänlig hälsning,
    Jobba Hemifrån
    Haha verkar seriöst osv
Svar på tråden Tjäna pengar snabbt?