• Melinda05

    Du som har ätit ROSENROT

    Hej :) jag undrar om det finns några här inne som har ätit rosenrot och bisolvon, eller bara rosenrot ? Hur har cyklen blivit ? Fick ni ägglossning , blev ni gravida ? Själv har jag ätit 2 enkelkur pergotime och en dubbel. Men inget har hänt.. sambo har friska spermier, och jag har varit gravid tidigare (vi är unga och friska) men det tar sig inte. Kan även nämna att jag har pco , har en cykel på 30-42 dagar

  • Svar på tråden Du som har ätit ROSENROT
  • Anonym (tjej)

    Jag åt det på högstadiet föratt jag var så trött. 
    Jag blev iaf jättekåt av dem!! 

  • Melinda05

    Ja det har jag hört att man blir det är ju bara positivt haha ! Speciellt när man vill ha barn :) ..

  • Anonym (tjej)

    hahah ja! :) 
    Annars var det ingen skillnad vad jag märkte iaf :) 

  • mkes

    Av 7 försök åt jag rosenrot 3 gånger och blev även gravid de 3 gångerna. De andra 4 försöken, ingenting. Sen om det är ett sammanträffande eller ej vet jag inte. Blev dock pigg och glad av rosenroten!

  • Melinda05
    mkes skrev 2015-08-18 17:43:08 följande:

    Av 7 försök åt jag rosenrot 3 gånger och blev även gravid de 3 gångerna. De andra 4 försöken, ingenting. Sen om det är ett sammanträffande eller ej vet jag inte. Blev dock pigg och glad av rosenroten!


    Gud vad kul ! Men hur menar du med 3 gånger ... 3 gånger under samma period ( fick du mf eller något ) ? Eller menar du att du blev gravid 3 gånger tack vare rosenrot ? :)
  • Melinda05

    Jaha då förstår jag :) hade ni föraökt länge innan ? Har du pco (oregelbunden mens och äl ) ? :)

  • Anonym (ägglossning)

    Jag fick inte riktigt igång min ägglossning efter två täta graviditeter. Vilket såklart ställer till problem nu när jag och maken planerar vårt tredje. Så denna månaden åt jag rosenrot och fick tydliga äl känningar och starkt utslag på stickan. Nu är det en vecka kvar till bim. Så får se om det blir ett plus av det.

Svar på tråden Du som har ätit ROSENROT