• Anonym (Annasanna)

    Vibrator till honom

    Funderade på om maken skulle tycka om ifall jag tog min klitorisvibrator mot hans pung medan jag suger av honom. Typ att hålla den vid roten mellan penis och pung. Och kanske lite på ollonet också. Skulle det bara kittlas / vara obehagligt eller kan män använda vibrator?

  • Svar på tråden Vibrator till honom
  • Anonym (Annasanna)
    KM36 skrev 2015-08-18 21:11:04 följande:

    Låter som en underbar ide' mot pungen eller kanske längre bak..

    Lycka till


    Längre bak? Alla pojkvänner jag haft har alla varit kittliga bakom pungen, så längre bak tror jag inte skulle vara en bra idé.
  • Anonym (Killen)

    En vibrator som stimulerar prostatan är det ultimata. Jätteskönt vad jag har förstått. Har ej prövat själv.

  • HasseA

    Mellan penis o pung känns inte speciellt mycket på mig, mellan pung och anus betydligt mer. Men mest nära ollonet, på undersidan. En vanlig liten vibrator ger inga sensationella upplevelser för mig, men är ju inte obehagligt alls. Du får prova dig fram. Och som sagt, kittlas gör det ju bara om man rör för försiktigt.


  • Anonym (krille)

    Vibrator mot pungen skulle jag tro mest är obehagligt. Däremot bakom pungen skulle jag kunna tänka mig kan vara skönt. Gärna omkring anus också då.

  • Anonym (Micke)

    Vibrator eller vibrerande plugg mot rumpan/anus skulle nog göra honom mer än glad..  :) Sen finns det ju massor av av vibratorer, prostata grejer att köpa men börja med att se om han gillar det eller inte. Sen kan du kika på t.ex. box2you.se / för honom så finna massor av kul. För mig har det öppnat upp en helt ny värld men kanske inte alla som gillar..

Svar på tråden Vibrator till honom