• Anonym (jocke)

    en sak jag skäms för är att jag har stor kuk

    en sak jag skäms för är att jag har stor kuk 26cm och tycker de är jobbig att ha en stor kuk mellan benen tycker ni de är att skämmas för?

  • Svar på tråden en sak jag skäms för är att jag har stor kuk
  • HäckHäxan
    Anonym (jocke) skrev 2015-08-20 13:53:14 följande:
    en sak jag skäms för är att jag har stor kuk 26cm och tycker de är jobbig att ha en stor kuk mellan benen tycker ni de är att skämmas för?
    Skämmas skall man väl aldrig göra för saker man inte kan rå för alls.

    Däremot förstår jag om det är jobbigt med stor kuk och du har mina sympatier där.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (Mjo)

    Du hade nog fått skämmas betydligt mycket mer om du inte haft en stor kuk mellan benen, utan nån annanstans, tex hängandes mitt på bröstet eller så...

  • Anonym (pics)
    Anonym (jocke) skrev 2015-08-20 13:53:14 följande:

    en sak jag skäms för är att jag har stor kuk 26cm och tycker de är jobbig att ha en stor kuk mellan benen tycker ni de är att skämmas för?


    Pics or it didnt happen
  • Anonym (pics)
    Erizajo skrev 2015-08-20 19:11:33 följande:

    Googla Jonah Falcon så ligger du i läp


    Större än John Holmes?
  • Allanojag
    Anonym (jocke) skrev 2015-08-20 13:53:14 följande:

    en sak jag skäms för är att jag har stor kuk 26cm och tycker de är jobbig att ha en stor kuk mellan benen tycker ni de är att skämmas för?


    Äh, det där är en liten kuk med FL-mått mätt... 
  • Bobby Clarke
    Allanojag skrev 2015-08-21 12:57:28 följande:
    Äh, det där är en liten kuk med FL-mått mätt... 
    Ja, efter att ha skummat igenom tidigare trådar som skrivits här på fl om kukstorlekar, så verkar du ha en topz mellan benen!
  • HäckHäxan

    Det är märkligt, när män har problem för att de anser sig ha för liten kuk, då skall vi alla minsann vara snälla för det mesta och hjälpa till, bolla osv ( och så har vi den andelen som konstant påstår att vi kvinnor som föredrar en normal kuk eller mindre ljuger )

    När någon mår kasst och skäms över att han har stor kuk, då skall det genast hackas på honom, drivas och raljeras. Precis som att det är så osökt, som att det inte existerar, som att personen måste skämta och inte mena det alls.

    Det är kasst, riktigt kasst. Varför har ni så svårt att förstå att folk kan må dåligt över olika saker ( även sådant som ni andra kanske avundas och hade önskat att ni själva hade ) 
    Nej det är inget konstigt att någon med stor kuk skäms, är den alltid stor även i slakt tillstånd så är den svår att gömma eller dölja oavsett. Det finns smala människor med jättevackra kroppar som mår dåligt över dem, oavsett om vi andra uppfattar det som ett ultimat ideal och en alldeles perfekt kropp. 

    Så bara för att vi själva inte förstår något helt, kanske inte kan sätta oss in i något helt eller inte upplevt problemet, så innebär det fan inte att vi har rätt att förminska andras upplevelser eller känslor gällande just det där.

    Blä säger jag bara! Kräks


    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (Man 35)
    HäckHäxan skrev 2015-08-23 12:18:41 följande:
    Det är märkligt, när män har problem för att de anser sig ha för liten kuk, då skall vi alla minsann vara snälla för det mesta och hjälpa till, bolla osv ( och så har vi den andelen som konstant påstår att vi kvinnor som föredrar en normal kuk eller mindre ljuger )

    När någon mår kasst och skäms över att han har stor kuk, då skall det genast hackas på honom, drivas och raljeras. Precis som att det är så osökt, som att det inte existerar, som att personen måste skämta och inte mena det alls.

    Det är kasst, riktigt kasst. Varför har ni så svårt att förstå att folk kan må dåligt över olika saker ( även sådant som ni andra kanske avundas och hade önskat att ni själva hade ) 
    Nej det är inget konstigt att någon med stor kuk skäms, är den alltid stor även i slakt tillstånd så är den svår att gömma eller dölja oavsett. Det finns smala människor med jättevackra kroppar som mår dåligt över dem, oavsett om vi andra uppfattar det som ett ultimat ideal och en alldeles perfekt kropp. 

    Så bara för att vi själva inte förstår något helt, kanske inte kan sätta oss in i något helt eller inte upplevt problemet, så innebär det fan inte att vi har rätt att förminska andras upplevelser eller känslor gällande just det där.

    Blä säger jag bara! Kräks
    Förnekelse och avundsjuka. Så jobbigt om han har så stor, de vill ju också ha så stor. Om man kan förlöjliga det hela då känns det nog bättre.

    Skriver jag att jag har 29 cm blir jag förlöjligad. Men vem bryr sig, nu har jag säkert retat upp nån :)
Svar på tråden en sak jag skäms för är att jag har stor kuk