• Bodrum

    Ägglossning två gånger?!

    Hej!

    Jag fick ett uteblivet missfall för ett par månader sedan och efter mycket om och men ledde det till en skrapning av graviditetsrester i mitten av juli. 2,5 vecka senare testade jag negativt på både graviditets- och ägglossningstest (digitala). Jag fortsatte att testa med ägglossningstest och några dagar senare fick jag sega genomskinliga flytningar och positivt digitalt ägglossningstest. Knappt 2 veckor efter detta (för några dagar sedan) fick jag sega flytningar igen. Ägglossningstestet var dock negativt. Så jag tänkte att mensen kommer väl snart. Men flytningarna har fortsatt, mensen har inte kommit och i morse testade jag positivt med ägglossningstestet IGEN, men negativt med graviditetstestet.

    Hur ska jag tänka?? Man kan ju inte ha ägglossning två gånger under samma cykel! Eftersom det är digitala tester så borde jag ju inte tolka dom fel? Och eftersom det varit negativt emellan kan det ju inte vara kvarvarande graviditetshormon som spökat?

    Med vänlig hälsning en förvirrad Bodrum

  • Svar på tråden Ägglossning två gånger?!
  • Bodrum

    Jaha, det hade jag ingen aning om! Tror jag väntar och testar om 2 veckor, känner mig inte alls gravid än så länge. Tack för hjälpen! Glad

Svar på tråden Ägglossning två gånger?!