• Anonym (Sexigt)

    Höra intima berättelser om ex

    Min kille brukar mer än gärna berätta detaljerat om hur han haft sex med sina ex. Hur han slickat/knullat/blivit avsugen av dem...

    Är det bara jag som verkligen blir störtkåt av att höra sånt här!? De flesta jag känner vill inte veta av sina partners ex...

  • Svar på tråden Höra intima berättelser om ex
  • Anonym (RealPoly)

    Det låter som du kan vara lagd åt det polyamorösa hållet... :)

  • Anonym (AnonymMan)

    Hade ett ex som blev extremt upphetsad av att jag berättade om när jag hade haft sex med hennes syster. Om jag kom till henne direkt efter att jag haft sex med systern var det omöjligt för henne att inte komma. Det var bland det bästa sex ja haft, men det var andra saker som gjorde att det inte fungerade med den kvinnan - eller systern

  • Pussan

    Det är väl häftigt att höra hur killen har knullat andra damer eller blivit avsugad eller vad det nu handlar om! Absolut blir jag kåt av det. Speciellt de saftigaste historierna om hur långt vissa brudar går för att få kuk i sig (ja, jag är en av dem som ibland kan gå rätt långt). Och det är inte viktigt att/om det är sant, det viktiga är att det är en bra historia som jag blir kåt av.

  • Fjäril Vingad
    Anonym (RealPoly) skrev 2015-08-23 18:04:24 följande:

    Det låter som du kan vara lagd åt det polyamorösa hållet... :)


    Har väl inget med polyamori att göra! Jag är poly men är totalt ointresserad av att höra hurdant sex mina partners haft med sina ex eller med sina andra partners.
  • Anonym (Me to)

    Blir också extremt kåt av det.

    Men mannen min berätta inte i minsta lila detalj.

  • Anonym (krille)

    Ofattbart för mig. Jag skulle absolut inte vilja höra om min frus tidigare sexliv.
    Jag kan ändå tänka mig att se henne ha sex med en annan man - men den stora skillnaden är ju att jag då är närvarande och delaktig. Hennes äventyr där jag inte varit med vill jag absolut inte höra om.

  • hasjoh

    Jag älskar att höra sköna berättelser om när min älskade fru hade sex med sitt ex

  • Curious girl

    Tur att alla är olika...personligen slipper jag gärna höra hur ens pojkväns sexliv var innan iaf i detaljer. Beror nog mycket på att jag inte skulle uppskatta om han berättade om vårt i detalj för någon annan om det tar slut.

  • Anonym (?)
    Anonym (krille) skrev 2015-08-24 09:05:49 följande:

    Ofattbart för mig. Jag skulle absolut inte vilja höra om min frus tidigare sexliv.
    Jag kan ändå tänka mig att se henne ha sex med en annan man - men den stora skillnaden är ju att jag då är närvarande och delaktig. Hennes äventyr där jag inte varit med vill jag absolut inte höra om.


    Vad är det för fel på dig då?
    Vill du se på när din fru har sex med andra?
    Du borde söka hjälp din pajas.
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (?) skrev 2015-09-04 15:32:00 följande:

    Vad är det för fel på dig då?

    Vill du se på när din fru har sex med andra?

    Du borde söka hjälp din pajas.


    Men lägg av!? Varför så otrevlig? Alla har olika sexuella preferenser.. Sök hjälp själv, för din trångsynthet.
  • Pussan
    Anonym (?) skrev 2015-09-04 15:32:00 följande:
    Vad är det för fel på dig då?
    Vill du se på när din fru har sex med andra?
    Du borde söka hjälp din pajas.
    GIllar din attityd. Alla som inte tycker som jag är sinnessjuka. 
    Konstigt att det är krig i världen?
  • CuriousJoe
    Pussan skrev 2015-09-04 23:20:07 följande:
    GIllar din attityd. Alla som inte tycker som jag är sinnessjuka. 
    Konstigt att det är krig i världen?
    Instämmer. Galet.
Svar på tråden Höra intima berättelser om ex