• Anonym (vill ha mer)
    Äldre 24 Aug 09:29
    6223 visningar
    30 svar
    30
    6223

    avslut för henne när han kommer först

    Tjejer!

    Om du har sex med en kille och han kommer i dig och innan du har hunnit komma. Hur önskar du då att fortsättningen ser ut.

    Stämmer din önskan med dina erfarenheter och om inte vad beror det i så fall på?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden avslut för henne när han kommer först
  • Anonym (Nej)
    Äldre 24 Aug 17:14
    #1

    Röstade på sista alternativet, men det har typ aldrig hänt med min nuvarande. Han kommer oftast först och hjälper sällan mig efteråt.

    Det enda jag önskar är att han är "med mig" tills jag kommer, han måste inte bli hård igen men bara vara nära och röra vid mig och hållas kvar i upphetsningen med mig. Inte gå ifrån, somna el dyl.

  • Anonym (U)
    Äldre 24 Aug 17:24
    #2

    Även en slak funkar så om han drar den sakta in och ut så kommer även jag. Eller så använder han sina fingrar tills jag kommer.

  • Anonym (L)
    Äldre 24 Aug 17:57
    #3

    Som jag önskar; att jag också får komma. Hur kvittar eg bara han är där.

    Verkligheten; sexet är slut.

  • Äldre 24 Aug 18:40
    #4

    Nu är jag Kille men dom gånger jag kommit först i tjejen så föredrar jag att slicka henne efteråt. Dom flesta jag varit med har gillat det och blivit ännu kåtare när jag gör det.

  • Äldre 24 Aug 18:42
    #5

    Ska tillägga att det är en tjej som alltid kan göra mig hård flera gånger om. Vet inte vad det är hon gör men lyckas alltid Förvånad

  • Anonym (Vill mer!)
    Äldre 24 Aug 20:20
    #6

    Jag vill rösta på sista alternativet men verkligheten är inte helt samma.. Min pojkvän/sambo kör på så fort som möjligt och så fort han kommer torkar han av sin trotjänare och antingen sover eller sätter sig och spelar. Killen jag ligger med ger aldrig upp innan jag kommer. Ibland har han kommit tre gånger på samma kväll bara för att få mig att komma :)

    Det uppskattas verkligen kan jag säga!

  • Anonym (Först­)
    Äldre 24 Aug 20:25
    #7

    Min karl ser till att jag kommer först..

  • Äldre 24 Aug 20:59
    #8

    Under våra snart sex år ihop har min man kommit före mig färre gånger än vad man har fingrar på en hand. Tror det har hänt två gånger... Dom gångerna har vi mest myst och kört senare. Jag hade nästan önskat att han ibland bara kunde njuta av en avsugning eller så (han älskar att bara ligga och smeka mig utan att jag ens ber om det en stund om vi kanske redan haft mycket sex den dagen eller han inte kan av någon anledning). Men han har någon spärr typ så han kan inte komma om inte kah kommit först. Vet inte hur udda det är...

  • Anonym (Gaby)
    Äldre 24 Aug 21:11
    #9

    Jag vill att han hjälper mig att komma på nåt sätt, jag vet att han blir helt avtänd när han kommit men för allt i världen visa det inte! Nu för tiden håller han om mig, hjälper mig att komma (antingen med sina händer eller leksak) men det brukade inte vara så, sexet var då över när han var klar. Men när jag verkligen talade klarspråk till honom och sa att jag vill också komma, även om du kommit och även om det tar längre tid, så började han anstränga sig.

  • Anonym (Min med)
    Äldre 24 Aug 21:33
    #10
    Anonym (Först) skrev 2015-08-24 20:25:39 följande:

    Min karl ser till att jag kommer först..


    Min också, om inget annat sägs. Han är
    Väldigt mån om min orgasm, vilket är rätt avslappnande.
Svar på tråden avslut för henne när han kommer först