• Anonym (Xxx)

    Hängläppar?

    Är kvinna i 25+ årsåldern som alltid har haft komplex för mina inre blygläppar. De hänger ca två cm och jag tycker de e så ÄCKLIGA! Ser vidriga ut :( Har funderat ett tag på att operera bort dem så ja slipper se dem mer, men e rädd för komplikationer... Ingen av de jag varit med verkar ha något emot det men de e väl inget man säger heller direkt...

    Känns som att det e ovanligt med så långa, men det slog mig att jag faktiskt inte har en aning om hur andra tjejer ser ut mellan benen. Hur vanligt e det egentligen? Tycker killar att det e avtändande?

  • Svar på tråden Hängläppar?
  • Anonym (M28)

    Du frågade så jag ska vara ärlig, nej, jag tycker inte att stora blygdläppar ser bra ut, speciellt inte mörka (rostbiff), inte bullfittor heller (stort blygdben).
    Är detta något som jag lägger någon nämnvärd tyngd på? Då är svaret nej, jag skulle inte heller nämna det om jag träffade en tjej som hade det, precis som majoriteten tjejer inte skulle nämna att dom föredrar en stor kuk till sin kille om han har en medelstor eller under.

  • Anonym (M28)

    Och mår du f.ö. så dåligt över dom som du säger att du gör så kan du ju operera bort dom, var glad för att du iaf har en möjlighet till att göra något åt det.
    Vi killar som har en medelstor kuk (eller under) är dömda till att alltid vara i ett underläge då det inte finns någon metod eller någon operation som kan förstora en penis permanent vid erektion.

  • Aikido

    Hur långt är ett snöre?
    En del gillar det andra inte.
    Gillar lite lagom långa som man kan leka med när man slickar.
    Sedan kanske det inte så jättevackert men det ser ändå lockande ut.

  • berth1

    Ett kvinnokön med stora läppar ser vackert ut om det hänger ner en bit. har sett en del i min tid, dock inte så stora att de hänger flera cm ner, men att de hänger fritt ser vackert ut. Liksom blygdbenet eller bullfittan. ett sådan bör vara ordentligt högt med bara lite fjun. kolla in det från sidan o du skall finna att det ser vackert ut.

  • adindic
    berth1 skrev 2015-08-26 21:43:03 följande:

    kolla in det från sidan o du skall finna att det ser vackert ut.


    Det ser snarare missbildat ut, men smaken är som baken antar jag.
  • Aikido
    Anonym (M28) skrev 2015-08-26 21:21:37 följande:
    Och mår du f.ö. så dåligt över dom som du säger att du gör så kan du ju operera bort dom, var glad för att du iaf har en möjlighet till att göra något åt det.
    Vi killar som har en medelstor kuk (eller under) är dömda till att alltid vara i ett underläge då det inte finns någon metod eller någon operation som kan förstora en penis permanent vid erektion.
    Du kan blotta dig i kristallsalongen på Liseberg framför rätt spegel.
  • Anonym (Nix)

    Jag tycker absolut inte du ska operera. Fy FAN vilken smärta det måste vara, och så potentiellt känselbortfall på det... Huuu.
    Jag har också långa/stora inre blygdläppar. Aldrig heller fått någon kommentar, förutom positiva. Har kanske varit med folk som _inte_ gillat dem, men det har jag ingen aning om för de har inte sagt något. Min sambo ÄLSKAR dem. Det finns många män som uttryckligen föredrar större blygdläppar.

  • Anonym (K)

    Äh vem bryr sig om sånt?

    Gör inga ingrepp. Du är definitivt bra som du är.

Svar på tråden Hängläppar?