• Anonym (SixThreeTwo)

    Vad i h-vete ska detta föreställa!

    Tjejer, sköt hygienen för ända in i helvete!

    Hade sex med en tjej igår. Första gången vi hade sex, och utåt sett såg hon ut att varq väldigt fräsch och mån om att ta hand om både sitt utseende och hygien.

    Skulle slicka henne. Det blev för min del en big turn off. Till att börja med var hon hårig. Som om inte det räckte i sig så hade hon en bit toapapper i könshåret. Dock väldigt liten bit, men tillräckligt för att förstöra hela upplevelsen.

    När jag särade på hennes blygdläppar hade hon sånt där vitt kladd på båda sidorna om klitoris. Hon luktade illa rent ut sagt. Luktade både otvättad fitta och rumpa.

    Fy fan!! Lär er sköta er hygien, vad vidrigt!!

  • Svar på tråden Vad i h-vete ska detta föreställa!
  • Anonym (???)

    Är du förvånad att tjejer har könshår menar du?

  • Anonym (SixThreeTwo)
    Anonym (???) skrev 2015-08-27 07:06:00 följande:

    Är du förvånad att tjejer har könshår menar du?


    Nej, det är jag inte. Men förvånad att en vuxen människa inte verkar inse att man kanske behöva tvätta även mellan blygdläpparna, och kanske till och med rumpan, istället för att lukta en obehaglig blandning av fitta, piss och röv rent ut sagt.
    Könshår var det minsta problemet.
  • Anonym (???)
    Anonym (SixThreeTwo) skrev 2015-08-27 08:16:55 följande:
    Nej, det är jag inte. Men förvånad att en vuxen människa inte verkar inse att man kanske behöva tvätta även mellan blygdläpparna, och kanske till och med rumpan, istället för att lukta en obehaglig blandning av fitta, piss och röv rent ut sagt.
    Könshår var det minsta problemet.
    Tycker även det gäller vuxna män faktiskt, där är det nästan ännu vanligare faktiskt men män som har bromsränder i kallsångerna och vit gegga under förhuden.
  • sextiotalist

    Det där vita du såg, är troligen svamp och är det något man inte ska göra då, är det att tvätta sig med tvål, för då förvärras det.
    När jag hade mina svampinfektioner, så hade jag vita beläggningar hela tiden, jättejobbigt och man kände sig inte fräsch.

  • sextiotalist

    Men hon borde förvarnat dig att hon hade problem med underlivet

  • Anonym (V)

    Dra inte alla över en kam!! Jag är helrakad och tvättar mig inför varje ligg!

  • Anonym (Bibbi)

    Nänä, det vita är rätt vanligt, ungefär som killars flensost. Svamp yttrar sig väl i flytningar från slidan mestadels?

    Men du Ts, det finns många killar som också slarvar. Ex tvättar bara kuken men glömmer stjärtskåran, inte så kul att vara där och fingra då!


    sextiotalist skrev 2015-08-27 10:40:35 följande:

    Det där vita du såg, är troligen svamp och är det något man inte ska göra då, är det att tvätta sig med tvål, för då förvärras det.

    När jag hade mina svampinfektioner, så hade jag vita beläggningar hela tiden, jättejobbigt och man kände sig inte fräsch.


  • Anonym (Bibbi)

    Och Ts: har du varit med om det ofta, eftersom du är tvungen att starta en tråd om det? Annars hade du väl bara otur med en enda person, så då är det väl onödigt att generalisera?!

  • sextiotalist
    Anonym (Bibbi) skrev 2015-08-28 20:33:09 följande:

    Nänä, det vita är rätt vanligt, ungefär som killars flensost. Svamp yttrar sig väl i flytningar från slidan mestadels?

    Men du Ts, det finns många killar som också slarvar. Ex tvättar bara kuken men glömmer stjärtskåran, inte så kul att vara där och fingra då!


    Det har endast dykt upp när jag har haft svamp
  • Anonym (Skratt)

    Hur konstigt det nog kan låta så tror jag många män inte hade brytt sig. Och det skulle inte heller förvåna mig om nu inte tjejen även visste detta typ: Varför ska jag bry mig när man kan få kille ändå!

  • Maltemånsson
    Anonym (Skratt) skrev 2015-08-28 22:37:23 följande:

    Hur konstigt det nog kan låta så tror jag många män inte hade brytt sig. Och det skulle inte heller förvåna mig om nu inte tjejen även visste detta typ: Varför ska jag bry mig när man kan få kille ändå!


    Erm, jag tror det finns en horisont med det tänket. Skärpning!
  • Anonym (Aqva)
    sextiotalist skrev 2015-08-27 10:40:35 följande:

    Det där vita du såg, är troligen svamp och är det något man inte ska göra då, är det att tvätta sig med tvål, för då förvärras det.
    ...


    Det var väl ingen som hade föreslagit tvål? Det kan räcka fuller väl att tvätta med rent vatten.
  • Anonym (Flensost.)
    Anonym (SixThreeTwo) skrev 2015-08-27 06:19:18 följande:

    Tjejer, sköt hygienen för ända in i helvete!

    Hade sex med en tjej igår. Första gången vi hade sex, och utåt sett såg hon ut att varq väldigt fräsch och mån om att ta hand om både sitt utseende och hygien.

    Skulle slicka henne. Det blev för min del en big turn off. Till att börja med var hon hårig. Som om inte det räckte i sig så hade hon en bit toapapper i könshåret. Dock väldigt liten bit, men tillräckligt för att förstöra hela upplevelsen.

    När jag särade på hennes blygdläppar hade hon sånt där vitt kladd på båda sidorna om klitoris. Hon luktade illa rent ut sagt. Luktade både otvättad fitta och rumpa.

    Fy fan!! Lär er sköta er hygien, vad vidrigt!!


    Du menar alltså att ALLA tjejer i hela världen inte sköter sin personliga hygien?

    Detta hände dig en gång och du bli så äcklad och galen att du måste skriva om det på FL.

    Gå till en terapeut och behandla detta trauma. Du är märkt för livet.

    Gå i kloster.
  • Anonym (nemas problemas)
    Anonym (???) skrev 2015-08-27 10:12:43 följande:
    Tycker även det gäller vuxna män faktiskt, där är det nästan ännu vanligare faktiskt men män som har bromsränder i kallsångerna och vit gegga under förhuden.
    Gegga under förhuden kan komma fort, en dag utan dusch, vilket för mig inte är så ovanligt. Däremot skulle jag aldrig idka intimt umgänge i det läget.

    Bromsspår vetefan hur vissa lyckas med så ofta, jag får det bara om jag har problem med magen, inte hinner på muggen och det då blir en olycka...har väl hänt en handfull gånger under mitt vuxna liv (40+).

    Det värsta jag varit med om var en tjej på besök. Hon behövde gå på muggen innan och göra tvåan. Toapappret tog slut innan hon var riktigt färdig med det, men istället för att be mig hämta mer eller helt enkelt kliva in i duschen som fanns brevid så struntar hon i det och låtsas inte om det. En minut bakifrån klarade jag innan det vart stopp...
  • Tom Araya
    sextiotalist skrev 2015-08-28 20:59:47 följande:
    Det har endast dykt upp när jag har haft svamp
    Mmm, fast jag har sett det flera gånger hos kvinnor som inte verkar haft problem med svamp, dock inte alltid, så jag undrar om det har något med menscykeln att göra. Vanligt då är att när hon blir våt och i synnerhet då efter samlag då det samlats runt öppningen så är vätskan tjockare och lite vit, mot annars tunnare, helt transparent och färglös.
    sextiotalist skrev 2015-08-27 10:40:35 följande:

    Det där vita du såg, är troligen svamp och är det något man inte ska göra då, är det att tvätta sig med tvål, för då förvärras det.
    När jag hade mina svampinfektioner, så hade jag vita beläggningar hela tiden, jättejobbigt och man kände sig inte fräsch.


    Såklart går det att göra något åt svamp....det finns behandlingar mot det.

  • sextiotalist
    Tom Araya skrev 2015-08-29 05:05:39 följande:

    Mmm, fast jag har sett det flera gånger hos kvinnor som inte verkar haft problem med svamp, dock inte alltid, så jag undrar om det har något med menscykeln att göra. Vanligt då är att när hon blir våt och i synnerhet då efter samlag då det samlats runt öppningen så är vätskan tjockare och lite vit, mot annars tunnare, helt transparent och färglös.Såklart går det att göra något åt svamp....det finns behandlingar mot det.


    Jag hade det sambandet. Jo, jag blev till slut av med de återkommande svampinfektionerna. Det krävdes en längre medicinsk behandling och lite ändringar i vardagen (inga syntettrosor, dusch max varannan dag, ingen tvål etc)
Svar på tråden Vad i h-vete ska detta föreställa!