• Anonym (Hejhej)

    Vad önskar du att din partner gjorde/gillade mer?

    Ja om du fick önska, vad önskar du att din partner gjorde mer eller tyckte om i sängen?

    Själv önskar jag att hon sög av mig oftare och med mer inlevelse. Och att hon skulle tycka om lite hårdare sex, det är så vanilj nu.

    Så vad säger ni killar och tjejer?

  • Svar på tråden Vad önskar du att din partner gjorde/gillade mer?
  • Anonym (Love)

    Jag önskar att det kunde vara lite mer pang på. Det tar en sådan tid att få henne kåt. Och då försvinner en del av stämningen för mig. Speciellt efter jag gillar det lite rough. Och då slår der fel när jag egentligen bara vill bära iväg med henne örafila henne vända på henne och hålla ner henne medans jag häller glidmedel så att det rinner över analen ner över fittan.

  • Anders 386

    Önskar hon skulle tycka om att suga o ta satsen i munnen. Önskar hon skulle tycka om analt.
    Men det funkar bra som det är, men alla har väl en önskelista?

    Skulle också önska att hon ville vara med två män samtidigt - men det kanske hon gör utan att jag vet om det? Skrattande

    Annars är vi nog i stort sett på samma "plan" när det gäller sexet. Ganska ömt sex,  inga hårda tag och inget dirty talk. Och gärna ögonkontakt och mycket kyssar under sexet. Så vill vi båda ha det.

  • Ganyca
    Anonym (Love) skrev 2015-08-28 08:57:18 följande:

    Jag önskar att det kunde vara lite mer pang på. Det tar en sådan tid att få henne kåt. Och då försvinner en del av stämningen för mig. Speciellt efter jag gillar det lite rough. Och då slår der fel när jag egentligen bara vill bära iväg med henne örafila henne vända på henne och hålla ner henne medans jag häller glidmedel så att det rinner över analen ner över fittan.


    Just så skulle jag vilja att min sambo behandlade mig ;)
  • Anonym (n)
    Anonym (Love) skrev 2015-08-28 08:57:18 följande:

    Jag önskar att det kunde vara lite mer pang på. Det tar en sådan tid att få henne kåt. Och då försvinner en del av stämningen för mig. Speciellt efter jag gillar det lite rough. Och då slår der fel när jag egentligen bara vill bära iväg med henne örafila henne vända på henne och hålla ner henne medans jag häller glidmedel så att det rinner över analen ner över fittan.


    då gör du väl fel då, om det tar tid att få henne kåt. Rätt behandling för rätt person gör underverk. Har ni pratat om vad som krävs för att hon ska tända till?
  • Anonym (n)

    jag tror inte jag kommer på nåt som jag direkt önskar. Vi har underbart sex, vi är väldigt öppna och säger eller visar om det är nåt man vill. 

    Möjligen skulle det vara den lilla detaljen att han ibland pratar om att han önskar  vi höll på lite längre tid, medan jag tycker det är toppen som det är (ca 30-40 min) längre orkar jag nästan inte, då börjar jag tänka på annat :) 
    Det händer att det blir både kortare och längre än den tiden men jag tycker oftast de kortare mer intensiva tillfällena är de bästa

  • Anders 386
    Anonym (n) skrev 2015-08-28 10:25:04 följande:
    då gör du väl fel då, om det tar tid att få henne kåt. Rätt behandling för rätt person gör underverk. Har ni pratat om vad som krävs för att hon ska tända till?
    Du tror inte att det möjligen kan vara så att människor funkar ganska olika? Skrattande Att dra slutsatsen att "Love" gör fel låter lite väl självsäkert.Cool  Bara för att ni funkar på ett sätt så funkar inte alla så.

  • Anonym (Love)
    Anonym (n) skrev 2015-08-28 10:25:04 följande:

    då gör du väl fel då, om det tar tid att få henne kåt. Rätt behandling för rätt person gör underverk. Har ni pratat om vad som krävs för att hon ska tända till?


    Det tar tid för henne. Och det är så hon fungerar. Vi har haft långa diskussioner om detta och det finns inget som jag kan göra då "felet" ligger i hennes huvud. Hon vill ha/behöver långa förspel för att det ska fungera för henne.
  • Anonym (drömmer)

    Jag skulle önska att han ville ta mig bakifrån och slicka mig oftare. När vi har sex är det  bra men det är dessutom problemet att vi sällan är synkade. När jag vill så vill inte han och tvärtom.

  • star80

    Önskar att min karl skulle trycka ner mig i sängen eller över köksbordet, hålla ett stadigt tag om håret och riktigt hårt knulla mig till orgasm.

    Han fick gärna berätta vilken kåt slyna jag är som alltid är våt och villig, gärna ta mig analt och smiska min skinkor eftersom jag är så blöt.

    Tyvärr får jag inget av detta och han kommer på 3-4 minuter så någon orgasm hinner jag inte få..

  • Smarthuvud

    Skrattade! Jag kan bli så in i h*lvete trött på att hon alltid är så stel! Om man nu ska önska sig något.. Skulle hon önska sig något, så vore det nog motsatsen.. Att jag inte skämtade om allt möjligt.. Jag vet inte vem av oss som det är mest synd om faktiskt. Tror att bägge situationerna kan vara rätt jobbiga.

  • Hårfagre

    Mer bajs sex, smörja in varann i bajs och vaniljsås och sedan turas om att kissa på varann medans vi är fastbundna med huvudena nere i toaletten

  • Armageddon

    Får i princip ut allt jag vill ha i vårt sexliv, men hade önskat att hon tog satsen i munnen. Är alltid ett litet störmoment att man ska dra ut precis innan man kommer, och ibland tappar man orgasmen.

    Men det är ingen stor grej, men i princip det enda.

    Möjligtvis att hon lite oftare tog initiativ till sex, typ kommer in i duschen när man duschar och suger av en som hon gjorde förra veckan.

  • Gammal_jazz
    Hårfagre skrev 2015-08-29 02:35:06 följande:

    Mer bajs sex, smörja in varann i bajs och vaniljsås och sedan turas om att kissa på varann medans vi är fastbundna med huvudena nere i toaletten


    Va gulligt;)
Svar på tråden Vad önskar du att din partner gjorde/gillade mer?