• Anonym (Stanärfullavvatten)

    Blir galet våt utan att man rör henne

    Tidigare erfarenheter har för mig varit rätt så långt förspel för att mjuka upp. Men hon är annorlunda. Hon sög och använde händer på mig igår. Hon bad mig att ligga ner och bara slappna av. Efter att det gått för mig så kysser jag henne och lägger henne bestämt på magen för att smeka henne,bakifrån. Alltså det rinner från henne! Det var helt galet kladdigt (fantastiskt) och vått!

    Hon vänder på huvudet och säger något i stuk med "ja, jag tycker om att göra det där på dig...". Sen smekte jag henne till en intensiv orgasm.

    Detta har jag aldrig varit med om. Att en kvinna blir så himla våt utan att man tar på henne. Endast genom att hon tar på mig. Hur kan det vara så olika?

  • Svar på tråden Blir galet våt utan att man rör henne
  • Anonym (???)

    Du vet att lusten sitter i huvudet va? Du kan smeka en tjej i en vecka. Har hon inte lust så har hon inte. Då är man torr som en öken. Lusten kan jobbas upp med beröring - absolut. Men allt sitter i huvudet. Om hon gör det skönt för dig, så tänder hon även sig själv i huvudet, vilket omgående fortplantas fysiskt ner till själva kärnan.

  • Anonym (Stanärfullavvatten)
    Anonym (???) skrev 2015-08-28 13:33:31 följande:

    Du vet att lusten sitter i huvudet va? Du kan smeka en tjej i en vecka. Har hon inte lust så har hon inte. Då är man torr som en öken. Lusten kan jobbas upp med beröring - absolut. Men allt sitter i huvudet. Om hon gör det skönt för dig, så tänder hon även sig själv i huvudet, vilket omgående fortplantas fysiskt ner till själva kärnan.


    Är helt med dig. Men jag vill ändå tro att de kvinnor jag varit med tidigare har varit upphetsade dom också. En tredjedel av dem i alla fall. Eller!?
  • Anonym (???)
    Anonym (Stanärfullavvatten) skrev 2015-08-28 14:35:01 följande:
    Är helt med dig. Men jag vill ändå tro att de kvinnor jag varit med tidigare har varit upphetsade dom också. En tredjedel av dem i alla fall. Eller!?
    Absolut. Det är bara det att vi funkar på olika sätt :). Vi har olika sätt att förhålla oss till kåtheten. Vi har olika hormonnivåer. Det finns nymfomaner och det finns de som inte har så stor sexlust. Och precis allt däremellan :)
  • Anonym (Våtatjejen)

    Och vissa av oss är alltid våta som jag. Behöver verkligen inget förspel då jag blir alltför våt och då känns det inte så mycket. Ganska frustrerande faktiskt, eftersom sambon inte heller känner så mycket efter ett tag in i samlaget.... Sku mer än gärna vara torrare, de kan alltid åtgärdas med glidmedel. Våthet går inte att göra något åt, har provat torka o så men de hjälper inte. Detta har lett till att varken jag eller sambon kommer av vaginalt samlag :/

  • Anonym (Stanärfullavvatten)
    Anonym (Våtatjejen) skrev 2015-08-28 14:45:21 följande:

    Och vissa av oss är alltid våta som jag. Behöver verkligen inget förspel då jag blir alltför våt och då känns det inte så mycket. Ganska frustrerande faktiskt, eftersom sambon inte heller känner så mycket efter ett tag in i samlaget.... Sku mer än gärna vara torrare, de kan alltid åtgärdas med glidmedel. Våthet går inte att göra något åt, har provat torka o så men de hjälper inte. Detta har lett till att varken jag eller sambon kommer av vaginalt samlag :/


    Men har det verkligen med våtheten att göra? Visst, någon gång har jag kännt att det glidit vääldigt mycket. Men helt ärligt så trots att hon är våt som bara den så kommer hon minst 7 gånger av 10 av enbart penetration.
  • Anonym (Stanärfullavvatten)
    Anonym (???) skrev 2015-08-28 14:37:59 följande:

    Absolut. Det är bara det att vi funkar på olika sätt :). Vi har olika sätt att förhålla oss till kåtheten. Vi har olika hormonnivåer. Det finns nymfomaner och det finns de som inte har så stor sexlust. Och precis allt däremellan :)


    Tänk så är hon nymfoman! :-O
  • Anonym (KåtMilf)

    Jag har en fling med en toyboy och det räcker att jag suger eller smeker hans kuk lite så blir jag drypande våt. Eller om han bara runkar för mig. Aldrig varit med om det med någon annan, men han blev helt tokig av kåthet när han märkte det första gången.

  • Anonym (Hojo)

    Och så finns vi som knappt blir våta alls, oavsett upphetsningsgrad. Tyvärr.

  • Anonym (Mjo)
    Anonym (Stanärfullavvatten) skrev 2015-08-28 14:35:01 följande:

    Är helt med dig. Men jag vill ändå tro att de kvinnor jag varit med tidigare har varit upphetsade dom också. En tredjedel av dem i alla fall. Eller!?


    Ja, alla blir bara olika våta/producerar olika mycket sekret.. För mig handlade det om preventivmedlet, (dvs hormoner)det gjorde mig torrare..
  • Anonym (U)

    Jag tillhör dom som blir mycket våta. Hänt att jag torkat med handduk innan penetreringen men på det stora hela störs jag inte av det. Killarna har gillat det.

    Och precis som tjejen du var med blir jag detsamma om jag suger och hör killen njuta galet våt. Jag kan ibland känna en sträng hänga ur mig, va fan är det för blött på låret liksom. Väta är bra!

  • Maltemånsson
    Anonym (U) skrev 2015-08-28 21:52:04 följande:

    Jag tillhör dom som blir mycket våta. Hänt att jag torkat med handduk innan penetreringen men på det stora hela störs jag inte av det. Killarna har gillat det.

    Och precis som tjejen du var med blir jag detsamma om jag suger och hör killen njuta galet våt. Jag kan ibland känna en sträng hänga ur mig, va fan är det för blött på låret liksom. Väta är bra!


    Ja va fan! Klart det är najs, så länge det inte blir friktionsfritt vid penetration. För då kan det bli lite jobbigt. Men det kan man lösa med att torka av ofta.
  • star80

    Jag blir lätt väldigt våt. Speciellt när jag suger av mannen och leker/slickar hans pung och hör hur mycket han njuter av det.

    Toppen när man tex låser in sig på toa för lite snabbt bolibompasex, hinner inte få av mig trosor förens jag är redo.

  • Anonym (Mjo)
    star80 skrev 2015-08-28 23:58:43 följande:

    Jag blir lätt väldigt våt. Speciellt när jag suger av mannen och leker/slickar hans pung och hör hur mycket han njuter av det.

    Toppen när man tex låser in sig på toa för lite snabbt bolibompasex, hinner inte få av mig trosor förens jag är redo.


    Men en sak som jag funderar över.. Jag kan oxå bli våt lätt, men det innebär inte för mig att jag är "redo".. Innebär det det för dig alltså? Är väldigt våt = nära orgasm, tex?
  • Anonym (Alltid sugen(nästan))

    Även jag blir rejält våt av att t ex suga mannen jag träffar. Tänder oerhört på honom och speciellt av att märka hur mkt han tänder på mig och det jag gör med honom. Nu delar vi inte mkt vardagsliv så när vi träffas så finns det mest tankar på vad jag vill att vi skall göra med varandra i huvudet. Kanske att det spelar roll.

  • Kolibri12

    Hur lätt en kvinna blir våt beror dels på hennes fysiska förutsättningar för väta men kanske främst graden av lust till mannen ifråga. Är jag tillräckligt tänd på en viss man räcker det att jag vet att han befinner sig i samma byggnad för att jag ska bli våt, behöver inte ens se honom. Enbart förväntan att få se honom räcker. Jag har känt så för endast två män i mitt liv och i inget fall handlade det om kärlek, endast rå sexuell lust.

  • Anonym (Kåt)

    Inget ovanligt alls. Kåt blir man i tanken (iaf jag).

Svar på tråden Blir galet våt utan att man rör henne