• SnoppDickCockPenis

    Storleken på afrikaners penis: 13,37 cm! Afrikaner har inte större snoppar än min snopp!

    Till er damer som påstår att afrikaner skulle ha större penisar än svenskar. Enligt en vetenskaplig undersökning i Nigeria har nigerianer en snopplängd på 13,37 cm. Det är knappast längre än svenska mäns snoppar! Min snopp är mycket längre än 13,37 cm.

    Nu är det äntligen bevisat att svenska män har stora snoppar.


    Can physique and gluteal size predict penile length in adult Nigerian men?
    BACKGROUND:

    In Nigeria, especially among the Igbo tribe, there is a well-held belief that a man's penile size can be predicted from his physique and the size of his buttocks, with people of small physique and flat buttocks likely to have long penile lengths.


    STUDY DESIGN:

    A prospective study to test the scientific veracity of this traditional and apparently mythical belief. Stretched penile length was measured in 115 men between the ages of 30-65 years and its correlation with the body-mass index and the circumference of the hip as measured around the most prominent points on their buttocks, was statistically determined.


    RESULT:

    The mean age of the subjects was 42.30 years (SD = 9.67), with a median of 40 years and a range of 30-65 years. The mean penile length was 13.37 cm with a median of 13 cm and a range of 7.5-19.5 cm. The mean circumference of the body around the buttocks was 96.46 cm (SD = 10.91), median 98 cm, and range 73-122 cm. The body-mass index ranged 17.34-44.44, with the mean at 26.87 (SD = 5.86), and the median 25.53. Linear regression statistics showed no statistically significant correlation between stretched penile length and body-mass index, thus physique. There was a significant direct correlation between penile length and gluteal size.


    CONCLUSION:

    The supposed relationship between penile length and gluteal size may have a scientific basis, but contrary to belief, large buttocks is more predictive of longer penile length than small buttocks. Penile length has no relationship to physique.


  • Svar på tråden Storleken på afrikaners penis: 13,37 cm! Afrikaner har inte större snoppar än min snopp!
  • Anonym (Sara)

    Slakt eller erigerat tillstånd?

    Tycker dock mest det är otroligt osäkra män som tjatar om storlekar...

  • MrFlex
    SnoppDickCockPenis skrev 2015-08-28 15:29:18 följande:

    Till er damer som påstår att afrikaner skulle ha större penisar än svenskar.


    Finns de damerna du adresserar verkligen här på FL? Känns som de flesta här mer eller mindre skiter i kukstorleken och påstår typ inget alls.

    Denna revolutionerande vetenskapliga upptäckt är nog mest intressant för småkukade killar. Grattis!
  • StevenDiese

    Det är ju slaka badade i kallvatten de mätt. ;)

  • Sockervaddspinnen

    Snittvärdet på svenska mäns penisar då???

  • Anonym (35)
    SnoppDickCockPenis skrev 2015-08-28 15:29:18 följande:

    Till er damer som påstår att afrikaner skulle ha större penisar än svenskar. Enligt en vetenskaplig undersökning i Nigeria har nigerianer en snopplängd på 13,37 cm. Det är knappast längre än svenska mäns snoppar! Min snopp är mycket längre än 13,37 cm.


    När blev Nigeria hela Afrika?
  • Anonym (Slutledning?)
    Anonym (35) skrev 2015-08-28 16:56:05 följande:

    När blev Nigeria hela Afrika?


    Precis, och hur kan en studie på nigerianska män bevisa att svenska män har stora snoppar? (Eller är det svansar på mytiska skogsvarelser som brukar vara 13,37 cm?)

    Fast det är klart, om Nigeria representerar hela Afrika så kan ju TS representera alla svenska män. Jag ger mig. Jag är övertygad!
  • SnoppDickCockPenis
    Överste Senap skrev 2015-08-28 16:58:46 följande:

    Who the f*ck cares?


    Lite tröttsamt med damer som påstår att afrikaner har stora snoppar när de har smååå snoppar, 13,37 cm! Kunde ju vara kinessnoppar!
  • Anonym (Slutledning?)
    SnoppDickCockPenis skrev 2015-08-28 17:17:42 följande:

    Lite tröttsamt med damer som påstår att afrikaner har stora snoppar när de har smååå snoppar, 13,37 cm! Kunde ju vara kinessnoppar!


    Definiera kinessnoppar!

    Hur många gånger i veckan stöter du på damer som påstår att afrikaner har stora snoppar, eftersom du nu upplever det så tröttsamt?
  • Melinoe
    MrFlex skrev 2015-08-28 16:42:09 följande:

    Finns de damerna du adresserar verkligen här på FL? Känns som de flesta här mer eller mindre skiter i kukstorleken och påstår typ inget alls.

    Denna revolutionerande vetenskapliga upptäckt är nog mest intressant för småkukade killar. Grattis!


  • Anonym (Mjo)
    SnoppDickCockPenis skrev 2015-08-28 17:17:42 följande:

    Lite tröttsamt med damer som påstår att afrikaner har stora snoppar när de har smååå snoppar, 13,37 cm! Kunde ju vara kinessnoppar!


    Men nu var väl det där medellängden? Och isf har svenska män oxå smååååå snoppar eftersom medellängden i sverige tydligen oxå ligger på runt 13!?
  • Överste Senap
    SnoppDickCockPenis skrev 2015-08-28 17:17:42 följande:

    Lite tröttsamt med damer som påstår att afrikaner har stora snoppar när de har smååå snoppar, 13,37 cm! Kunde ju vara kinessnoppar!


    Varför bryr du dig ens om sånt trams? Skaffa ett liv istället. Dessutom kan ju Damerna bara uttala sig om de de varit med, det begriper du väl själv?
Svar på tråden Storleken på afrikaners penis: 13,37 cm! Afrikaner har inte större snoppar än min snopp!