• Anonym (nej)

    Jag hatar inte SD!

    Däremot gillar jag inte de som röstar på partiet

  • Svar på tråden Jag hatar inte SD!
  • driver28

    Nu var det ett tag sedan valet så ingen röstar väl egentligen på SD nu, men opinionen pekar ju på ökat stöd för deras politik.... Och alla de senaste undersökningarna visar ju att drar hjärtefråga invandring och integration ligger högst på allas lista nu.

  • Anonym (BrittaBerit)

    Kul för dig då har vi antecknat det.

  • Anonym (Nobody)
    Anonym (nej) skrev 2015-08-28 20:32:07 följande:

    Däremot gillar jag inte de som röstar på partiet


    Konstig Trådatart.

    Har röstat allt på mp-m i reg.till mod.

    Men lockets som har lagts på.Brunnen som är full. Jag är less.

    Jag blir SD tills Sverige stöttar människor där problemet uppstår/uppstått.
  • Anonym (Nobody)
    Anonym (nej) skrev 2015-08-28 20:32:07 följande:

    Däremot gillar jag inte de som röstar på partiet


    Kommer nog rösta på SD har jag just insett.
  • Anonym (signum)
    Anonym (nej) skrev 2015-08-28 20:32:07 följande:

    Däremot gillar jag inte de som röstar på partiet


    Då har du ett litet dilemma

    De som öppet berättar om att de rösta på SD ogillar du.
    MEN
    De som inte öppet berättar om sitt val eller säger annat för husfridens skull, gillar du.

    Umgås med människor som antagligen röstar på något som jag själv aldrig skulle rösta på, om ens med pistol mot pannan. Men det skiter jag i. Umgås med dem som man trivs med och skiter i politiken.

    Om det vore val idag så skulle SD få min röst. Därför att jag anser att den invandrings och flyktingpolitik som förs idag är fel. Där är bara SD som har en avvikande mening jämte de andra partierna.

    Den invandringspolitik och flyktingpolitik som förs idag är en av historiens största rasism. Den flyktingmottagning som sker idag borgar för massvält och död. Det sker redan nu och idag som en konsekvens av vårt mottagande. Vi snackar om bibliska nivåer.
  • Anonym (nej)
    Anonym (signum) skrev 2015-09-18 23:08:40 följande:

    Då har du ett litet dilemma

    De som öppet berättar om att de rösta på SD ogillar du.

    MEN

    De som inte öppet berättar om sitt val eller säger annat för husfridens skull, gillar du.

    Umgås med människor som antagligen röstar på något som jag själv aldrig skulle rösta på, om ens med pistol mot pannan. Men det skiter jag i. Umgås med dem som man trivs med och skiter i politiken.

    Om det vore val idag så skulle SD få min röst. Därför att jag anser att den invandrings och flyktingpolitik som förs idag är fel. Där är bara SD som har en avvikande mening jämte de andra partierna.

    Den invandringspolitik och flyktingpolitik som förs idag är en av historiens största rasism. Den flyktingmottagning som sker idag borgar för massvält och död. Det sker redan nu och idag som en konsekvens av vårt mottagande. Vi snackar om bibliska nivåer.


    Det blir mer och mer uppenbart att SD:are inte respekterar några andra åsikter än deras. Trackasserier och mobbing på forum är helt ok. Och så undrar ni varför folk inte tycker om er. Patetiskt.
  • Anonym (signum)
    Anonym (nej) skrev 2015-09-19 11:01:08 följande:
    Det blir mer och mer uppenbart att SD:are inte respekterar några andra åsikter än deras. Trackasserier och mobbing på forum är helt ok. Och så undrar ni varför folk inte tycker om er. Patetiskt.
    Som sagt.
    Jag umgås med människor som har sin hemvist i olika politiska läger. Så även religion.
    För att jag trivs med dem. För att jag tycker om att umgås med dem. Skiter fullständigt i deras religion eller politik.

    Att respektera andras åsikter har inget med att man måste tycka samma.

    Jag redogör för vad jag tycker. Att du inte kan acceptera detta och ska kalla det för mobbing. Då är det inte JAG som har problem..

    Men du kanske kan skriva ner vilken åsikt jag SKA ha enligt dig och då slippa bli kallad för mobbare. Så kan du även passa på och skriva vilka banan republiker som jag ska flytta till och där du är åsikts polis. Vi kanske ska bilda DDR igen och någon STASI ska lyssna så man har rätt åsikt och tycker rätt..

    Vi tycker olika. Så enkelt är det

    PS
    Vem ska jag rösta på nästa gång så du tycker om mig?
    DS
  • Anonym (LOL)
    Anonym (nej) skrev 2015-09-19 11:01:08 följande:
    Det blir mer och mer uppenbart att SD:are inte respekterar några andra åsikter än deras. Trackasserier och mobbing på forum är helt ok. Och så undrar ni varför folk inte tycker om er. Patetiskt.

    Hahaha, jag tror du skrev på fel forum, här sitter ett gäng som man nästan kan tro fick betalt att skriva skit om och håna sd med tanke på hur mycket tid dom investerar i det hela


    Vissa av dom har till och med startat trådar helt dedikerade åt att skriva skit om sd.


     

  • Nerfherder
    Anonym (LOL) skrev 2015-09-19 11:23:04 följande:

    Hahaha, jag tror du skrev på fel forum, här sitter ett gäng som man nästan kan tro fick betalt att skriva skit om och håna sd med tanke på hur mycket tid dom investerar i det hela smile2.gif


    Vissa av dom har till och med startat trådar helt dedikerade åt att skriva skit om sd.


     


    Som sagt, det är din åsikt.
  • Anonym (signum)
    Anonym (LOL) skrev 2015-09-19 11:23:04 följande:

    Hahaha, jag tror du skrev på fel forum, här sitter ett gäng som man nästan kan tro fick betalt att skriva skit om och håna sd med tanke på hur mycket tid dom investerar i det hela


    Vissa av dom har till och med startat trådar helt dedikerade åt att skriva skit om sd.


     


    Det finns alltid dem som har någon form av politisk övertygelse och tillbringar sin vakna tid om att skriva skit om annan politik, istället för att framhäva den positiva delen av sin egna politik.

    Om exempelvis riksdagens vänster falanger och gud vet vad. Ägnade sin tid och energi på att lyfta fram sina egna visioner eller vad dom själva vill. Men det verkar mer som att 100% av energi och tid går åt att slänga skit på andra eller exempelvis på SD. Det enda de för fram och ger gratis reklam för är SD.

    Ett klassiskt exempel är. Frågar journalister sossarna om ett problem så slänger de iväg att det var borgarna som skapade problemet. Men inte ett smack om hur de vill fixa problemet eller vad de själva vill OCH hur de ska göra.. Bara standard svar om att det var INTE vi, utan de andra som började.

    Som att fråga små ungar i sandlådan eller säga till dem att sluta kasta grus.. men det var inte jag som kastade grus först eller den andre kastade mer grus...

    Som en SD politiker uttryckte det. Fortsätter det så här, då kommer SD att ha egen majoritet till nästa val. Inte för deras egna politik utan för andras sandlåda.

    Möjligt att SD sitter i en grop av sand. Men hoppar de andra ner i sandlådan så kan de inte skylla på att SD satt där först. De har satt sig i sandlådan.

    Tänk att etablerade partier inte har förmåga att hantera SD på ett bättre sätt.
    Vad tror dom att det ska gå och tysta ner ett problem, genom att tiga..

    Svetsaren (statsministern) kommer montera ner sitt egna parti i smulor, precis som han monterade ner sitt egna fackförbund som han kom ifrån. Hoppas bara att han inte hinner montera ner landet till samma nivå. 

    Som det ser ut nu så kunde vi lika bra ha apor i riksdagen. Betydligt billigare med bananer än deras sandlådelek med ord som håller tunt.

    Tittar man på riksdagen idag.
    Så är det som när Mowgli kom till Kung Louie,s rike. Rena rama Djungelboken
    Bara det att en del karaktärer har trillat in i handlingen från "Nalle Puh" där åsnan "I-or" är med och nasse..

    Den här skiten betalar vi alla skatt till och vi alla betalar skatt till 365 nötter som ska ha lön som riksdagsledamöter. Finns för fan ledamöter som aldrig varit där.

    De kan börja med att införa en stämpelklocka och närvaro plikt som på alla andra arbetsplatser. Ska de inte vara där så är det giltiga skäl som gäller. O avdrag på lönen om man ska tramsa med annat.

    Min åsikt
Svar på tråden Jag hatar inte SD!