• Anonym (Sthlm­)
    Äldre 29 Aug 11:10
    974 visningar
    7 svar
    7
    974

    Tjejsex

    Vill så gärna testa en tjej!!! Jag är en väldigt "proper" tjej på 25 år och aldrig haft dessa tankar förr, men nu går det inte att tänka på något annat! Blir helt tokig snart!

    Jag är gift och detta är helt ok från min mans sida då vi är väldigt trygga med varandra. Många uppfattar mig som en snygg blondin, är högutbildad och lever ett ganska så lyxigt liv i storstaden så en snygg tjej är ett krav! Känner att jag är ute efter någon som är snygg/fräsch och lika kåt som jag! Ålder, 22 uppåt! Men hur kommer man i kontakt med någon? Någon som vet eller någon som känner sig sugen här? Finns det något snyggt par som kan tänka sig dela med bruden? Männen kan tittat på, helt ok för mig! Jag är från Sthlm!

    Jag är varken homo eller bi! Vill bara testa detta och ha kul! Har börjat titta på tjejporr också och blir jävligt blöt av det. Någon??

  • Svar på tråden Tjejsex
  • Anonym (Nix)
    Äldre 29 Aug 11:40
    #1

    Högutbildad och "lever ett ganska lyxigt liv i storstaden" och just därför är en snygg tjej ett krav? Inget fel i att önska snygga tjejer, men har svårt att se vad din utbildning och lyxiga liv i storstaden har med saken att göra. En avtändande formulering och då är jag ändå själv snygg, högutbildad och lever ett gott liv "i storstaden".

  • Anonym (Sthlm­) Trådstartaren
    Äldre 29 Aug 11:49
    #2
    Anonym (Nix) skrev 2015-08-29 11:40:29 följande:

    Högutbildad och "lever ett ganska lyxigt liv i storstaden" och just därför är en snygg tjej ett krav? Inget fel i att önska snygga tjejer, men har svårt att se vad din utbildning och lyxiga liv i storstaden har med saken att göra. En avtändande formulering och då är jag ändå själv snygg, högutbildad och lever ett gott liv "i storstaden".


    Men oj, vilken hemsk formulering! Det var verkligen inte så jag menade. Ville bara ge en liten bild av mig. Det har absolut inget med saken att göra. Däremot känner jag att det behöver vara någon som är snygg och fräsch för att jag ska attraheras inte pga min bakgrund.
  • Anonym (Sthlm­) Trådstartaren
    Äldre 29 Aug 12:17
    #3
    Anonym (Nix) skrev 2015-08-29 11:40:29 följande:

    Högutbildad och "lever ett ganska lyxigt liv i storstaden" och just därför är en snygg tjej ett krav? Inget fel i att önska snygga tjejer, men har svårt att se vad din utbildning och lyxiga liv i storstaden har med saken att göra. En avtändande formulering och då är jag ändå själv snygg, högutbildad och lever ett gott liv "i storstaden".


    Sugen kanske??
  • Anonym (herr G)
    Äldre 29 Aug 13:25
    #4
    Anonym (Sthlm) skrev 2015-08-29 12:17:32 följande:
    Sugen kanske??
    Om du varit en tjej på riktigt hade du nog fått en del förfrågningar men, du är ju helt klart en kille som har tråkigt.
  • Anonym (Sthlm­) Trådstartaren
    Äldre 29 Aug 13:44
    #5
    Anonym (herr G) skrev 2015-08-29 13:25:55 följande:

    Om du varit en tjej på riktigt hade du nog fått en del förfrågningar men, du är ju helt klart en kille som har tråkigt.


    Vad hade jag fått ut av det? Tror det snarare är du som har tråkigt som skriver sårande kommentarer och förstör. Allt jag har skrivit är sant, sedan är det upp till dig om du tror på det eller inte. Förstår inte vad du vinner på en sån kommentar! Tråkigt att folk har svårt att tro att en kvinna kan vara jävligt kåt och vilja testa nya saker. Du verkar tro att det bara är män som har förmågan att bli riktigt sugen på sex!

    Må gott!
  • Anonym (herr G)
    Äldre 29 Aug 15:27
    #6
    Anonym (Sthlm) skrev 2015-08-29 13:44:59 följande:
    Vad hade jag fått ut av det? Tror det snarare är du som har tråkigt som skriver sårande kommentarer och förstör. Allt jag har skrivit är sant, sedan är det upp till dig om du tror på det eller inte. Förstår inte vad du vinner på en sån kommentar! Tråkigt att folk har svårt att tro att en kvinna kan vara jävligt kåt och vilja testa nya saker. Du verkar tro att det bara är män som har förmågan att bli riktigt sugen på sex!

    Må gott!
    Tror snarare att din granne har stulit dina champinjoner.
  • Anonym (Sthlm­) Trådstartaren
    Äldre 29 Aug 21:52
    #7
    Anonym (herr G) skrev 2015-08-29 15:27:58 följande:

    Tror snarare att din granne har stulit dina champinjoner.


    Okii!!
Svar på tråden Tjejsex